تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

راهنمای خرید لوازم آرایشی از استانبول

از کجا می‌توانیم لوازم آرایشی و بهداشتی در استانبول تهیه کنیم؟ سئوال بسیاری از مسافران استانبول این است که لوازم آرایشی و بهداشتی خوب را چطور می‌توان از استانبول خرید یا مراکز اصلی خرید لوازم آرایش در استانبول کجاست؟ در این مطلب فروشگاه‌هایی در استانبول به شما معرفی می‌کنیم که اکثر برندهای لوازم آرایشی را عرضه می‌کنند. شما به راحتی می‌توانید با رفتن به این فروشگاه‌ها مانند گراتیس یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای واتسون همه این برندها را یک جا ببینید. 

 

تور دور ترکیه

خرید لوازم آرایشی از استانبول

فروشگاه گراتیس ترکیه

این فروشگاه برای خرید عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی بین مردم استانبول بسیار معروف است. اگر نزدیک سال نوی میلادی به آنجا سر بزنید تخفیف‌های خیلی خوبی در انتظار شماست. مردم استانبول هم در این زمان به این فروشگاه می‌آیند و اگر آنجا باشید خواهید دید که در زمانی بسیار کوتاه، قفسه‌ها خالی می‌شوند. در فروشگاه گراتیس برندهایی چون نیوآ، اورآل و گاش را می‌توانید بیابید. یکی شعبه پرطرفدار فروشگاه گراتیس در جاده استقلال یا خیابان استقلال است. اگر از سمت میدان تکسیم وارد خیابان اسقلال شوید با کمی پیاده‌روی به فروشگاه گراتیس می‌رسید. این فروشگاه اقریبا تکمیل است و بریا خرید بسیار مناسب. فروشگاه گراتیس شعبه خیابان اسقلال، پرسنل خونگرمی دارد که حتی وقتی فروشگاه شلوغ است برای مشتری وقت می‌گذارند تا کالای کورد نظرشان را پیدا کنند و آنها را راهنمایی می‌کنند. حتی اگر مسافر باشید و چندان به زبان ترکی آشنا نباشد به راحتی می‌توانید از این فروشگاه خرید کنید. 

فروشگاه گراتیس در استانبول بسیار پرطرفدار است.

استانبول مال ترکیه

استانبول مال یکی از مراکز خرید بسیار شیک و شناخته شده در استانبول است. بیش از 10 مغازه مربوط به عطر و لوازم آرایشی در استانبول مال فعالیت دارند. از جمله این برندها می‌توان به فلورمار، دِ بادی شاپ و و اینگلات در طبقه اول و  واتسونز در طبقه دوم  اشاره کرد. علاوه بر خرید لوازم آرایشی از بزرگترین شهربازی سرپوشیده اروپا در این مال حتما دیدن کنید. برای خرید لوازم آرایشی و دیگر وسایل می‌توانید با مراجعه به این مرکز خرید بخرید. این مرکز خرید آنقدر عالی است که نمی‌توانید از آن بگذرید و بی شک خود این مرکز خرید یک جاذبه گردشگری جذاب خواهد بود.

برندهای معروفی در استانبول مال شعبه دارند.

سالانه اواخر بهار تا اوایل تابستان، جشنواره تخفیف‌های استانبول مال برگزار می‌شود. ددر این مدت که حدودا 15 روز تا یک ماه طول می‌کشد، برندهای معروف و خوش نام استانبول مال، حراج‌های قابل توجهی دارند. بسیاری از گردشگران در این زمان به استانبول مال می آیند تا با دستی پر از محصولات با کیفیت و درجه یک به خانه برگردند.

