راه‌های ساده رسیدن به جزیره بیوک آدا کدامند؟
تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

راه‌های ساده رسیدن به جزیره بیوک آدا کدامند؟

برای رفتن به جزیره بیوک‌آدا باید خودتان را به یکی از اسکله‌های استانبول که سرویس رفت و برگشت به این جزیره را دارند، برسانید. بلیط اتوبوس‌های دریایی را تهیه کرده و سفر هیجان‌انگیز خود به جزیره زیبای بیوک آدا را شروع کنید. سعی کنید در مدتی که در مسیر هستید حسابی از تماشای مناظری که سر راه‌تان است لذت ببرید. در سفر به جزیره بیوک‌آدا این جمله معروف را به خاطر داشته باشید: لذت بردن از مسیر، بخش مهمی از سفر است.

گشت جزیره بیوک آدا

سفر شخصی به جزیره بیوک‌آدا

اگر در استانبول هستید و قصد دارید به جزیره بیوک‌آدا بروید، می‌توانید از اسکله‌های کادیکوی، بستانچی، سیرکجی و کاباتاش خودتان را به بیوک‌آدا برسانید. انتخاب هر کدام از این اسکله‌ها به نزدیک بودن محل اقامت شما بستگی دارد.

برای رفتن به جزیره بیوک‌آدا باید خودتان را به یکی از اسکله‌های استانبول که سرویس رفت و برگشت به این جزیره را دارند، برسانید.

اگر نزدیک مترو تقسیم هستید سوار قطار شوید و در ایستگاه کاباتاش از مترو پیاده شده به اسکله‌ای با همین نام بروید. برای  سوار شدن به اتوبوس‌های دریایی باید اول برای خود و همسفران‌تان بلیط تهیه کنید.

شاید برای شما این سوال پیش بیاید آیا در سفر به جزیره بیوک‌آدا آب‌و‌هوا مهم است؟ در پاسخ به سوال شما باید گفت: اگر در فصل تابستان به این جزیره زیبا بروید می‌توانید از فضای باز اتوبوس‌های دریایی استفاده کنید و از هوای مطبوع و چشم انداز فوق‌العاده جزایر پرنس لذت ببرید. اگر سفرتان به بیوک‌آدا در فصل زمستان باشد باید از فضای داخلی اتوبوس‌های دریایی استفاده کرده و در هنگام صرف یک فنجان چای یا قهوه گرم مناظر زمستانی مسیر دریایی‌تان را تماشا کنید.

وقتی سفرتان به جزیره بیوک‌آدا شخصی باشد، باید بیشتر حواس‌تان به ساعات خدمات دهی اتوبوس‌های دریایی باشد. ساعت کار این وسیله نقلیه از 9صبح تا 7 عصر است. در فصل تابستان بخاطر شلوغی و استقبال زیاد گردشگران به بازدید از دیدنی‌های این جزیره در ساعات پایانی روز آخرین سرویس‌های اتوبوس‌های دریایی خیلی شلوغ هستند و ممکن است اگر دیر بجنبید از سرویس برگشت جا بمانید. پس حواستان باشد بازدیدتان از جزیره با برنامه‌ریزی بهتری صورت گیرد. این مشکل در فصل زمستان هم ممکن است برای شما پیش آید. تعداد سرویس‌های اتوبوس‌های دریایی استانبول – بیوک‌آدا در فصل سرد سال بخاطر کم شدن تعداد مسافران کمتر خواهد بود. پس توصیه می‌شود زمان بندی جزیره‌گردی خود را طوری تنظیم کنید که بتوانید خودتان را اتوبوس‌های دریایی رسانده و به محل اقامت‌تان در استانبول بروید.

اگر در فصل تابستان به این جزیره زیبا بروید می‌توانید از فضای باز اتوبوس‌های دریایی استفاده کنید و از هوای مطبوع و چشم انداز فوق‌العاده جزایر پرنس لذت ببرید.

سفر از طریق گشت‌ یکروزه بیوک‌آدا 

اگر می‌خواهید سفر یکروزه‌تان به جزیره بیوک‌آدا با کیفیت، برنامه‌ریزی و مدیریت زمان بهتری انجام شود، بهتر است از خدمات گشت‌های یکروزه جزیره بیوک‌آدا استفاده کنید. برنامه سفر این گشت‌ها به این صورت است: ترانسفر صبح به محل اقامت‌تان آمده و شما را برای سوار شدن به اتوبوس‌های دریایی به اسکله خواهد رساند. در این سفر غذای ایرانی برای ناهار شما تدارک دیده شده است. بازدید از جاذبه‌های جزیره، زمان‌بندی رفت و آمد به محل اقامت شما با مدیریت این گشت است. با استفاده از خدمات این گشت سفرتان به جزیره بیوک‌آدا با آرامش بیشتری همراه خواهد بود. دغدغه جا ماندن از اتوبوس‌های دریایی در شلوغی فصل گرما و نیز در وقت خلوت بودن جزیره بیوک‌آدا در فصل زمستان را برای شما و همسفران‌تان ایجاد نخواهد شد.

از مزیت‌های مهم استفاده از خدمات این گشت‌ها بخش ترانسفر آن است. بدون این‌که زمان شما تلف شود، خیلی راحت می‌توانید به اسکله برسید. در سفر شخصی مدت زمان قابل توجهی صرف سفرهای درون شهری در استانبول می‌شود تا بتوانید به اسکله مورد نظرتان برسید. موقع برگشت از جزیره، نیز وقتی حسابی از تفریحات و گشت و گذار خسته شده‌اید باید همان مسیر را تا هتل محل اقامت‌تان طی کنید.

تور هوایی استانبول



1398/05/12 | کد مطلب: 4572
برچسب‌ها: نکات سفراستانبول

گردآوری و تنظیم: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


  • به اشتراک بگذارید:



تور مرتبط با این موضوع کدام است؟
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.