تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

بهترین حراج های استانبول

بهترین زمان برای خرید در استانبول چه زمانی است؟ حراجی‌های مغازه‌ها و برندهای معروف چه موقع آغاز می‌شود؟ چطور با قیمت مناسب خرید خوبی انجام دهیم؟ تاریخ سفرتان را بعد از خواندن این مطلب انتخاب کنید. 

تور دور ترکیه

حراج در استانبول چه زمانی است؟

تقریبا هر زمان که به استانبول سفر کنید، حتما با مغازه‌ها و برندهایی روبه‌رو خواهید شد که تخفیف دارند. در جاده استقلال و یا در اوت‌لت‌ها و پاساژهای مثل گرند کنیون، مرکز خرید اوت‌لت ونیزیا استانبول و غیره برندهای تخفیف‌دار را پیدا می‌کنید. خرید از استانبول آنقدر جذاب است که برخی مسافران تنها به قصد خرید، عازم این شهر می‌شوند و با  دست پر از ترکیه باز می‌گردند. حراج استانبول موقعیتی مناسب برای خرید لباس، عطر، کفش و کیف و... است که می‌توانید آنها را به عنوان هدیه یا خریدهای روزمره‌تان استفاده کنید.

حراج‌های استانبول را از دست ندهید.

  • حراج های زمستانی

اما در دو هفته پایانی آخرین ماه از آخرین فصل، اواسط دسامبر یا در شروع ماه ژانویه حراج‌ها اوج می‌گیرند. با توجه به اینکه فصل در حال تمام شدن است، برندهای مختلف برای فروش اجناس باقیمانده از فصل گذشته و آوردن محصولات جدید حراج‌های خوبی را اعلام می‌کنند که گاهی به 90% هم می‌رسد. این حراجی‌ها برای هر سن و سلیقه‌ای عالی است و قطعا از آن لذت خواهید برد. در حراج‌های زمستانی زیباترین و خاص‌ترین برندها را خواهید داشت و می‌توانید تا مدت‌ها از آنها لذت ببرید.

  • حراج در تابستان

 در تابستان وقتی کم کم دما افزایش پیدا می‌کند، بازار حراج‌های استانبول هم داغ‌تر می‌شود. حراج‌های تابستانی از اوایط خردادماه آغاز شده و معمولا تا هفته سوم تیرماه ادامه دارند. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه هم تخفیف مناسب بگیرید و هم امکان تهیه اجناس خوبی را در حراج داشته باشید، اواسط تیرماه هفته دوم و سوم تیرماه به استانبول سفر کنید. اواخر مردادماه تا اوایل شهریور یعنی در ماه آگوست دقیقا زمانی است که حراج‌های استانبول به اوج می‌رسند، در این زمان می‌توانیدخریدهای طلایی انجام دهید البته ممکن است گاهی نیز رنگ دلخواه یا سایز خودتان یا مدل دلخواه‌تان را پیدا نکنید. در هر صورت کسانی که برای خرید از استانبول در این زمان سفر کرده‌اند، دست خالی باز نگشته‌اند.

  • فستیوال خرید در استانبول

سال‌های 2016 و 2017 فستیوال خریدردر ترکیه برگزار شده است و استقبال خوبی هم از این فستویال شده. بسیاری از بازارها، فروشگاه‌ها و برندهای معروف در این فستیوال شرکت می‌کنند و شما امکان خرید از آنها را با قیمتی مناسب خواهید داشت. هنور برای سال 2018 موردی اعلام نشده است. وبسایت فستیوال‌ خرید در استانبول به شما کمک می کند تا از اخبار این جشنواره مطلع شوید. اگر دوست دارید خریدهایی عالی از استانبول داشته باشید و با بهترین قیمت کالاهایی مناسب را به ایران بیاروید، حتما قبل از شرکت در تور استانبول به برنامه حراج‌ها و فستیوال‌ها دقت کنید.