 

فروشگاه‌های زنجیره‌ای لوازم آرایشی واتسون

 واتسون فروشگاه زنجیره‎ای دیگری است که در زمینه لوازم آرایش فعالیت می‌کند. از نظر محصولاتی که برای فروش دارد و همینطور قیمت‌های آنها  بسیار به فروشگاه گراتیس نزدیک است. بنابراین اگر محصولی در گراتیس تمام شده بود می‌توانید به واتسون برای خرید مراجعه کنید. به دلیل رقابت شدید بین این دو فروشگاه، محصولات با پایین‌ترین قیمت در آنها به فروش می‌رسد. در ضمن این فروشگاه وبسایت هم دارد. می‌توانید برای اطلاع از حدود قیمت‌ها سری به وب سایت آنها بزنید. با توجه به این مورد می‌توانید از حراجی‌ها و اخبار این مرکز خرید استانبول با خبر شوید و در زمان درست به این فروشگاه‌های زنجیره‌ای سر بزنید. این سایت برای تمام گردشگران عالی است و بی شک می‌توانید با کمک آن در وقت و هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

 رقابت شدید بین فروشگاه گراتیس و واتسون وجود دارد.

فروشگاه روسمن  استانبول

این فروشگاه هم دقیقا محصولات و برندهایی که عرضه می‌کند مانند دو فروشگاه گراتیس و واتسون است. از نظر تفاوت قیمت هم خیالتان راحت باشد؛ به دلیل رقابت شدید بین فروشگاه‌ها معمولا محصولات در همه آنها با قیمت‌های مشابه به فروش می‌رسد مگر با یک یا دو لیر تفاوت. روسمن یا روسمان پوشاک زیبا و با کیفیتی هم دارند که می‌توانید آنها را با خیال راحت سفارش دهید. عینک آفتابی، لوازم ورزشی و اسپرت نیز در این فروشگاه با بهترین قیمت ارائه خواهد شد. 

یکی دیگر از فروشگاه‌های پرطرفدار لوازم آرایشی، روسمن است.

موضوع پایانی این که اگر علاقه‌مند به خرید محصولات لوازم آرایشی ترک مثل فلورمار و... هستید، باید به شعب این فروشگاه‌ها در سطح شهر استانبول مراجعه کنید یا به استانبول مال سر بزنید اما این را بدانید که قیمت در فروشگاه‌های برند ترک لوازم آرایشی بالاتر از دیگر فروشگاه‌هاست.

 

خرید از ترکیه آری یا نه؟

اگر به دنبال برندهای خاص و جنس‌های خوب هستید، خرید از ترکیه و به خصوص خرید از استانبول می‌تواند برایتان جذاب باشد. علاوه بر برندها، صنایع دستی و تولیدات سنتی خود کشور ترکیه هم جالب توجه است. در بازارهای استانبول می‌توانید ظروف، لباس‌ها و وسایلی را پیدا کنید که از تاریخ، فرهنگ و پیشینه مردم ترکیه می‌گویند. به همین دلیل در تورهای ترکیه حتی تور کاپادوکیا یا تور قونیه دالاهو هم می‌توانید زمانی را برای خرید کردن داشته باشید.

اما اگر به دنبال خرید عمده هستید یا قصدتان از سفر به ترکیه فقط خرید کردن است باید از قبل لیست خرید و فروشگاه‌هایی که می‌خواهید به آنها سر بزنید را تهیه کنید. چرا که ترکیه پر از مراکز خرید است. علاوه بر این اوت لت‌ها، بازارهای محلی و حتی فروشگاه‌های اطراف هتل هم، کالاها و اجناس خوبی را ارائه می‌کنند.

علاوه بر پوشاک و لوازم آرایشی، ترکیه خوراکی‌های خوبی هم دارد. شکلات، قهوه و باقلواهای ترکی معروفند و می‌توانید آنها را با خودتان به خانه ببرید. شما دوست دارید در ترکیه چه چیزهایی بخرید؟ به نظرتان خرید کدام محصولات از کشورهای خارجی به صرفه است و چه چیزهایی را نباید از دیگر سرزمین‌ها بخریم؟

 

تور قونیه



1397/06/14 | کد مطلب: 591
هانیه کاظمی

مهندس برق، ارشد مدیریت، عاشق ورزش، موسیقی، مطالعه و تماشای فیلم


تهیه و تدوین: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


  • به اشتراک بگذارید:



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.