تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

ماداگاسکار

27 رای شما هم امتیاز بدهید!

 

آیا تور ماداگاسکار را برای سفر می‌پسندم؟

اگر اهل جاذبه‌های طبیعی و دیدن فرهنگ بومی کشورها هستید ماداگاسکار مکانی مناسب برای سفر شماست. این کشور با جاذبه‌های طبیعی خود همچون رودخانه «سیریبیهینا» (Tsiribihina)، پارک ملی (Tsingy de Bemaraha)، خیابان بائوباب و شهرهای دیدنی خود مانند شهر «آنتسیرابه»، «مورونداوا» و «بلو» می‌تواند تجربه‌ای از طبیعت‌گردی و آشنایی با فرهنگ و مردم این کشور را هم‌زمان به شما ارائه کند. شما در تور ماداگاسکار می‌توانید از بودن در کنار ساحل، و دیدن طبیعت بسیار خیره‌کننده و حیات وحشی نادر لذت ببرید. امکانی که فقط در نقطه‌های خاصی از جهان برای شما امکان‌پذیر است. برای آشنایی بیشتر با جاذبه‌های این کشور شاید بهتر باشد مقاله «ماداگاسکار کجاست؟» را بخوانید تا با جزئیات بیشتری در مورد این کشور آشنا شوید.

تور ماداگاسکار کجاست؟

ماداگاسکار چهارمین جزیره بزرگ جهان می‌باشد. این جزیره یکی از کشورهای آفریقایی است که در جنوب شرقی این قاره واقع شده است. ماداگاسکار با اینکه در قاره آفریقا قرار گرفته؛ اما بیشتر ساکنان آن اندونزیایی هستند و این مسئله باعث شده ساکنان این جزیره، خود را آفریقایی ندانند.
ماداگاسکار از سه بخش طولی موازی تشکیل شده است که شامل نوار ساحلی در شرق، فلات مرکزی، و منطقه فلات‌ها و مناطق پست در غرب می‌شود. ماداگاسکار دارای دو فصل است؛ یعنی هوا در آن یا گرم است یا خنک و به همین دلیل انتخاب زمان مناسب برای رفتن به این جزیره بسیار اهمیت دارد.
این منطقه به دلیل حیوانات بومی ماداگاسکار همچون لمورها، آفتاب‌پرست‌ها و پرندگان بسیار خاص و 800 گونه پروانه ‌ماداگاسکاری، نقطه‌ای اغواکننده برای سفر و مشاهده حیات‌وحش است. اگر می‌خواهید «همه چیز درباره ماداگاسکار» را بدانید بهتر است مقاله آن را در سایت دالاهو بخوانید یا در تور خارجی ماداگاسکار همراه ما شوید.

 

پرواز به تور ماداگاسکار

بهترین راه برای سفر به این جزیره دیدنی سفر با هواپیما است. برای رسیدن به این جزیره پرواز در طول مسیر یک توقف در استانبول خواهد داشت و پس از آن در «آنتاناناریوو» پایتخت ماداگاسکار به زمین خواهد نشست. مدت‌زمان پرواز به تور ماداگاسکار به طور معمول با یک توقف در طول مسیر پرواز چیزی در حدود ۲۰ ساعت خواهد بود و باید مسافران آماده این پرواز طولانی باشند.

ویزای تور ماداگاسکار

خوشبختانه اتباع ایرانی برای سفر به این کشور نیازی به ویزا ندارند و در زمان ورود به ماداگاسکار و در مرز ورودی ویزای آنجا صادر می‌شود. ماداگاسکار در ایران سفارت ندارد و نزدیک‌ترین شهری که سفارت ماداگاسکار در آن قرار دارد ریاض عربستان است.

نقشه تور ماداگاسکار

 

بهترین زمان سفر به ماداگاسکار

سفر به ماداگاسکار به طور معمول در یک بازه زمانی خاص انجام می‌شود. تور ماداگاسکار دارای دو فصل سرد و گرم است. از ماه می تا اکتبر هوای این کشور خنک، و از ماه نوامبر تا آوریل آب‌وهوای جزیره بسیار گرم می‌باشد. بهترین زمان سفر به ماداگاسکار در فصل بهار و تابستان تا اواخر مهر است.

تورهای آینده دالاهو برای این مقصد
  • 15 تیر 1403
    • 15 روزه
    • از 75,000,000 تومان + 2,250 دلار
    • موجود
    جزئیات سفر
  • 2 شهریور 1403
    • 15 روزه
    • از 75,000,000 تومان + 2,250 دلار
    • موجود
    جزئیات سفر
مــشاهــده هــمه تــورها

 

جاذبه‌های گردشگری تور ماداگاسکار

جاذبه‌های جزیره ماداگاسکار دیدن طبیعت، حیات‌وحش، فرهنگ بسیار غنی و کهن، و مردم بدوی بسیاری از مناطق آن است. از جمله جاذبه‌های طبیعی بسیار معروف ماداگاسکار درختان بائوباب در منطقه حفاظت شده کرنلی هستند که در کنار آنها مشاهده پوشش جانوری منطقه مانند لمورها و پرندگان می‌تواند بسیار دیدنی باشد. تماشای «جنگل‌های سنگی تی سینگی» با مناظر زیبا و پل‌های معلق بخش دیگری از جاذبه‌های سفر به تور ماداگاسکار هستند. سواحل اقیانوسی شهر ساحلی «مورونداوا» و یا دیدن شهر آنتسیرابه که مرکز سنگ‌های قیمتی این جزیره است نیز می‌تواند بسیار خاطره‌انگیز باشد. شهر آنتاناناریوو با قصر سوخته ملکه، بازارهای محلی و بافت قدیم خود از دیگر دیدنی‌های ماداگاسکار هستند که در طی تور ماداگاسکار از آنها دیدن می‌شود.

