ییلاق آغوزحال کجاست؟ تور آغوزحال اردیبهشت 1403 + قیمت و عکس
تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

ییلاق آغوزحال

28 رای شما هم امتیاز بدهید!

خبرم کن!
برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد اما چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای دالاهو به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای داخلی

ییلاق آغوزحال کجاست؟

 غرب مازندران منطقه‌ای رویایی را در قلب خود جای داده است. این منطقه زیبا ییلاقات آغوزحال است. برای رسیدن به ییلاقات  آغوزحال باید راهی تنکابن و مسیر جنگل‌های  دو هزار و سه هزار بشوید. پس از مشاهده تابلو دهستان باید در جاده خاکی به سمت کوهستان بروید تا به آغوزحال برسید. آغوزحال مسیر رسیدن به ییلاقات دیگر و رفتن در میان جنگل است؛ جایی که دیگر در آن ماشین جایی ندارد و همین موضوع باعث بکری طبیعت آن‌جا شده است.

طبیعت بهاری زیبا در ییلاقات.

چرا آغوزحال خاص است؟

ییلاق و آبشار آغوزحال

جنگل ییلاقی آغوزحال جنگلی مشرف به جنگل‌های دوهزار؛ مملو از درختان سربه فلک کشیده راش، چنار و هیرکانی است که یادگاری از قرون پیش‌اند. تجربه قدم زدن در میان درختان این جنگل با موسیقی صدای پرنده‌ها که در طول مسیر شنیده می‌شوند تجربه ماندگاری خواهد بود.در دل این جنگل زیبا آبشاری قرار دارد که پس از تجربه فوق‌العاده جنگل‌نوردی می‌توانید به آن برسید و خستگی تمام راه را از تن‌تان بتکانید.

مسیر رویایی ییلاق آغوزحال.

ییلاق زیبای آغوزحال.

ییلاق لمرا، سرزمینی بر فراز ابرها

در نزدیکی آغوزحال مناطق ییلاقی زیبای مختلفی وجود دارد. یکی از زیباترین آن‌ها ییلاق لَمرا است. پس از چند ساعت جنگل نوردی می‌توانید به انتهای جنگل نزدیک شوید و به مرتعی بر فراز ابرها برسید.

ییلاق لمرا، سرزمینی بر فراز ابرها.

کی به آغوزحال برویم؟

ییلاقات آغوزحال و لمرا به دلیل آنکه در ارتفاع واقع شده‌اند در تابستان دارای آب و هوایی با خنکی مطبوع‌ و بدون شرجی آزار دهنده‌اند. به همین دلیل در روزهای گرم سال می‌توان به آن‌جا پناه برد و هوایی تازه تنفس کرد.  این منطقه در نیمه اول سال دارای طبیعت سبز و بهاری زیبا است. در نیمه دوم سال نیز به دلیل موقعیت جغرافی آن دارای آب و هوایی سردی است اما زیبایی پاییز با برگ‌های زرد و قرمز و نارنجی شما را به وجد خواهد آورد.

 

طبیعت پاییزی در ییلاقات.

در سفر به آغوزحال چه چیزهایی با خود ببریم؟

این منطقه به دلیل دور بودن از فضای شهری دسترسی آسان و سریعی به مراکز خرید ندارد. بنابراین بهتر است تمام ملزومات خوراکی و بهداشتی را تا قبل از رسیدن به مسیر آغوزحال تهیه کنید. همراه داشتن یک لباس گرم، پانچو یا بارانی برای هر فصلی که می‌روید پیشنهاد می‌شود. مانند هر سفر طبیعتگردی دیگری ما میهمان این طبیعت بکر و زیبا هستیم. پس سعی کنید بدون همراه بردن ظروف یکبار مصرف سفر کنید. چند تا کیسه زباله نیز، حتما در گوشه کوچکی از کوله‌مان جای گرفته است تا در پایان هر روز سفر پر از زباله‌های خودمان یا احیانا زباله‌های مسیر باشد.

 


  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر




بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
niloofar tabasii
1400/10/13 01:42
منطقه آغوزحال یکی از بکر ترین مناطق شهر تنکابن هست پیشنهاد می کنم از ش دیدن کنید.
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/10/14 11:30
دوست عزیز
سلام

ممنون که وقت گذاشتن و مطلب ما را مطالعه کردین.

با تشکر از پیام شما

در حال حاضر تور ییلاق آغوزحال نداریم اما اگر مشخصات تماست رو ثبت کنی، قول می‌دیم وقتی سفر جدید برنامه‌ریزی کردیم، قبل از همه بهت خبر بدیم.

نفر