تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

آلمان

2 رای شما هم امتیاز بدهید!

 

آیا تور آلمان را برای سفر دوست خواهم داشت؟

می‌توان به‌جرات گفت که تور آلمان برای بیشتر افراد دوست‌داشتنی است. کشور آلمان از شمال تا جنوب خود دارای جاذبه‌هایی است که جوابگوی همه سلایق است. این کشور جاذبه‌های فرهنگی و تفریحی بسیار زیادی دارد و از طرفی طبیعت زیبا و خاص آن برای افراد طبیعت‌گرد بسیار جذاب خواهد بود. آلمان دارای حدود ۳۰۰ تئاتر،۶۳۰ موزه هنری و ۱۳۰ ارکستر حرفه‌ای است و می‌تواند برای افراد علاقه‌مند به هنرهای زیبا بسیار ایدئال باشد. در تور آلمان شما می‌توانید در خیابان‌های بسیار زیبا و قدیمی بسیاری از شهرها قدم بزنید، در کافه‌های بسیار لوکس قهوه بخورید و در سالن‌های تئاتر یا کنسرت ذائقه هنری خود را جوابگو باشید. هر سلیقه‌ای داشته باشید تور آلمان شما را راضی نگه می‌دارد پس برای شرکت در تور آلمان بیشتر از این صبر نکنید.

کشور آلمان کجاست؟

کشور آلمان یکی از کشورهای نسبتاً بزرگ در قاره اروپاست که در اروپای غربی قرار گرفته و پرجمعیت‌ترین کشور اتحادیه اروپا محسوب می‌شود. آلمان از شهرهای بزرگ، دهکده‌ها و روستاهای کوچکی تشکیل شده و با کشورهای مختلفی همچون فرانسه، اتریش، و هلند هم مرز است. در بخش‌های شمالی آلمان دریاچه‌های مختلفی قرار گرفته و بخش مرکزی این کشور با جنگل‌های زیبایش شناخته می‌شود. پایتخت این کشور شهر «برلین» و زبان رسمی مردم آن آلمانی است. مذهب اکثریت مردم آلمانی مسیحیت پروتستان است؛ هرچند به دلیل ورود مهاجران بسیار، تنوع فرهنگی و مذهبی را می‌توان در این کشور مشاهده کرد.
در مطلب «آلمان با کدام کشورها هم مرز است؟» می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد این کشور به دست آورید.

 

پرواز با تور آلمان چگونه انجام می‌شود؟

بیشتر پروازها از مقصد تهران به سمت فرانکفورت و برلین ارائه می‌شوند. خطوط هوایی مختلفی همچون ترکیش، ایران ایر، لوفتهانزا، پگاسوس و... این پرواز را ارائه می‌دهد. اگر با خطوط ایرانی به آلمان سفر کنید طول پرواز شما چیزی در حدود ۵ ساعت خواهد بود و در صورت پرواز با خطوط هوایی خارجی این زمان به ۱1 ساعت نیز ممکن است برسد.

ویزای آلمان چطور است؟

کشور آلمان در حوزه شنگن قرار دارد و شما برای سفر به این کشور نیاز به این ویزا خواهید داشت. برای دریافت این ویزا نیاز به مدارکی دارید که می‌توانید با مراجعه به صفحه «وقت سفارت آلمان» و یا تماس با مشاوران آژانس مسافرتی دالاهو از آنها اطلاع پیدا کنید.

 

بهترین زمان برای سفر با تور آلمان کی است؟

کشور آلمان آب‌وهوای معتدلی دارد به‌طوری‌که زمستان‌های آن سرد و تابستان‌هایش گرم است. اگر می‌خواهید در آب‌وهوای گرم‌تری به گشت‌وگذار بپردازید نیمه اول سال و به‌خصوص ماه‌های تابستان بسیار مناسب هستند. اگر می‌خواهید بیننده جشن کریسمس در تور خارجی آلمان باشید و در زمان خلوت‌تری به این کشور سفر کنید تور آلمان در زمستان را انتخاب کنید.

