تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

خرید لباس مجلسی زنانه در استانبول

خرید کردن یکی از بخش‌های جدایی‌ناپذیر تور خارجی ترکیه و به‌خصوص تور استانبول است. استانبول به دلیل مراکز خرید بسیار زیاد خود، یکی از شهرهایی به شمار می‌رود که افراد در آن برای خرید لباس در کنار سایر تفریحات، وقت می‌گذارند. بسیاری از مسافران تور ترکیه زمانی که به استانبول سفر می‌کنند علاوه بر لباس‌های عادی، به دنبال خرید لباس مجلسی هستند. اینکه کدام بخش‌های این شهر مرکز فروش لباس مجلسی هستند را در ادامه بررسی خواهیم کرد. در اولین قدم بهتر است کلمه «آبیه» را به‌خاطر بسپارید که به معنای لباس شب و مجلسی است و به آن نیاز خواهید داشت.

تور دور ترکیه

مرکز خرید لباس مجلسی در استانبول

استانبول و به‌طورکلی ترکیه از نظر صنعت پوشاک یکی از بهترین‌های دنیا محسوب می‌شوند. مسافران تور خارجی در این شهر می‌توانند هر لباسی را که می‌خواهند با هر سلیقه‌ای پیدا کنند و تنها کاری که باید انجام دهند این است که بدانند به کدام منطقه و کدام فروشگاه بروند و به دنبال چه چیزی باشند. در ادامه به مراکزی اشاره خواهیم کرد که خرید لباس مجلسی زنانه در استانبول را برای مسافران تور ترکیه ممکن می‌کنند.

خرید لباس مجلسی از ترکیه یکی از خریدهای پرطرفدار در تور خارجی است.

خیابان عثمان بی و نیشانتاشی/ Osmanbey and Nisantasi St

یکی از بهترین مکان‌هایی که مسافران تور خارجی می‌توانند برای خرید لباس شب در استانبول به آنجا بروند، خیابان «عثمان بی» است. خیابان عثمان بی یکی از خیابان‌های مورد علاقه برای خانم‌هایی است که به دنبال لباس‌های لوکس و گران هستند. لباس شب‌هایی که در این خیابان به فروش می‌رسند کیفیت و قیمت بالایی دارند و مسافرانی که به دنبال لباس‌های ارزان هستند باید به این نکته توجه داشته باشند. از فروشگاه‌های محبوب عثمان بی می‌توان به فروشگاه‌های «نازلی»، «سیبل یاووز» (Sibel Yavuz)، «سرپیل» (Serpil) و «دیلی آبیه» (Dilli Abiye) اشاره کرد.
در مورد خیابان «نیشانتاشی» نیز وضعیت به همین صورت است. در این محله شلوغ، مغازه‌های مجللی وجود دارد که مسافران تور خارجی می‌توانند از آنها لباس‌های بسیار باکیفیت و لوکس را خریداری کنند.

برای خرید لباس مجلسی در استانبول به محله و پاساژهای مخصوص بروید.


فروشگاه‌های «بیاض بوتیک نیشان تاشی» (Beyaz Butik Nişantaşı)، «عدنان دنیز نیشان تاشی» (Adnan Deniz Nişantaşı)، «فیگن بازی باله» (Figen Bağzıbağlı) از جمله معروف‌ترین فروشگاه‌های معروف این منطقه هستند.
برای رفتن به خیابان عثمان بی و نیشانتاشی مسافران تور خارجی باید از میدان تقسیم حرکت کنند. دسترسی به این خیابان‌ها بسیار آسان است و مسافران تور ترکیه با پرسیدن از افراد محلی می‌توانند به راحتی به این خیابان‌ها برسند.

