تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

جمعه بازار فیندیک زاده کجاست؟

اگر روز جمعه‌ای را در استانبول بودید، جمعه‌ بازار فیندیک زاده را از دست ندهید. این بازار جایی فوق‌العاده برای خرید اجناس مرغوب با قیمتی مناسب است. بستگی به شما دارد که چه چیزی نیاز داشته باشد؛ در جمعه بازار فیندیک زاده همه چیز پیدا می‌شود.   

درباره جمعه بازار فیندیک زاده

پیش از این در مطلب شنبه‌ بازار باکرکوی با بازارهای محلی استانبول آشنا شدید. جمعه بازار فیندیک زاده نیز یکی از بازارهای محلی معروف استانبول است. هر جمعه جمعیت زیادی راهی این بازار می‌شوند. این بازار در کوچه‌های باریک و پر شیب محله اکسارای واقع شده. از آنجا که مسیر این بازار پر شیب است و ساعت‌ها برای گشت در این بازار وقت لازم دارید بهتر است لوازم سنگین را با خود نبرید.

در جمعه بازار فیندیک زاده چه می‌بینیم؟

هر چه بخواهید، در این بازار پیدا می‌شود؛ از میوه و سبزیجات تازه بگیرید تا لوازم خانگی، لباس مجلسی، لوازم دکوری و غیره. در بازار فیندیک زاده اگر لباس‌های بدون مارک با قیمت مناسب دیدید، حتما بخرید. این لباس‌ها اغلب اجناس برندی هستند که در نمایندگی این برندها به فروش نرسیده و در این بازار با قیمت ارزان به فروش می‌رسند. سایر اجناس مار‌ک‌دار نیز با قیمتی کمتر از بازار‌های دیگر به فروش می‌رسد.

جمعه بازار فیندیک زاده یکی از بازارهای محلی معروف استانبول است.

قیمت‌های بازار فیندیک زاده

اگر سری به فروشگاه‌ها و بازارهای استانبول زده باشید، متوجه خواهید شد که قیمت اجناس در این بازار واقعا مناسب است. پس برای رفتن به این بازر حسابی وقت بگذارید. برنامه‌تان را طوری تنظیم کنید که صبح زود در این بازار حضور داشته باشید.

مسیر دسترسی به جمعه بازار فیندیک زاده

این بازار در منطقه اکسارای واقع شده و مسیر دسترسی به آن آسان است. اگر مبدا حرکت شما میدان تکسیم است، سوار مترو تکسیم بشوید و به سمت کاباتاش بروید؛ با رسیدن به کاباتاش با تراموا به سمت بازار فیندیک زاده بروید. از خریدتان لذت ببرید. 



1397/09/19 | کد مطلب: 4310
برچسب‌ها: استانبول
سیما رفیعی

کارشناس ارشد فلسفه غرب، علاقه‌مند به سینما، مطالعه و ورزش


تهیه و تدوین: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
ناشناس
1398/04/19 12:39
این بازار نسبت به بازارهای هفتگی دیگه خیلی بهتره
پاسخ دهید...
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.