تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

بالی (اندونزی)

39 رای شما هم امتیاز بدهید!

 

آیا تور اندونزی را برای سفر می‌پسندم؟

اگر فرهنگ مردم شرق، طبیعت بکر و انجام تفریحات آبی برایتان در اولویت است تور اندونزی انتخاب مناسبی برای شما محسوب می‌شود. در این کشور شما می‌توانید با مشاهده معابد مختلف و مراوده با مردم، از فرهنگ جالب مردم این ناحیه بیشتر بدانید. جزایر بسیار زیبای اندونزی همچون بالی محلی برای تجربه آرامش‌اند و همچنین برای شما تجربه تفریحات آبی را امکان‌پذیر می‌کنند. اگر اهل جت اسکی، پاراسل و شنا هستید می‌توانید در این جزیره‌ها حسابی خوش بگذرانید. همچنین مشاهده طبیعت خاص همچون شالیزارهای پلکانی و جنگل میمون‌ها در «اوبود» از جمله چشم‌اندازهایی هستند که تور اندونزی به شما ارائه می‌دهد.
برای داشتن آگاهی بیشتر از این کشور بهتر است مقاله «اندونزی، کشور هزار جزیره» را مطالعه کنید.

کشور اندونزی کجاست؟

کشور اندونزی در جنوب شرق آسیا قرار گرفته و از 17000 جزیره بسیار زیبا تشکیل شده است. این کشور پرجمعیت شکلی همانند یک قوس در طول خط استوا دارد و مساحتی قابل توجه را در میان اقیانوس هند و آرام به خود اختصاص داده است. اندونزی با کشورهایی مانند گینه‌نو، مالزی و تیمور شرقی مرز مشترک زمینی دارد و در بقیه قسمت‌ها با اقیانوس هم‌جوار است. تنوع نژادی و فرهنگی مردم اندونزی بسیار بالا می‌باشد؛ اما بزرگ‌ترین جمعیت را مسلمانان در این کشور به خود اختصاص داده‌اند. مردم اندونزی به بیش از ۳۰۰ زبان محلی صحبت می‌کنند و این نکته جالبی در مورد فرهنگ این مردم است. برای کسب اطلاعات بیشتر از کشور اندونزی می‌توانید مقاله «از اندونزی چه می‌دانید؟» را مطالعه نمایید.

 

پرواز در تور اندونزی چگونه انجام می‌شود؟

برای سفر با تور اندونزی شما باید به «جاکارتا» پایتخت این کشور یا بالی سفر کنید. خطوط هوایی مختلفی پرواز به جاکارتا را ارائه می‌دهد که از آن جمله می‌توان به ترکیش، قطر، عمان ایر، امارات و... اشاره کرد. در حال حاضر هیچ پرواز مستقیمی به جاکارتا وجود ندارد و همه پروازها یک توقف در طول مسیر خواهند داشت. طول این پروازها با توجه به نوع خط‌هوایی ممکن است متفاوت باشد. پرواز با هواپیمایی ترکیش چیزی در حدود ۲۰ ساعت و با قطر ایرویز حدود ۱۲ ساعت زمان خواهد برد.

تور اندونزی ویزا می‌خواهد؟

برای ورود با تور اندونزی به این کشور، شما نیاز به دریافت ویزای آن خواهید داشت. در صورت انتخاب تور اندونزی دالاهو، این آژانس امور مربوط به ویزا را برای شما انجام خواهد داد و تنها کافی است مدارک موردنیاز ویزا را تهیه نمایید. در حال حاضر ویزای این کشور به شکل الکترونیک صادر می‌شود و حداکثر مدت اقامت در این کشور حدود ۲۹ روز است.
برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب «ویزای اندونزی» را مطالعه نمایید.

نقشه تور بالی

 

بهترین زمان تور اندونزی کی است؟

اندونزی کشوری استوایی است و دمای هوای آن در حدود ۲۱ تا ۳۳ درجه سانتیگراد متغیر است. بهترین زمان تور اندونزی ماه‌های تیر، مرداد و شهریور هستند؛ زیرا آب‌وهوا تقریباً در این مدت خشک است و مسافران می‌توانند از آفتاب بی‌نظیر جزایر این کشور استفاده کنند.

