تور مالدیو بهار 1403 + تخفیف ویژه بهار 1403
تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

مالدیو

1 رای شما هم امتیاز بدهید!

 

آیا تور مالدیو را برای سفر می‌پسندم؟

اگر اهل دیدن جزایر مرجانی و استفاده از تفریحات آبی هستید، مالدیو با سواحل رؤیایی پوشیده از شن‌های سفید و آب‌های کریستالی، مقصدی مناسب برای شماست. شما می‌توانید انواع ماجراجویی‌ها را در آب و دنیای زیر آب تجربه کنید. جزایر این کشور با تالاب‌هایی که آب شفاف و تمیزی دارند احاطه شده‌اند و می‌توانند بهترین مکان برای فعالیت‌های آبی همچون شنا، دایو و اسنورکلینگ باشند. ریزورت‌های بسیار خاص و زیبای مالدیو نیز می‌توانند تجربه آرامش‌بخش و جذابی برای شما بسازند. برای اینکه از مالدیو بیشتر بدانید خواند مقاله «مالدیو، سرزمین جزیره‌ها» بسیار به شما کمک می‌کند.

مالدیو کجاست؟

مالدیو کشوری هزار جزیره می‌باشد که در میان آب‌های اقیانوس هند و در نزدیکی سرزمین هندوستان قرار گرفته است. این کشور از حدود ۱۲۰۰ جزیره مرجانی تشکیل شده که همگی چشم‌انداز بی‌نظیری دارند. از این جزایر تنها ۲۰۰ جزیره دارای امکانات رفاهی و گردشگری هستند و به مقصدی مهم برای مسافران بدل شده‌اند. شاید جالب باشد که بدانید 99 درصد این کشور را آب تشکیل می‌دهد و تنها یک درصد آن خشکی است. مالدیو ۷ استان دارد و نام پایتخت آن ماله است. مالدیو را کم ارتفاع‌ترین کشور جهان می‌شناسند؛ زیرا ارتفاع آن از سطح دریا تنها یک و نیم متر است و در بیشترین ارتفاع به ۲.۴ می‌رسد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مالدیو شاید خواندن مقاله «مالدیو، کشور هزار جزیره» مفید باشد.

 

پرواز به مالدیو چگونه انجام می‌شود؟

بهترین راه رسیدن به مالدیو انتخاب یک پرواز مناسب است. در حال حاضر ایرلاین‌هایی همچون قطر، فلای دبی و امارات این پرواز را با قیمت‌های مختلفی ارائه می‌دهند. پرواز مالدیو به شکل مستقیم انجام نمی‌شود و یک توقف در مسیر خواهد داشت. مدت‌زمان پرواز چیزی در حدود ۷ ساعت خواهد بود.

آیا ویزای سفر به مالدیو نیاز است؟

در جواب این سؤال باید گفت که شما نیازی به ویزا برای سفر به این کشور نخواهید داشت؛ نکته مهمی که باعث شده گردشگران ایرانی امروزه بسیار به این کشور سفر کنند. فقط لازم است چمدان‌ها و مدارک شناسایی مانند گذرنامه، گواهی رزرو هتل، یک قطعه عکس، و هزینه دلاری اقامت در طول سفر خود را برای ورود به این کشور آماده کنید.

 

بهترین زمان سفر به مالدیو چه زمانی است؟

بهترین زمان برای سفر به این کشور از مهرتا فروردین است. در دیگر ماه‌های سال باران‌های موسمی باعث گل‌آلودشدن و کدری آب‌های این ناحیه می‌شوند و تفریحات آبی را دچار مشکل می‌سازند.

تورهای آینده دالاهو برای این مقصد
  • 9 شهریور 1403
    • 8 روزه
    • از 45,000,000 تومان + 1,000 دلار
    • موجود
    جزئیات سفر
مــشاهــده هــمه تــورها

 

جاذبه‌های تور مالدیو چیست؟

جاذبه‌های تور مالدیو فراوان‌اند و شما در سفر ۶ روزه خود می‌توانید بیشتر جاذبه‌های گردشگری مالدیو را ببینید. پس از رسیدن به ماله پایتخت مالدیو شما به جزیره‌ای بسیار زیبا به نام «مافوشی» خواهید رفت. در این جزیره می‌توانید از لوکیشن فیلم استار وارز دیدن کنید. همچنین گشت با قایق در دریا و دیدن ریزورت‌های اطراف مافوشی می‌تواند بسیار جذاب باشد. انجام تفریحات آبی در این جزیره برای شما امکان‌پذیر است و می‌توانید حسابی خوش بگذرانید. گشت‌وگذار در مافوشی، غواصی با کوسه‌های سرچکشی، دیدن دلفین‌ها و استفاده از امکانات ریزورت و مراکز ماساژ از دیگر جاذبه‌های تور مالدیو خواهند بود. تفریحاتی که می‌توانند یک هفته پر از هیجان، آرامش و تجربه‌های جدید را برای شما رقم بزنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر از این سفر شش‌روزه می‌توانید مقاله «آنچه باید در سفر ۶ روزه مالدیو بدانیم» را مطالعه کنید.