خیابان بغداد/ Baghdad Street

یکی دیگر از مراکز خرید لباس شب در استانبول که اکثر مسافران تور خارجی به آنجا می‌روند خیابان «بغداد» است. این خیابان که در بخش آسیایی شهر واقع شده، مرکز بهترین پوشاک و مراکز خرید ارزان‌قیمت استانبول به شمار می‌رود. در این خیابان مسافران تور خارجی می‌توانند لباس‌های زیبای زنانه را با قیمت‌های مناسب خریداری کنند. خیابان بغداد از جمله بزرگ‌ترین و طولانی‌ترین مراکز خرید لباس شب در استانبول به شمار می‌رود و باید وقت زیادی را برای گشتن در این خیابان اختصاص داد. برای رفتن به این منطقه بهتر است از وسیله‌های حمل‌ونقل عمومی استفاده کرد.

باکرکوی/ Bakirkoy

خیابان «باکرکوی» یکی از معروف‌ترین خیابان‌های استانبول برای خرید لباس مجلسی زنانه است. باکرکوی به بهشت لباس‌های شیک و باکلاس استانبولی شهرت دارد و به مسافران تور خارجی امکان می‌دهد که لباس‌هایی با قیمت مناسب خریداری کنند. بازار «یرآلتی چارشی» (Yeralti Carsi) یکی از مراکز خرید محبوب در این منطقه است و در آن می‌توان لباس‌های مجلسی و عروس را خریداری کرد.
جدای از این بازار، فروشگاه‌های «آشکین گوکسو» (Aşkın Göksu)، «ریکسی آبیه» (Ritchie) و فروشگاه لباس شب «نعیمه» (Naime) از فروشگاه‌های محبوب این منطقه هستند.

باکرکوی یکی از خیابان‌های استانبول برای خرید لباس مجلسی است.

خیابان فاتح استانبول/ Fatih district

خیابان «فاتح» در بخش اروپایی شهر قرار دارد و مراکز خرید عمده زیادی در آن قرار گرفته‌اند. فروشگاه‌های منطقه فاتح یکی از بهترین مراکز خرید لباس شب در این شهر برای مسافران تور ترکیه به شمار می‌روند. این منطقه به فروش لباس عروس نیز معروف است و ترک‌ها و مسافران تور خارجی زیادی برای خرید لباس عروس به این منطقه روانه می‌شوند. این خیابان به فروش لباس‌های لوکس و بسیار شیک معروف است و حتی می‌توان گفت که به روز بودن لباس‌های آن در حد لباس‌های روز پاریس هستند.
در این منطقه بوتیک‌های لباس مختلفی وجود دارد که یکی از آنها متعلق به یکی از بهترین طراحان مد ترکیه یعنی «انگیز آکتورک» (Engiz Aktürk) است. اگر به دنبال یک لباس بسیار خاص و شیک هستید حتماً به این فروشگاه سر بزنید.
در خیابان فاتح بسیاری از عمده‌فروشان ترک نیز وجود دارند و همین مسئله باعث می‌شود بازاریان و مغازه‌دارانی که به دنبال اجناس عمده هستند بتوانند به راحتی در این منطقه خرید کنند.

خیابان کادیکوی/ Kadikoy

خیابان «کادیکوی» در محله‌ای به همین نام که یکی از محله‌های قدیمی در قسمت آسیایی استانبول است، قرار دارد. این خیابان را با نام «پاساژ اپرا» نیز می‌شناسند که افراد می‌توانند لباس موردنظر خود را از آن به راحتی خریداری کنند. از جمله فروشگاه‌های معروف این خیابان «لیپ استیک کوستوم» (Lipstick Costume) و «اونور آبیه» (Onur Abiye) هستند که مسافران تور خارجی ترکیه می‌توانند لباس‌های موردنظر خود را از آنها خریداری کنند.

پاساژ اپرا در خیابان کادیکوی از مراکز معتبر برای خرید لباس مجلسی است.