تجربه همسفران
شما می‌توانید 58 اُمین نفر باشید که با دالاهو به این سفر می‌رود. این تور 4 بار اجرا شده‌است. مشاهده سوابق
خبرم کن!
برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد اما چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای دالاهو به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

 

جاذبه‌های تور اندونزی چیست؟

اگر با تور اندونزی دالاهو به این کشور سفر می‌کنید بسیاری از جاذبه‌های معروف اندونزی را خواهید دید. گشت‌زنی در جزیره بالی و در محله اوبود، جنگل میمون مقدس و «معبد هندوی گواگاجا» آغازگر سفر شما هستند. در ادامه بازدید از کوه آتشفشانی باتور، رویال اوبود و «معبد پورا تامان» تجربه خواهند شد. دیدن دروازه بهشت و چند معبد دیگر همچون «معبد پورا لامبویانگ» از دیگر جاذبه‌های بالی هستند که از دست نخواهید داد. برای دیدن حیات‌وحش بسیار دیدنی اندونزی با پرواز به شهر «لابوان باجو» خواهید رفت و با دیدن اژدهای کومودو، جزیره‌های بسیار زیبا و انجام تفریحات آبی به تور اندونزی پایان خواهید داد.
برای آشنایی با جاذبه‌های تور اندونزی می‌توانید «۲۰ جاذبه اندونزی که حتماً باید ببینید» را مطالعه نمایید.

فستیوال‌ها و رویدادهای مهم در تور اندونزی کدام‌اند؟

در اندونزی فستیوال‌ها و رویدادهای مهمی برگزار می‌شود. یکی از مهم‌ترین این فستیوال‌ها «جشن گالوگن» است که به مناسبت مرگ حاکم زورگو و جباری به نام «مایادنوا» برگزار می‌گردد. این جشنواره در ۱۰ روز ادامه دارد و گردشگران نیز می‌توانند در آن شرکت کنند. زمان این فستیوال متغیر است و به همین دلیل نمی‌توان تاریخ دقیقی برای آن در نظر گرفت. از جمله فستیوال‌ها دیگر در اندونزی می‌توان به پاسُلا (Pasola) در ماه بهمن و فستیوال مراسم تدفین تانا تُراجا (Tana Toraja) در ماه تیر و مرداد اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله «فستیوال‌ها و رویدادهای مهم اندونزی کدام‌اند؟» را مطالعه کنید.

 

شکم گردی و غذاهای تور اندونزی چگونه هستند؟

بسیاری از مسافران به کشورهای دیگر سفر می‌کنند تا طعم‌های جدید را بچشند. در کشور اندونزی شما با تنوع غذایی بسیار بالایی مواجه هستید که برخی از آنها همچون غذای تهیه شده از دم گاو شاید برای شما کمی عجیب و حیرت‌انگیز باشند. از جمله غذاهای مهم اندونزی می‌توان به سس سامبال، کباب ساتای، سوپ باکسو، و گادو گادو اشاره کرد. در غذاهای مردم این منطقه گوشت گاو، مرغ، نودل، سبزی‌ها و... نقش پررنگی دارند و می‌توانند طعم جدید و لذیذی از غذا را به شما ارائه دهند که نباید در تور اندونزی از دستشان بدهید.
برای آشنایی بیشتر با غذاهای تور اندونزی می‌توانید دو مقاله «۱۳ غذای اندونزیایی که باید امتحان کنید» و «۱۰ رستوران معروف بالی را بشناسید» را بخوانید.

