تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

بهترین لوکیشن‌ها، برای عکاسی زوج‌ها در ژاپن

عکاسی زوج‌ها در ژاپن از زیباترین اتفاق‌هاست. چراکه این کشور پر از دیدنی است و می‌توانید در آن زیباترین لحظات زندگی خود را به‌خوبی ثبت کنید. در این مقاله از دالاهو برای‌تان از لوکیشن‌هایی گفته‌ایم که برای عکاسی زوج‌ها، عکاسی ماه عسل در ژاپن و ثبت لحظات زیبا، عالی هستند.

تور ژاپن

بهترین جا برای عکاسی، ژاپن!

تور ژاپن یک فرصت عالی برای دیدن کشوری متفاوت است. جایی که تاریخ، فرهنگ و طبیعتی بی‌نظیر دارد. یک مقصد عالی برای عکاسی زوج‌هایی که می‌خواهند تصاویری زیبا را از روزهای خوب زندگی خود به‌یادگار بگذارند. در این مقاله از بهترین جاذبه‌هایی گفته‌ایم که در شهرهای توکیو، هاکونه، کیوتو و اوساکا واقع شده‌اند و می‌توان در آنها عکس‌هایی زیبا را گرفت.

ژاپن کجاست؟

ژاپن مجمع الجزایر یا رشته‌ای از جزایر کوچک و بزرگ در لبه شرقی آسیا است. در ژاپن چهار جزیره اصلی وجود دارد که با نام‌های هوکایدو، هونشو، شیکوکو و کیوشو شناخته می‌شوند. همچنین در اطراف ژاپن نیز، نزدیک به 4000 جزیره دیگر وجود دارد که در برخی از آن‌ها اجتماعات محلی کوچکی وجود دارد و برخی دیگر یا حتی بیشتر آن‌ها خالی از سکنه هستند و بیشتر ارزش آن‌ها به دلیل وجود منابع طبیعی است. نزدیکترین کشورهای همسایه ژاپن در اطراف آن، منطقه سیبری روسیه در شمال و کره شمالی و جنوبی و همچنین چین در جنوب آن هستند.

ژاپن کشوری در شرق آسیا با زیباترین دیدنی‌هاست

طبیعت ژاپن، ترکیبی از یک خط ساحلی زیبا و پوشیده شده از کوه‌ها و جنگل‌ها است، زندگی در ژاپن تنها یک زندگی شهری شلوغ نیست و دارای پیشنهادات بیشتری برای بازدیدکنندگان است، به عنوان مثال: از قطعه‌های عظیم الجثه یخ‌های حاصل از رانش کوه در هوکایدو گرفته تا جنگل‌های مانگرو (حرا) در اوکیناوا. از کوه باشکوه فوجی، تا دره عمیق و بزرگ تاکاچیهو، ژاپن شگفتی‌های طبیعی بسیاری برای دیدن دارد. اما در مقابل از بسیاری جهات، ژاپن با داشتن فناوری‌های پیشرو و فرهنگ نوآورانه خود مانند یک نسخه واقعی از یک جامعه پیشرفته از آینده است که جهانیان می‌خواهند در آن زنگی کنند. تکنولوژی در ژاپن از روبات‌ها‌ی همه کاره گرفته تا اختراع و بهره‌برداری از سریع‌ترین قطار جهان که با عنوان Bullet Train (قطار گلوله‌ای) شناخته می‌شود ادامه دارد. توسعه علم الکترونیک و کامپیوترها در ژاپن به نتایج مهمی رسید و‌ گام‌های مهمی در تولید تراشه‌های کامپیوتری مدرن برداشت و صنعت کامپیوتر را متحول کرد. در تور ژاپن می‌توانید به دیدنی‌های بسیاری سر بزنید و تصاویر زیبایی را به‌یادگار بگیرید. اینجا از زیباترین لوکیشن‌های عکاسی در ژاپن برای‌تان گفته‌ایم.

لوکیشن‌های عکاسی در توکیو

توکیو پایتخت ژاپن و بزرگترین شهر و در خلیج توکیو، واقع در جزیره هونشو است. توکیو مرکز اداری، مالی، آموزشی و فرهنگی ژاپن است و دارای طبیعت و فضای شهری بسیار زیبا و مناسبی برای عکاسی زوج‌ها می‌باشد. در ادمه از لوکیشن‌های بسیار زیبا و پرطرفدار در این شهر گفته‌ایم.