خبرم کن!
برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد اما چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای دالاهو به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

 

جاذبه‌های تور آلمان چیست؟

مکان‌های دیدنی در آلمان بسیارند. اگر سفر خود را از برلین شروع می‌کنید حتماً به «دروازه براندنبورگ» سر بزنید که به بزرگ‌ترین و معروف‌ترین خیابان برلین راه دارد. اگر به گیاهان و حیوانات علاقه دارید در برلین می‌توانید به باغ‌های گیاه‌شناسی و حیوان‌شناسی بروید. «کلیسای جامع»، «محله نیکولای»، و «جنگل گرون والد» از دیگر دیدنی‌های برلین هستند. در ادامه می‌توانید به شهر «مونیخ» بروید و کلیساهای اسرارآمیز این کشور را از نزدیک ببینید. مشاهده اقامتگاه سلطنتی این شهر که از مهم‌ترین قصرهای آلمان است نباید فراموشتان شود. اگر اهل کشف کافه‌رستوران‌های جدید هستید حتماً به بزرگ‌ترین کافه‌رستوران جهان یعنی Hofbräuhaus بروید و خودتان را میهمان یک وعده غذا و یا یک فنجان قهوه کنید.
«هامبورگ» شهر بندرگاه‌ها از دیگر شهرهایی است که نباید دیدنش را از دست بدهید. در این شهر می‌توانید «موزه هنر» هامبورگ را که شامل ۷۰۰ اثر هنری از قرون‌وسطی تا معاصر است، ببینید. پس از هامبورگ به فرانکفورت شهر تجملاتی آلمان بروید و برای خرید یا گشت‌وگذار به گران‌ترین بوتیک‌ها و جواهرفروشی‌ها این شهر سر بزنید. لیست جاذبه‌های آلمان می‌تواند بسیار بیشتر از موارد گفته شده باشد که باید در تور آلمان حتماً آنها را ببینید.

فستیوال‌ها و جشن‌های تور آلمان

در آلمان جشنواره‌ها و فستیوال‌های بسیار زیادی در طول سال برگزار می‌شود که اگر در حین تور آلمان در آنها شرکت کنید، بسیار لذت خواهید برد. «جشنواره اکتبر» یکی از جشنواره‌های معروف آلمان است که هر ساله در ماه‌های سپتامبر و اکتبر برگزار می‌شود. در این جشنواره‌ کنسرت‌های روباز و تفریحات مختلف برنامه‌ریزی ‌شده‌اند و می‌توانند حسابی سرتان را گرم کنند. «جشنواره کدوتنبل» یک جشنواره دیگر است که در فصل پاییز و در زمین‌های قلعه تماشایی «لودویگسبورگ» به اجرا در می‌آید و بسیار دیدنی است. «جشنواره باله» نیز که در مونیخ و در اوایل ماه آوریل برگزار می‌شود، می‌تواند برای افراد عاشق رقص و باله تجربه بی‌نظیری باشد. جشنواره قرون‌وسطی، «جشنواره بین‌المللی دیکسیلند» و جشنواره کریسمس از دیگر فستیوال‌هایی هستند که می‌توانید در آنها شرکت کنید و بسیار لذت ببرید.

 

شکم گردی و غذاهای تور آلمان

در تور آلمان حتماً کشف مزه غذاهای آلمانی را در برنامه خود قرار دهید. نکته جالب در مورد تغذیه آلمانی‌ها این است که آنها پس از مردم چک دومین مصرف‌کننده بزرگ آبجو در اروپا هستند. از دیگر مواد غذایی موردعلاقه آنها سوسیس تولید شده از گوشت گاو، گوساله و خوک است که بخش مهمی از غذاهای آنها را تشکیل می‌دهد. از جمله غذاهای آلمانی که باید در تور آلمان حتماً مزه آن‌ها را بچشید می‌توان به «اینتاف»، سوپ نخودفرنگی، «لبرکوز» و «رولادن» اشاره کرد که طعم بسیار خوشمزه، متفاوت و لذیذ آنها را نباید از دست بدهید.