 

نکات مهم قبل از تور اندونزی

- در اماکن بسیار شلوغ اندونزی جیب‌بری و دزدی بسیار شایع است؛ بنابراین باید مراقب وسیله‌های خود باشید.
- برای حمل مواد مخدر جرایم بسیار سنگینی در کشور اندونزی در نظر گرفته شده است و باید به این نکته بسیار توجه داشت.
- احترام به افراد بزرگسال و مسن بسیار اهمیت دارد؛ بنابراین این نکته را حتماً رعایت کنید.
- صحبت‌کردن با صدای بلند برای مردم اندونزی اهانت تلقی می‌شود؛ بنابراین از انجام این کار خودداری نمایید.
- آب لوله‌کشی در اندونزی قابل‌آشامیدن نیست و باید حتماً از آب‌معدنی استفاده کنید.
- در هنگام تماشای آثار تاریخی به‌هیچ‌عنوان به آنها دست نزنید؛ چون این کار ممنوع است.
- اگر مقصدتان شهرهای غیر از بالی است حتماً واکسن مالاریا بزنید و توجه داشته باشید که هپاتیت آ و ویروس اسهال از طریق آب و غذا قابل‌انتقال هستند.

هزینه‌های جانبی تور اندونزی

در تور اندونزی یک وعده غذا در رستوران معمولی ۲ تا ۴ دلار هزینه دارد. برای یک فنجان کاپوچینو حدود ۲ دلار و برای یک بطری آب‌معدنی حدود نیم دلار باید در نظر بگیرید. بلیت یک‌طرفه حمل‌ونقل عمومی 0.24 دلار است و طرح ماهانه تلفن همراه با امکان تماس و 10 گیگابایت به‌علاوه داده، حدود ۶ دلار هزینه دارد.

کاتالوگ تور بالی (اندونزی)

کاتالوگ تور بالی

سوالات متداول "بالی (اندونزی)"
هزینه سفر را به چه روشی می توانم پرداخت نمایم؟

شما می‌توانید هزینه سفر خود را به صورت حضوری در دفتر دالاهو، واریز به حساب، انتقال وجه از طریق کارت به کارت و یا ثبت‌نام آنلاین پرداخت کنید.

اگر به اشتباه پول زیادتری به حساب دالاهو واریز نمودم، چگونه می‌توانم آن را پس بگیرم؟

با دالاهو تماس بگیرید و مشخصات فیش واریزی خود را اعلام کنید. همکاران ما در بخش حسابداری، مازاد واریزی شما را در اولین فرصت به حساب شما عودت خواهند داد.

اگر سفری را کنسل کنم، مبلغ پرداختی چگونه و در چه مدتی عودت داده می شود؟

مبلغ پرداختی شما پس از کسر هزینه‌های کنسلی، حداکثر ظرف 1 هفته به حساب شما عودت داده خواهد شد.

آیا دالاهو مسافران خود را بیمه می کند؟

بله. کلیه مسافران دالاهو بیمه مسئولیت مدنی با شرایط اعلام شده در قسمت سایر خدمات می‌گردند.

چرا با دالاهو سفر کنیم؟ برتری دالاهو نسبت به دیگر شرکت‌ها چیست؟

نمی‌توانیم بگوییم ما از دیگران برتریم اما ویژگی‌هایی که به آنها مفتخریم عبارتند از:

  • شیوه متفاوت: ما به شیوه‌ای متفاوت سفر می‌کنیم.
  • قیمت‌های متناسب با خدمات: معتقدیم قیمت‌های متناسبی با توجه به خدمات ارائه شده داریم.
  • تنوع سفر: سفرهای بسیار متنوعی داریم و گمان می‌کنیم سلایق همه سفردوستان را برآورده کرده‌ایم.
  • بهترین مسیرها: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا کلیه مسیرهای انتخابی برای سفر، بهترین و جذاب‌ترین مسیرهای ممکن باشند.
  • تورلیدرهای مجرب: همه تورلیدرهای دالاهو، آموزش‌دیده و دارای کارت "راهنمای تور" از "سازمان میراث فرهنگی و گردشگری" هستند. همچنین دالاهو برنامه‌های منظم و مدون آموزشی درون سازمانی برای تورلیدرهای خود دارد.
  • تجربه بالا: دالاهو تا به امروز(مردادماه 1396) قریب به 16هزار روز در سفر بوده‌ایم و در این سفرها افتخار همراهی بیش از 110هزار نفر را در این سفرها داشته است.
در صورت نارضایتی از هر یک از واحدهای فروش و اجرایی تور، شکایت یا انتقاد خود را به چه صورت به اطلاع مدیرعامل دالاهو برسانم؟