فستیوال‌ها و جشن‌های مهم در مالدیو

در کشور مالدیو جشنواره‌های فرهنگی و مذهبی خاصی برگزار می‌شود. یکی از جشن‌های این مردم، جشن مذهبی«کودا» است که در اولین روز ماه شوال یا عید فطر جشن گرفته می‌شود. جشن استقلال مالدیو از استعمار بریتانیا، از دیگر جشن‌هایی است که در این کشور و در 26 جولای برگزار می‌شود. جشن‌های دیگری همچون «جشن روز ماهیگیران» در روز دهم ماه دسامبر، و جشنواره تابستانی مالدیو برای مسابقات قایقرانی آسیا که معمولاً در ماه جولای انجام می‌شود، از دیگر جشن‌های مهم این کشور هستند.

 

شکم گردی و غذای مالدیو چگونه است؟

خوردن غذاهای دریایی و چشیدن طعم‌های جدید در سفر به مالدیو برای شما امکان‌پذیر است. شما انواعی از غذاهای دریایی را تجربه خواهید کرد که هیچگاه طعم آنها را نچشیده‌اید. غذا در مالدیو ارزان و باکیفیت است و شما می‌توانید در ریزورت‌های محل اقامت خود انواع غذاها را سفارش دهید. طعم غذاهای مالدیو کمی شبیه به غذاهای هندی است و از ادویه‌های تند در پخت آنها استفاده می‌شود. ماهی جزو غذاهای اصلی مردم مالدیو است و شما در منوی غذایی خود، غذاهایی همچون «ماهو ماهو»، «ماهی تن» و «واهو» را خواهید دید. سمبوسه مالدیوی نیز از جمله خوشمزه‌هایی است که نباید بدون چشیدن طعم آن به کشور باز گردید.

 

نکات مهم که پیش از سفر به مالدیو باید بدانید

- شما می‌توانید برای حمل‌ونقل بین جزایر مالدیو از کشتی فری Ferry، اتوبوس‌های دریایی و قایق‌های دریانوردی استفاده کنید که از میان آنها کشتی‌های فری بالاترین قیمت را دارد. قایق‌های بادبانی نیز برای افراد اهل ماجراجویی مناسب هستند.
- اگر اهل تفریحات دریایی هستید حتماً برای این تفریحات برنامه‌ریزی کنید؛ زیرا مالدیو از بهترین مکان‌ها برای تجربه این تفریحات است.
- خرید از مالدیو می‌تواند کمی شما را به خرج بیندازد؛ اما برای سوغاتی می‌توانید لباس‌های محلی به نام فیلی Feyli، حصیرهای دستباف، دست‌سازه‌های لاکی ساخته شده از چوب و طناب‌باف‌هایی با الیاف نارگیل را تهیه نمایید.

هزینه‌های جانبی در هنگام سفر به مالدیو

ازآنجایی‌که در طول سفر شما نیاز خواهید داشت برای مواردی هزینه کنید شاید بد نباشد از هزینه‌های مربوط به غذا و رفت‌وآمد اطلاع داشته باشید. غذاخوردن در رستوران‌های نه‌چندان گران مالدیو چیزی در حدود ۵ تا ۶ دلار هزینه دارد و در رستوران‌های باکیفیت بالا، می‌تواند تا ۱۵ دلار نیز برسد. اگر قصد غذاخوردن در رستوران‌های زنجیره‌ای همچون مک‌دونالد را دارید چیزی در حدود ۱۱ دلار به خرج می‌افتید. هزینه یک بطری کوچک آب که شاید خیلی به آن نیاز داشته باشید چیزی در حدود نیم دلار است. هزینه بلیت یک‌طرفه برای وسیله‌های نقلیه محلی چیزی در حدود 0.65 دلار است و قیمت تاکسی از حدود 2 دلار آغاز می‌شود و به‌ازای هر مایل حدود 3 دلار افزایش می‌یابد.






بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل

سفرهای مالدیو رو دیدی؟

1

مالدیو

9 شهریور 1403
مشاهده سفر