تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

راهنمای خرید وسایل ورزشی و سفر از دکتلون در استانبول

فروشگاه دکتلون Decathlon برای خرید وسایل ورزشی و سفر را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر سفرهای کوهنوردی، کمپینگ یا طبیعتگردی را دوست دارید و سالی چند بار به سفر می‌روید، از دکتلون دست خالی برنمی‌گردید. اینجا برای کسانی که دنبال تجهیزات ورزشی و لوازم سفر هستند مانند بهشت است. 

تور ترکیه

اگر اهل ورزش هستید و با تور استانبول همراه شده‌اید حتماً به فروشگاه دکتلون سر بزنید. این فروشگاه یک فروشگاه بزرگ و رؤیایی برای علاقه‌مندان به سفر و ورزش است. بسیاری از وسایل ورزشی و مسافرتی در تنوع بالایی در این فروشگاه رنگارنگ به فروش می‌رسند و مسافران تور خارجی استانبول می‌توانند هر آنچه را می‌خواهند از این فروشگاه تهیه کنند. اگر قصد شرکت در تور استانبول را دارید و می‌خواهید دست به خرید وسایل سفر و ورزش بزنید، با ادامه این مقاله همراه شوید.

فروشگاه دکتلون یک فروشگاه عالی برای خرید انواع وسایل کمپ و سفر است

 

فروشگاه دکتلون استانبول چگونه فروشگاهی است؟

فروشگاه دکتلون استانبول یکی از فروشگاه‌های بسیار مطرح در بین گردشگران و ورزشکاران است. این فروشگاه در سال 1976 توسط «میشل لکلرک» در شهر کوچک لیل (Lille) در فرانسه تأسیس شد و در گذشته با نام Oxylane شناخته می‌شد. دکتلون در طی سال‌ها رشد قابل‌توجهی یافت تا اینکه به یکی از مهم‌ترین فروشگاه‌های ورزشی بدل گشت. این فروشگاه در سال ۲۰۱۹ درآمد کل 11.4 میلیارد یورویی را به خود اختصاص داد و همین مسئله باعث شد تا یکی از خرده‌فروشان لوازم ورزشی باشد که بیشترین سود را کسب کرده است.
برند دکتلون در واقع برندی است که امروزه توانسته در کنار برندهای معروف همچون آدیداس، نایک، ریباک و... شهرتی برای خود برهم بزند. این فروشگاه با تنوع بالا، کیفیت خوب و قیمت مناسب توانسته طرف‌داران بسیاری را به خود جذب کند.

بین برندهای استانبول دکتلون پرطرفدار و مناسب است


دکتلون در استانبول شعبه‌های مختلفی دارد که از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب انواع محصولات را ارائه می‌دهند. مسافران تور استانبول می‌توانند به‌راحتی با توجه به محل اقامت خود به این فروشگاه‌ها دسترسی داشته باشند.

شعبات فروشگاه‌های دکتلون در استانبول

مسافران تور خارجی در هر گوشه‌ای از استانبول که اقامت کرده باشند به فروشگاه‌های دکتلون دسترسی خواهند داشت. نمایندگی فروشگاه دکتلون در ۱۱ منطقه استانبول برپا شده و مسافران تور خارجی می‌توانند در سه محله معروف استانبول همچون «کادیکوی»، «بی اوغلو» و «باکرکوی» از این فروشگاه خرید کنند.

دکتلون در استانبول شعبات زیادی دارد


از جمله محله‌هایی که مسافران تور استانبول می‌توانند دست به خرید لوازم ورزشی و سفر در فروشگاه دکتلون بزنند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
- بشیکتاش
- باکرکوی
- عثمانیه
- ساری یر
- شیشلی
- بی اغلو
- مالتپه
- آتاشهیر
- فاتح
- کارتپه
- کادیکوی

از فروشگاه دکتلون چه چیزهایی می‌توان خرید؟

ویژگی بسیار مهمی که باعث می‌شود مسافران تور خارجی برای خرید به این فروشگاه مراجعه کنند تنوع بالای محصولات در دکتلون است. در فروشگاه دکتلون انواع لباس‌ها و ابزارهای ورزشی با کیفیت عالی و قیمت مقرون‌به‌صرفه به فروش می‌رسد. شاید بی‌اغراق نباشد که بگوییم در این مجموعه انواع لباس‌های ورزشی برای مردان و زنان در هر جنس و هر اندازه‌ای ارائه می‌شود. جدای از لباس‌های ورزشی که برای مسافران اهل ورزش تور استانبول بسیار اهمیت دارد طیف گسترده‌ای از تجهیزات ورزشی نیز در این فروشگاه به فروش می‌رسد. در فروشگاه دکتلون افراد می‌توانند انواع وسایل کمپینگ، کوهنوردی، تنیس، شنا، اسکی، اسکیت و... را خریداری کنند.
از جمله محصولاتی که می‌توان از دکتلون خریداری کرد موارد زیر هستند:
- انواع کفش‌های ورزشی، صندل، بوت و کفش راحتی مخصوص آقایان، خانم‌ها و کودکان
- انواع لباس و متعلقات ورزشی همچون لباس ورزشی، مایو، عینک‌آفتابی، کلاه، دستکش، حوله و جوراب
- لوازم ماهیگیری، دریانوردی و شکار
- انواع پروتئین و کراتین موردنیاز ورزشکاران
به دلیل اینکه فروشگاه دکتلون در شعب مختلف خود متراژهای متفاوتی دارد تنوع محصولات موجود در این فروشگاه‌ها نیز کمی با یکدیگر متفاوت است. مسافران تور استانبول باید در هنگام خرید به این مسئله توجه داشته باشند.