خیابان عمرانیه/ Ümraniye

یکی دیگر از مناطق خرید لباس شب بسیار محبوب خیابان «عمرانیه» است که انواع لباس شب در محدوده قیمت‌های متنوع در آن به فروش می‌رسد. در این خیابان مسافران تور ترکیه می‌توانند برای خرید لباس‌های موردنظر خود به فروشگاه‌هایی همچون فروشگاه «لیزگه» (Lizge)، «سچیل» (Seçil)، و «مدا اینترست» (Moda Interest) سر بزنند و لباس موردنظر خود را خریداری نمایند.

در عمرانیه استانبول می‌توانید انواع لباس شب را تهیه کنید.

عمده‌فروشی‌های لباس در استانبول

بسیاری از افراد که کار آنها خریدوفروش لباس شب است به دنبال مراکز عمده‌فروشی لباس در استانبول هستند. برای خرید لباس به شکل عمده باید به بازار «مرتر» (MARTER) مراجعه کرد که لباس‌های آن به شکل عمده و با کیفیت بالا به فروش می‌رسند. بازار «لاله لی» (LALILI) نیز از دیگر مراکزی است که محصولات خود را به خارج از کشور صادر می‌کند و در زمان‌های مشخصی خرید عمده از آن امکان‌پذیر است.

خرید آنلاین لباس شب در استانبول

بسیاری مواقع مسافران تور ترکیه ترجیح می‌دهند لباس موردنظر خود را به شکل آنلاین سفارش دهند. یکی از بهترین سایت‌هایی که افراد می‌توانند لباس شب موردنظر خود را از آن سفارش دهد سایت «ترندیول» (Trendyol) است. در این سایت بیش از ۱۰۰ کمپانی ترک و غیرترک به فروش لباس‌های خود می‌پردازند و علاوه بر لباس، مسافران تور ترکیه می‌توانند انواع وسایل خانه، لوازم‌آرایش و... را از سایت خریداری کنند.

خرید لباس عروس از استانبول

بسیاری از افراد ممکن است در کنار لباس شب، به دنبال لباس عروس در شهر استانبول باشند. برای خرید لباس عروس در استانبول، مسافران تور ترکیه می‌توانند به منطقه فاتح در این شهر بروند. خیابان «فوزی پاشا» در این منطقه مملو از مغازه‌های لباس عروس است که اجازه می‌دهد افراد با هر سلیقه‌ای لباس مناسب خود را خریداری کنند. از دیگر مناطق خرید لباس عروس می‌توان به منطقه عمرانیه اشاره کرد که قیمت لباس‌های آن مناسب‌تر است. برای خرید لباس عروس در قیمت‌های ارزان‌تر خیابان‌های «مال تپه» و «پندیک» نیز انتخاب مناسبی به شمار می‌روند؛ هرچند نباید کیفیت بالایی از لباس‌های آنها انتظار داشت.

خرید لباس عروس در استانبول محله‌های مشخصی دارد.

سخن آخر

یکی از دغدغه‌های بسیاری از مسافران تور ترکیه آشنایی با مراکز خرید لباس مجلسی زنانه در استانبول است. در استانبول خیابان‌های مختلفی به عنوان مرکز فروش لباس شب و مجلسی شناخته می‌شوند که در این مطلب به آنها اشاره شد. لباس‌هایی که در هر کدام از این منطقه‌ها به فروش می‌رسند از کیفیت‌های مختلفی برخوردار هستند و قیمت‌های متفاوتی دارند که افراد با توجه به بودجه موردنظر خود می‌توانند دست به خرید آنها بزنند.


برای خرید لباس در استانبول زمان‌بندی و بودجه مناسبی داشته باشید.در صورت تمایل به شرکت در تور ترکیه و رفتن به این مراکز خرید، مشاوران آژانس گردشگری دالاهو می‌توانند راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهند.



1402/06/20 | کد مطلب: 4206
یاسمن شکرگزار
نویسنده، علاقمند به سفر، گردشگری، کتاب و موسیقی

گردآوری و تنظیم: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


  • به اشتراک بگذارید:



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.