چطور زمان سفرم را تنظیم کنم؟

قبل از سفر می‌توانیدوبسایت برندهای معروف را چک کنید، احتمال دارد اخبار مربوط به حراج‌های‌شان را منعکس کنند. از تاریخ‌های بالا نیز می‌توانید کمک بگیرید. در کل زمان تغییر فصل را بریا رسیدن به حراج به خاطر داشته باشید. با توجه به اینکه گردشگر هستید، امکان تنظیم وقت سفرتان به شکلی که حتما با حراج‌های سقف 90% برسید، تقریبا غیر ممکن است. اما اگر کمی شانس بیاورید موقع گشت و گذار در فروشگاه‌ها و مراکز خرید معتبر ترک، در زمانی که قبلا گفتیم، می‌توانید این برندها را پیدا کنید. اگر دلتان می‌خواهد در تور ترکیه خرید خوبی داشته باشید، حتما حواس‌تان به فروشگاه‌ها و خرید از آنها باشد.

چطور تخفیف بگیریم؟ 

پیشنهاد ما این است که در فروشگاه‌های مربوط به برندهای شناخته‌شده سراغ چانه‌زنی نروید. چون قیمت‌ها به صورت سیستمی تعریف شده‌اند و امکان تخفیف دادن وجود ندارد. اما وقتی برای خرید لباس مجلسی و عروس در استانبول به سراغ این مغازه‌ها می‌روید، حتما چانه‌زدن و گرفتن تخفیف از مغازه‌دار را امتحان کنید. چرا که قیمت‌ها قابل مذاکره هستند و بنابر مقدار فروش، تعداد لباس باقی مانده و... می‌توانید کالاهای بهتری دریافت کنید. پس در هنگاه خرید از استانبول در تور استانبول دالاهو، به این موارد توجه کنید.

مورد بعدی اینکه برخی تخفیف‌ها به صورت درصدی نیستند مثلا گاهی می‌توانیدبا خرید دو جنس یا کالا از یک مغازه سومی را رایگان دریافت کنید. بنابراین در هنگام خرید به این مورد حتما توجه کنید. 

کلمه جادویی چیست؟

کلمه‌ای که شاید خیلی به کارتان بیاید «ایندیریم» است. این کلمه به معنی تخفیف است. روی شیشه مغازه‌ها آن را خواهید دید. هنگام گرفتن تخفیف از صاحب مغازه حتما از آن استفاده کنید. هر وقت هم خواستید قیمت را بپرسید از کلمه «فیات» استفاده کنید. فیات به زبان ترکی استانبولی به معنی قیمت است. این کلمات را می‌توانید در اکثر فروشگاه‌ها و استفاده کنید و با آن از قیمت و تخفیف‌ها مطلع شوید. فرقی نمی‌کند در تور کاپادوکیا باشید یا بخواهید در یک هفته دور ترکیه را دور بزنید، این کلمات همیشه به کارتان خواهند آمد.

کلمه «ایندیریم» را استفاده کنید و تخفیف بگیرید.!

برای‌تان سفر خوشی آرزو می‌کنیم و امیدواریم دست پر از مغازه‌های تخفیف‌های استانبول برگردید. در تورهای ترکیه دالاهو می‌توانید با توجه به سلیقه، بودجه و زمانی که دارید به فروشگاه‌هایا مختلفی سر بزنید و با انتخاب لباس‌ها، کالاها و لوازم مورد نیازتان، زیباترین و خاص‌ترین سوغاتی‌ها را بخرید.

 

تور قونیه



1397/06/25 | کد مطلب: 4211
هانیه کاظمی

مهندس برق، ارشد مدیریت، عاشق ورزش، موسیقی، مطالعه و تماشای فیلم


تهیه و تدوین: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


  • به اشتراک بگذارید:



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
ناشناس
1397/09/03 11:37
در متن بالا "می‌توایند" غلط املایی دارد.
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/09/13 16:05
با سلام و تشکر. اصلاح شد.
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.