در فروشگاه دکتلون می‌توانید وسایل متنوعی را پیدا کنید


یکی از شعب بسیار بزرگ فروشگاه دکتلون، در کنار مرکز خرید «فروم استانبول» قرار گرفته است. این فروشگاه به دلیل وسعت خود، تنوع بالایی از محصولات را گردآورده و هر آنچه مسافران تور استانبول نیاز داشته باشند از این فروشگاه قابل خریداری است.
در فروشگاه دکتلون مسافران تور استانبول می‌توانند یک خرید کامل را در یک مکان واحد تجربه کنند. امکانات لازم برای رفاه بیشتر مشتریان در این فروشگاه فراهم شده است. مسافران تور خارجی می‌توانند با یک سکه یک لیری یک چرخ در اختیار داشته باشند و پس از اتمام خرید با تحویل دادن چرخ، یک لیری خود را دریافت نمایند. به این شکل دیگر لازم نیست که با مشکل حمل وسیله‌های زیاد و دست‌وپاگیر روبرو باشند.

نکات مهم در هنگام خرید از فروشگاه دکتلون

اگر با تور استانبول به این شهر سفر کرده‌اید و می‌خواهید از دکتلون خرید کنید برای صرفه‌جویی در وقت و داشتن یک خرید مناسب نکات زیر را در نظر داشته باشید:
- زمانی که می‌خواهید یک شعبه از دکتلون را برای خرید انتخاب کنید به وسعت فروشگاه حتماً توجه داشته باشید. به طور مثال اگر وسیله‌های متعدد و متنوعی را می‌خواهید خریداری کنید به سراغ شعبه‌هایی بروید که بزرگ‌تر هستند و تنوع محصولات آنها بالاتر است.
- برای دیدن فروشگاه زمان مناسبی را در تور خارجی خود اختصاص دهید. حداقل یک ساعت زمان لازم است تا بتوانید محصولات این فروشگاه را به‌خوبی ببینید. اگر به سراغ شعبه‌های بزرگ‌تر همچون شعبه فروم می‌روید زمان بیشتری را در نظر بگیرید.
- حتماً لباس و کفشی را که می‌خواهید خریداری کنید امتحان کنید. بسیاری مواقع تفاوت سایزی وجود دارد که ممکن است به چشم دیده نشود.
- در ساعت‌های اولیه به فروشگاه دکتلون مراجعه کنید. در ساعت‌های پایانی سایز بسیاری از لباس‌ها روبه‌اتمام است و حتی ممکن است بسیاری از وسیله‌ها ناموجود باشند.
- در صورت داشتن کارت اعتباری می‌توانید به شکل اینترنتی نیز از وب‌سایت رسمی دکتلون محصولات موردنظر خود را خریداری کنید. برای این کار فقط کافی است از طریق ایمیل خود در این سایت ثبت‌نام کنید.

محدوده قیمت‌ها در فروشگاه دکتلون چقدر است؟

مسافران تور خارجی استانبول زمانی که در این فروشگاه محصولات را بررسی می‌کنند با قیمت‌های متنوعی روبرو می‌شوند. علت این مسئله در این است که تنوع محصولات در این فروشگاه بالاست و به همین دلیل قیمت‌ها نیز با توجه به نوع محصول متفاوت است. در دکتلون به طور مثال انواع لباس‌های ورزشی همچون تیشرت ورزشی از قیمت ۳ دلار تا حدود ۴۰ دلار وجود دارد یا کفش ورزشی را می‌توان در حدود قیمت ۲۰ دلار تا بالاتر در این فروشگاه یافت.
همان‌طور که گفته شد مهم‌ترین مزیت این فروشگاه تنوع محصولات و قیمت آنها است و به همین دلیل مسافران تور خارجی می‌توانند محصولات موردنظر خود را با هر بودجه‌ای خریداری کنند.

با هر بودجه‌ای می‌توانید از دکتلون وسایل خوبی را تهیه کنید

 

سخن آخر

فروشگاه دکتلون یک فروشگاه زنجیره‌ای ورزشی در ترکیه است که شعبات مختلف آن در استانبول دایر شده‌اند. مسافران تور خارجی می‌توانند برای خرید لوازم سفر و لوازم ورزشی به این فروشگاه مراجعه کنند و تمام لوازم موردنیاز خود را با قیمت‌های مناسب خریداری نمایند. اگر با تور استانبول به این شهر سفر کرده‌اید حتماً به این فروشگاه سر بزنید و مایحتاج ورزشی و سفر خود را از آن خریداری نمایید.
در صورت داشتن هر گونه سؤالی در مورد تور خارجی ترکیه می‌توانید با مشاوران آژانس گردشگری دالاهو تماس بگیرید.



1397/06/10 | کد مطلب: 1534
یاسمن شکرگزار
نویسنده، علاقمند به سفر، گردشگری، کتاب و موسیقی

تهیه و تدوین: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


  • به اشتراک بگذارید:



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.