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت دالاهو، روی لینک "شکایت" در بالای صفحه کلیک کنید و شکایت خود را مطرح نمایید. کلیه پیام‌ها مستقیما توسط مدیریت بررسی می‌شوند. همچنین میتوانید با شماره‌های دالاهو تماس گرفته و با واحد امور مشتریان مشکل خود را مطرح نمایید.

در صورتیکه پیشنهاد و یا ایده ای داشته باشم و بخواهم آن را به اطلاع مدیریت دالاهو برسانم چه باید کنم؟

شما می‌توانید از طریق فرم "تماس با ما" در وبسایت دالاهو، اقدام به ارسال پیشنهادات خود نمایید و یا با واحد امور مشتریان دالاهو تماس گرفته و پیشنهاد خود را اعلام کنید.

وسایل سفرم را از کجا می‌توانم تهیه کنم؟

مراکز متعددی در سطح شهر برای عرضه لوازم سفر وجود دارند اما بورس اصلی فروش لوازم سفر و طبیعت‌گردی خیابان ولیعصر، حد فاصل میدان منیریه تا خیابان امام خمینی(چهارراه سپه) است.
در ضمن، پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید لوازم سفر، مطالب منتشر شده در پرتال خبری دالاهو را مطالعه بفرمایید.

اگر سوالی دارم که در لیست فوق وجود ندارد چگونه می‌توانم سوالم را مطرح نمایم؟

شما می‌توانید با دفتر دالاهو تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید. همکاران دالاهو با کمال میل منتظر شنیدن صدای گرم شما هستند: 41663000

آیا می‌توان همراه با تور با وسلیۀ نقلیۀ شخصی و یا به تنهایی سفر کرد؟

خیر،ما خواهان حضور شما در وسیلۀ نقلیه خودمان هستیم تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم؛ اما اگر تمایل دارید این سفر را شخصی انجام دهید برای داشتن اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

لباس مناسب طبیعت گردی چه لباسی است؟

لباس مناسب طبیعت‌گردی لباسی است که برای پیاده‌روی و کوه‌پیمایی ایجاد مزاحمت نکند و طبیعت‌گرد در آن احساس راحتی داشته باشد، مقاومت خوبی نسبت به آّب، باد، خاک و ساییدگی داشته باشد؛ رنگی متناسب با طبیعتی که در آن قرار می‌گیریم داشته باشد.

آیا می‌توانیم محل نشستن خود در وسیلۀ نقلیه را از قبل مشخص کنیم؟

خیر، با توجه به گروهی بودن سفر و مقتضیات اینگونه سفرها، این امکان وجود ندارد.

آیا لزوما برای سفر باید کولۀ حرفه ای داشت؟

برای سفرهای یک روزه لزوما نیاز به کولۀ حرفه‌ای نیست، اما کوله‌ای که موجب سخت شدن پیاده‌روی شود پیشنهاد نمی‌شود.





بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
محمد راوی
1402/05/18 13:06
سلام تو راندونزی چن د ساعت پرواز داره؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1402/06/05 09:46
دوست عزیز
سلام

با توجه به اینکه ایرلاین و میزان توقف پرواز در تعیین زمان رسیدن به مقصد دارای اهمیت هستند و بسته به ایرالاین متفاوت هست؛ پیشنهاد می کنیم بریا کسل اطلاعات دقیق با همکار واحد فروش ما تماس بگیرید:
09196774938

با تشکر از پیام شما

در حال حاضر تور بالی (اندونزی) نداریم اما اگر مشخصات تماست رو ثبت کنی، قول می‌دیم وقتی سفر جدید برنامه‌ریزی کردیم، قبل از همه بهت خبر بدیم.

نفر