 

نکات مهمی که پیش از سفر با تور آلمان باید بدانید

در حین تور آلمان حتماً نکات زیر را به‌خاطر داشته باشید:
- مردم آلمان بسیار صریح و رک هستند؛ بنابراین اگر آنها مطلبی را بسیار صریح به شما گفتند و اظهارنظری کردند، ناراحت نشوید.
- در بسیاری از رستوران‌ها و کافه‌های آلمان هزینه باید با پول نقد پرداخت شود یا تنها کارت‌های اعتباری کشور آلمان پذیرفته می‌شود؛ بنابراین به این نکته توجه داشته باشید.
- در آلمان بهتر است همیشه انتظار بارش باران را داشته باشید و به همین دلیل لباس و چتر مناسب به همراه ببرید.
- احترام به قوانین در این کشور بسیار اهمیت دارد؛ بنابراین قوانین عبور و مرور در خیابان‌ها را رعایت کنید و به‌هیچ‌عنوان از قوانین راهنمایی‌ورانندگی سرپیچی نکنید.
- پیش‌خدمت‌ها در آلمان شرایط مناسبی دارند و نیازی به دادن انعام آن‌چنانی به آنها نیست.
- در مورد هیتلر و جنگ جهانی دوم به‌هیچ‌عنوان شوخی نکنید و یا سؤال‌های تمسخرآمیز نپرسید.

هزینه‌های جانبی هنگام سفر به آلمان

در هنگام سفر با تور آلمان برای خوردن یک وعده‌غذا در رستورانی نه‌چندان گران چیزی در حدود ۱۳ تا ۱۷ یورو باید هزینه کنید. یک فنجان کاپوچینو تقریباً ۶ یورو و یک بطری آب‌معدنی حدود 1 یورو هزینه دارد. برای خرید طرح ماهانه تلفن همراه با امکان تماس و 10 گیگابایت به علاوه داده، چیزی در حدود ۲۷ یورو باید بپردازید. خرید بلیط یک طرفه وسیله‌های حمل و نقل عمومی حدود ۳ یورو هزینه دارد.


سوالات متداول "آلمان"
هزینه سفر را به چه روشی می توانم پرداخت نمایم؟

شما می‌توانید هزینه سفر خود را به صورت حضوری در دفتر دالاهو، واریز به حساب، انتقال وجه از طریق کارت به کارت و یا ثبت‌نام آنلاین پرداخت کنید.

اگر به اشتباه پول زیادتری به حساب دالاهو واریز نمودم، چگونه می‌توانم آن را پس بگیرم؟

با دالاهو تماس بگیرید و مشخصات فیش واریزی خود را اعلام کنید. همکاران ما در بخش حسابداری، مازاد واریزی شما را در اولین فرصت به حساب شما عودت خواهند داد.

اگر سفری را کنسل کنم، مبلغ پرداختی چگونه و در چه مدتی عودت داده می شود؟

مبلغ پرداختی شما پس از کسر هزینه‌های کنسلی، حداکثر ظرف 1 هفته به حساب شما عودت داده خواهد شد.

آیا دالاهو مسافران خود را بیمه می کند؟

بله. کلیه مسافران دالاهو بیمه مسئولیت مدنی با شرایط اعلام شده در قسمت سایر خدمات می‌گردند.

چرا با دالاهو سفر کنیم؟ برتری دالاهو نسبت به دیگر شرکت‌ها چیست؟

نمی‌توانیم بگوییم ما از دیگران برتریم اما ویژگی‌هایی که به آنها مفتخریم عبارتند از:

  • شیوه متفاوت: ما به شیوه‌ای متفاوت سفر می‌کنیم.
  • قیمت‌های متناسب با خدمات: معتقدیم قیمت‌های متناسبی با توجه به خدمات ارائه شده داریم.
  • تنوع سفر: سفرهای بسیار متنوعی داریم و گمان می‌کنیم سلایق همه سفردوستان را برآورده کرده‌ایم.
  • بهترین مسیرها: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا کلیه مسیرهای انتخابی برای سفر، بهترین و جذاب‌ترین مسیرهای ممکن باشند.
  • تورلیدرهای مجرب: همه تورلیدرهای دالاهو، آموزش‌دیده و دارای کارت "راهنمای تور" از "سازمان میراث فرهنگی و گردشگری" هستند. همچنین دالاهو برنامه‌های منظم و مدون آموزشی درون سازمانی برای تورلیدرهای خود دارد.
  • تجربه بالا: دالاهو تا به امروز(مردادماه 1396) قریب به 16هزار روز در سفر بوده‌ایم و در این سفرها افتخار همراهی بیش از 110هزار نفر را در این سفرها داشته است.
در صورت نارضایتی از هر یک از واحدهای فروش و اجرایی تور، شکایت یا انتقاد خود را به چه صورت به اطلاع مدیرعامل دالاهو برسانم؟

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت دالاهو، روی لینک "شکایت" در بالای صفحه کلیک کنید و شکایت خود را مطرح نمایید. کلیه پیام‌ها مستقیما توسط مدیریت بررسی می‌شوند. همچنین میتوانید با شماره‌های دالاهو تماس گرفته و با واحد امور مشتریان مشکل خود را مطرح نمایید.

در صورتیکه پیشنهاد و یا ایده ای داشته باشم و بخواهم آن را به اطلاع مدیریت دالاهو برسانم چه باید کنم؟

شما می‌توانید از طریق فرم "تماس با ما" در وبسایت دالاهو، اقدام به ارسال پیشنهادات خود نمایید و یا با واحد امور مشتریان دالاهو تماس گرفته و پیشنهاد خود را اعلام کنید.

وسایل سفرم را از کجا می‌توانم تهیه کنم؟

مراکز متعددی در سطح شهر برای عرضه لوازم سفر وجود دارند اما بورس اصلی فروش لوازم سفر و طبیعت‌گردی خیابان ولیعصر، حد فاصل میدان منیریه تا خیابان امام خمینی(چهارراه سپه) است.
در ضمن، پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید لوازم سفر، مطالب منتشر شده در پرتال خبری دالاهو را مطالعه بفرمایید.

اگر سوالی دارم که در لیست فوق وجود ندارد چگونه می‌توانم سوالم را مطرح نمایم؟

شما می‌توانید با دفتر دالاهو تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید. همکاران دالاهو با کمال میل منتظر شنیدن صدای گرم شما هستند: 41663000

آیا می‌توان همراه با تور با وسلیۀ نقلیۀ شخصی و یا به تنهایی سفر کرد؟

خیر،ما خواهان حضور شما در وسیلۀ نقلیه خودمان هستیم تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم؛ اما اگر تمایل دارید این سفر را شخصی انجام دهید برای داشتن اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

لباس مناسب طبیعت گردی چه لباسی است؟

لباس مناسب طبیعت‌گردی لباسی است که برای پیاده‌روی و کوه‌پیمایی ایجاد مزاحمت نکند و طبیعت‌گرد در آن احساس راحتی داشته باشد، مقاومت خوبی نسبت به آّب، باد، خاک و ساییدگی داشته باشد؛ رنگی متناسب با طبیعتی که در آن قرار می‌گیریم داشته باشد.

آیا می‌توانیم محل نشستن خود در وسیلۀ نقلیه را از قبل مشخص کنیم؟

خیر، با توجه به گروهی بودن سفر و مقتضیات اینگونه سفرها، این امکان وجود ندارد.

آیا لزوما برای سفر باید کولۀ حرفه ای داشت؟

برای سفرهای یک روزه لزوما نیاز به کولۀ حرفه‌ای نیست، اما کوله‌ای که موجب سخت شدن پیاده‌روی شود پیشنهاد نمی‌شود.





بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل

در حال حاضر تور آلمان نداریم اما اگر مشخصات تماست رو ثبت کنی، قول می‌دیم وقتی سفر جدید برنامه‌ریزی کردیم، قبل از همه بهت خبر بدیم.

نفر