شیبا پارک

عکاسی ماه عسل در ژاپن می‌تواند از شیبا پارک آغاز شود. این پارک پر از جاذبه‌ها و موقعیت‌های خاص است که می‌تواند عکس‌هی دونفره‌ای عالی را برای‌تان به‌یادگار بگذارد. اگر قصد عکاسی حرفه‌ای دارید، دریافت مجوزهای عکاسی در این پارک از سال 2019 مورد نیاز بوده و ماموران حراست شیبا پارک در کنترل این مجوزها بسیار سختگیرانه رفتار می‌کنند. اما پس از دریافت مجوز شما به سادگی می‌توانید در شیبا پارک مکان مناسبی برای گرفتن عکس‌های دو نفره خود استفاده کنید.

در شیبا پارک حتما عکس‌های ماه عسل‌تان را بگیرید

 

پارک ملی Shinjuku Gyoen

شینجوکو، بدون شک یکی از زیبا‌ترین پارک‌های ملی و بسیار وسیع در توکیو است. فضای این پارک بسیار آرام است و به علت وسعت بسیار زیاد، همیشه لوکیشن‌های جذاب و خلوت برای عکاسی از زوج‌ها در این پارک پیدا می‌شود. نکته خیلی مهم درباره این پارک، درختان زیبا و قدیمی آن هستند که در فصل شکوفه‌های گیلاس، بسیار رویایی می‌شوند. پس اگر حوالی بهار به ژاپن می‌روید حتما یک برنامه مناسب برای عکاسی در پارک شینجوکو درنظر بگیرید و خاص‌ترین عکس‌های ماه عسل یا فرمالیته را اینجا بگیرید.

پارک شینجوکو بهترین جا برای عکاسی زوج‌هاست

 

تم پارک سانریو پورولند Sanrio Puroland

یکی از جذاب‌ترین شهربازی‌های سرپوشیده در توکیو، سانریو پورولند است. این مرکز 4 طبقه دارد و هر طبقه مخصوص گروه سنی خاص و بازی‌های مناسب آن‌ها است. در این مرکز نیز می‌توانید عکس‌هایی زیبا و دونفره بگیرید که برای عاشقان بازی و تم پارک‌ها، قطعا به‌یادماندنی خواهد بود.

برای گرفتن عکس‌های خاص به تم پارک‌های ژاپن سر بزنید

معبد Sensō-ji توکیو

برای درک اهمیت فرهنگی و معنوی قدیمی‌ترین باورهای مذهبی در توکیو باید به این معبد که در سال 628 ساخته شده سفر کنید و از قصه دو مرد ماهیگیر در کنار رودخانه سومیدا داستان اعطای رحمت از بودیساتاوای رحمت، رحم و نیکی را بیاموزید. ضمنا حتما عکس گرفتن دو نفره را فراموش نکنید.

زوج‌های ژاپنی در معابد عکس‌های زیبا و خاصی را به‌یادگار می‌گیرند

جاذبه‌های عکاسی در هاکونه

هاکونه یک لوکیشن بسیار پرطرفدار و محلی در ژاپن است که به خاطر داشتن مناظر طبیعی، دریاچه‌های بزرگ، زیارتگاه‌ها و معابد خاص و همچنین منظره خیره کننده کوه فوجی بسیار مورد توجه عکاسی زوج‌ها در ژاپن است. همراه با ما باشید تا به شما از چند لوکیشن بسیار مناسب برای عکاسی زوج‌ها در هاکونه بگوییم.

کوه فوجی

هاکونه با تصویری از پس زمینه کوه فوجی بسیار ایده پرطرفداری در میان زوج‌ها است. زیبایی این کوه هر فصل تغییر می‌کند و می‌توانید در تور ژاپن حتما با آن عکس ماه عسل یا عکس فرمالیته خود را بگیرید.

عکس زوج‌ها با کوه فوجی ژاپن از زیباترین‌هاست

آب‌راه‌های هاکونه

هاکونه دارای چندین آب‌راه آرام است که جذابیت خاصی به عکس‌های زوج‌ها می‌دهد. این آب‌ راه‌ها به دریاچه آشی ریخته و محیطی افسانه‌ای را در میان کوه‌ها و جنگل‌ها برای عکاسی زوج‌ها فراهم می‌کند. ضمنا انعکاس کوه فوجی را در آب‌ تصویری خاص و فراموش نشدنی را پدید می‌آورد. در تور ژاپن می‌توانید از این مقصد برای عکاسی ماه عسل و عکاسی فرمالیته بهره‌مند شوید.

مسیر عبور کشتی‌ها

یکی از جدید‌ترین و البته مورد توجه‌ترین جاذبه‌های گردشگری و عکاسی زوج‌ها در هاکونه ژاپن، عبور کشتی‌ها در دریاچه آشی است. قیمت بلیط VIP آن 500 ین ژاپن است و عرشه آن مکان مناسبی برای گرفتن عکس‌هایی با تم دزدان دریایی و دیگر شرایط جذاب است.

تور خارجی

معبد هاکونه

معبد شهر هاکونه ژاپن به عنوان مکانی برای موفقیت و تحقق عشق در بین نسل‌های جوان بسیار محبوب است. در باغ معبد، درختان سرو بلند و سر به فلک کشیده بسیار قدیمی وجود دارند. وقتی به هاکونه می‌روید تا با شریک زندگی خود از یک سفر آرام و لذت بخش در کنار چشمه‌های آب گرم لذت ببرید، حتما عکس‌های زیبایی را به یادگار بگیرید.

 

جاذبه‌های عکاسی در کیوتو

کیوتو عمدتاً به خاطر صدها معبد و زیارتگاه‌های بودایی خود مشهور است. در مجموع، بیش از 1600 معبد بودایی و 400 زیارتگاه شینتو در کیوتو وجود دارد. در ژاپن دو دین اصلی وجود دارد که همان شینتو و بودیسم است. معتقدین به این ادیان در کنار هم زندگی می‌کنند و بسیاری از ژاپنی‌ها در زندگی روزمره خود از هر دو مذهب پیروی می‌کنند. کیوتو برای عکاسی زوج‌هایی که درباره این معابد و فرهنگ کیوتو کنجکاو هستند گزینه‌های خوبی را ارائه می‌کند. در تور ژاپن برای عکاسی ماه عسل و عکاسی فرمالیته، این جاذبه‌ها را از دست ندهید.

جنگل بامبو آراشیاما Arashiyama Bamboo Grove

جنگل بامبو آراشیاما، این جنگل به ظاهر جادویی و مملو از بامبو، دارای چندین مسیر برای دسترسی بازدید بازدیدکنندگان است. در این جنگل ساقه‌های بامبو‌های بلند قوس می‌کنند و یک تونل سبز طولانی را تشکیل می‌دهند و لوکیشنی بی‌نظیر برای عکاسی زوج‌ها و ماه عسل  پدید می‌آورند. علاوه بر منظره جذاب این جنگل صدای برخورد باد با بامبو‌ها و خوردن این ساقه‌های بلند به یکدیگر موسیقی‌ای بی‌نظیری را در طبیعت می‌سازند.

جنگل بامبو از بهترین لوکیشن‌ها برای عکاسی زوج‌هاست

معبد نانزجیNanzenji Temple

معبد نانزجی در هیگاشیاما، یکی از مهم‌ترین معابد ژاپن در زیبایی، تاریخ و آرامش است. فقط دروازه ورودی چوبی و باشکوه معبد به تنهایی ارزش گرفتن عکس‌هایی زیبا را دارد. همچنین می‌توانید در حین بازدید و البته عکاسی از طریق پله‌های چوبی و باستانی معبد به بالکن طبقه بالا بروید و مناظر خیره‌کننده کیوتو را ببینید.

گرفتن عکس با معابد ژاپن سفرتان به این کشور را خاص‌تر می‌کند

 

مسیر نیشیدا کیتارو Philosopher’s Path

جاده‌ای برای عابران پیاده است که در میان انبوهی از درختان گیلاس قرار گرفته است و کانال آبی را دنبال می کند که آب را از دریاچه بیوا به شهر می‌آورد. این مسیر یکی دیگر از نقاط محبوب برای تماشای شکوفه‌های گیلاس در بهار است.

این مسیر که به نام فیلسوف معروف ژاپنی، نیشیدا کیتارو، که در مسیر خود به دانشگاه کیوتو در طول این جاده مدیتیشن می‌کرد، نامگذاری شده است. این راه معبد گینکاکوجی و محله نانزنجی را به هم متصل می‌کند. در طول مسیر، انواع کافه‌ها، رستوران‌ها و مغازه‌های دوست‌داشتنی جذاب را نیز پیدا خواهید کرد که برای عکاسی دونفره عالی هستند.

خیابان Sannenzaka Slope & Ninenzaka

یکی از بهترین مکان‌ها برای تصور اینکه کیوتو در گذشته چه شکلی بوده باشد، Sannenzaka است، خیابانی سنگ‌فرش شده در شیب، که با ساختمان‌های چوبی تاریخی به سبک ژاپنی پوشیده شده است. قدم زدن معمولاً با بازدید از نینزاکا، ادامه می‌یابد که برای بازدید از معماری سنتی و چشم اندازهای خیره کننده از بتکده پنج طبقه یاساکا همراه است.

جاذبه‌های عکاسی اوساکا

لوکیشن‌های عکاسی برای زوج‌ها در اوساکا عموما مکان‌های منحصر به فرد، خلاقانه، جالب و نفس گیری هستند. اوساکا شهری است که برای شادی و شوخ طبعی بیش از هر چیز ارزش قائل است. در تور ژاپن دیدنی‌ها و لوکیشن‌های عکاسی این شهر را از دست ندهید.

خیابان دوتونبوریDotonbori Glico Sign

خیابانی به نام دوتونبوری در اوساکا ژاپن وجود دارد که مملو از پوسترها و نقاشی‌ها و گرافیتی‌های بسیاری خاصی هستند که این خیابان را به لوکیشنی عالی برای ثبت تصاویری متفاوت برای زوج‌ها تبدیل کرده است. معروف‌ترین عکس‌های این خیابان از بالای پلی به نام ابی سوباشی گرفته می‌شود.

دوست دارید در خاص‌ترین لوکیشن‌ها عکس ماه عسل بگیرید؟ به ژاپن سفر کنید

ساختمان اومدا اسکای Umeda Sky Building

دو ساختمان 40 طبقه با سکوهای دایره‌ای همراه با پشت بام‌های دوتایی ساختمان‌های اومدا و اسکای را به هم متصل می‌کنند. این ساختمان دارای یک رصدخانه در فضای باز Kuchu Teien (نوعی باغ معلق) است که ارزش عکس شما را چندین برابر می‌کند.

این سازه باورنکردنی به عنوان یکی از 20 سازه برتر معماری آسمان خراش‌ها در جهان انتخاب شده است. مسیر پیمایش این ساختمان به این صورت است که در طبقه اول سوار آسانسور می‌شوید و پس از رسیدن آسانسور به طبقه 35، باید پیاده شده و روی پله برقی‌ای شفاف به سمت بخش Ovservatory Kuchu Teien در طبقه 40 بروید. قبل از رفتن به بخش Skywalk ساختمان که به رصدخانه می‌رسد، یک راهرو روی پشت بام قرار دارد و حدود 173 متر بالاتر از سطح زمین است که در آن قسمت یک گالری هنری را خواهید دید. اینجا در تور ژاپن برای گرفتن بهترین عکس‌های دونفره عالی خواهد بود.

حتی ساختمان‌های مدرن ژاپن برای عکس فرمالیته و ماه عسل عالی هستند

سخن آخر

در این مقاله از دالاهو برای‌تان از بهترین لوکیشن‌ها برای عکاسی زوج‌ها در ژاپن گفتیم. اگر دنبال یک مقصد عالی برای ماه عسل هستید یا دوست دارید برای فرمالیته یک جای متفاوت عکس‌های عالی بگیرید، در تور ژاپن فرصت‌های بسیاری خواهید داشت. امیدواریم در این سفر بتوانید خاطراتی خوش و عکس‌هایی بسیار عالی داشته باشید.



1402/12/08 | کد مطلب: 4965
برچسب‌ها: جاذبه‌های دیدنی
تحریریه دالاهو


  • به اشتراک بگذارید:



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.