تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

آبشار عروس دامن

25 رای شما هم امتیاز بدهید!

خبرم کن!
برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد اما چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای دالاهو به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای داخلی

آبشار عروس دامن کجاست؟

جنگل‌پیمایی در دل جنگل‌های هیرکانی و کشف آبشاری در دل آن؛ این تجربه را در جنگل‌های اطراف شیرگاه می‌توانید به دست آورید. احتمالا اسم آبشار ترز و هفت‌آبشار را شنیده‌اید. اما عروس دامن نامی ناآشناست. این آبشار، یکی از آبشارهای بی‌نظیر و کمتر شناخته شده  منطقه لفور است و سفر به آن خاطره‌ای ماندگار در خاطرتان ثبت می‌کند. برای رسیدن به این آبشار راهی جاده هراز شوید، بعد از آن مسیر بابل را پیش بگیرید، با رسیدن به شیرگاه و منطقه لفور پیاده‌روی شما آغاز می‌شود تا به این آبشار تماشایی برسید.

چرا آبشار عروس دامن خاص است؟

منطقه لفور، با داشتن جنگل‌های هیرکانی و آبشار‌های متعدد، به یکی از مناطق پرطرفدار نزد گردشگران تبدیل شده است. آبشار عروس دامن یکی از همین آبشارهاست که به خاطر فضای بکر و بی‌نظیرش منحصر به فرد شده است.

هر تکه ازجنگل‌های لفور پر از شگفتی است. یکی از آن‎ها آبشار عروس دامن است.

جادوی زیبای طبیعت.

در آبشار عروس دامن چه می‌بینیم؟

با رسیدن به منطقه لفور جذابیت سفرتان آغاز می‌شود: قدم زدن در هوای مطبوع جنگل‌های هیرکانی شما را به وجد می‌آورد و با هر قدم منظره بی‌نظیری جلوی چشم‌تان ظاهر می‌شود. دیدن کلبه‌های چوبی در مراتع سرسبز، مردمانی با لباس محلی و رفت و آمد دام‌ها نمایان‌گر زندگی روستایی است. پیاده‌روی چند ساعته در این منطقه شما را متوجه گذر زمان نمی‌کند. هر لحظه می‌توانید کنار درختان بنشینید و به آوای پرندگان و صدای رودخانه گوش بسپارید؛ چیزی که در زندگی شهری کمتر می‌توان به دست آورد. همین‌طور که جلوتر می‌روید، صدای دلنواز آبشار به گوش می‌رسد و هوا باطراوت‌تر می‌شود. شما به آبشار عروس دامن رسیده‌اید: تنی به آب بزنید و سفر خود را به یادماندنی‌تر کنید.

آبشار عروس دامن به زیبایی دامن سپید عروس است.

کی به آبشار عروس دامن برویم؟

این منطقه در همه فصول زیبایی‌های خودش را دارد. اما می‌گویند بهترین زمان سفر به آن بهار و تابستان است. دیدن درختان رنگارنگ این جنگل، در فصل پاییز، خالی از لطف نیست.

در سفر به آبشار عروس دامن با خود چه چیزهایی ببریم؟

آبشار عروس دامن یکی از مقاصد نزدیک به تهران است؛ پس برای رفتن به آن نیاز به وسایل زیادی ندارید. کوله سبکی بردارید و وسایل شخصی و ضروری‌تان را در آن بگذارید. در این سفر قرار است پیاده‌روی چند ساعته داشته باشیم، پس ضروری‌ترین وسیله در این سفر کفش مناسب است. یادمان باشد که راهی شمال کشور هستیم و این منطقه، در اکثر روزها، بارانی است؛ پس همراه داشتن لباس اضافه و یک دست لباس گرم ضروری به نظر می‌رسد. یادمان باشد برای محافظت از این منطقه بکر، کیسه زباله به همراه داشته باشیم تا در صورت لزوم از آن استفاده کنیم.

با دالاهو همسفر باشید و از این منطقه بکر دیدن کنید.

 


  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر




بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل

در حال حاضر تور آبشار عروس دامن نداریم اما اگر مشخصات تماست رو ثبت کنی، قول می‌دیم وقتی سفر جدید برنامه‌ریزی کردیم، قبل از همه بهت خبر بدیم.

نفر