فستیوال‌های تور ماداگاسکار

یکی از فستیوال‌های جذاب ماداگاسکار فستیوال تپه‌های رقصان است. این جشن در منطقه «سینگلی بماراها» برگزار می‌شود که در قسمت جنوبی ماداگاسکار قرار گرفته و یک منطقه حفاظت شده طبیعی است. این منطقه با جنگل‌های انبوه پوشیده شده و به دلیل اینکه برخی از تپه‌ها در این منطقه بر اثر تأثیرات زیست‌محیطی به‌صورت خاصی تکان می‌خورند نام فستیوال تپه‌های رقصان را به آن داده‌اند. تعداد بسیاری از بازدیدکنندگان برای دیدن این منطقه و این فستیوال به این ناحیه سفر می‌کنند.

 

شکم گردی و غذاهای ماداگاسکار

غذا بخش مهمی از فرهنگ و بخش مهمی از سفر هر شخص است. در واقع یکی از هیجان‌های بسیار مهم که شما می‌توانید در طول سفر آن را تجربه کنید خوردن غذاهای جدید است. تور ماداگاسکار مکانی مناسب برای ماجراجویی غذایی نیز هست. شما در طول سفر می‌توانید با بسیاری از فرهنگ‌ها و قبیله‌های بدوی آشنا شوید و طعم‌های جدید را در غذای این افراد کشف کنید.
غذاهای ماداگاسکار طعم‌های منحصربه‌فردی دارند که می‌توانند هر طبع و ذائقه‌ای را به خود جذب کنند. غذاهای مردم این منطقه عموماً با برنج تهیه می‌شوند و در کنار آن گوشت، ماهی، مرغ و زبو (گوشت گاو کنیایی) سرو می‌شود.
از جمله غذاهای معروف این منطقه «راویتوتو» است که با برگ‌های «کاساوا شیرین» تهیه می‌شود، سپس با سیر و گوشت بسیار چرب پخته می‌شود و در نهایت در کنار برنج ارائه می‌گردد. «رومازاوا» و «کوبا راوینا» از دیگر غذاهای معروف این منطقه هستند که می‌توانند بسیار وسوسه‌برانگیز باشند. برای آشنایی بیشتر با غذاهای تور ماداگاسکاری می‌توانید مقاله «۵ خوراکی عجیب در ماداگاسکار» را بخوانید.

 

قبل از سفر به تور ماداگاسکار بدانید

بهتر است پیش از سفر خود به تور ماداگاسکار نکات مهم زیر را در نظر داشته باشید:
- مردم مالاگاسی چندان در قید و بند زمان نیستند و احتمال دارد در بیشتر مواقع همه چیز در زمان درست خود اتفاق نیفتد؛ پس صبور باشید.
- پیش از یک سفر طولانی غذای بسیار معروف ماداگاسکاری به نام راویتوتو (ravitoto) را میل نکنید؛ زیرا هضم آن کمی سنگین است. در زمان مناسبی باید برای خوردن این غذا اقدام کنید.
- از غذادادن به سگ‌ها خصوصاً در نقاط جنوبی این جزیره خودداری نمایید؛ زیرا افراد در این منطقه بسیار فقیر هستند و دادن غذا به‌جای انسان به سگ، نوعی اهانت برای آنها محسوب می‌شود.
- حتماً از آب‌های تصفیه شده و یا جوشانده شده استفاده کنید و فقط به قرص‌های آب اکتفا نکنید.
- در طول سفر از انعام دادن غافل نشوید. هر مقدار انعامی که بدهید از طرف مردم مالاگاسی پذیرفته می‌شود.
- حتماً در مورد تابوهای این منطقه اطلاعات لازم را پیش از سفر به دست آورید.

هزینه‌های سفر به ماداگاسکار

جدای از مواردی که هزینه آنها به عهده تور است شما باید در طول سفر برای برخی موارد هزینه کنید. به طور مثال هزینه غذاخوردن در یک رستوران مانند مک‌دونالد چیزی در حدود ۷ دلار است. برای خرید آب در حدود 1.5 لیتر، چیزی نزدیک یک دلار باید بپردازید و یا خرید یک پاکت سیگار مانند مارلبرو در حدود ۳ دلار می‌باشد. بلیط‌های یک‌طرفه برای وسایل نقلیه عمومی 0.13 دلار و تاکسی چیزی در حدود1.10 دلار است؛ هرچند میزان مسیر و ساعت آن می‌تواند بر روی قیمت تاکسی اثر بگذارد.

کاتالوگ تور ماداگاسکار

کاتالوگ تور ماداگاسکار





بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل