تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000
40 پیشنهاد برای سفر در پاییز

بهترین تورهای داخلی برای پاییز

شما هم امتیاز بدهید!

امسال پاییز کجا باشیم؟ دل‌تان یک جنگل هزار رنگ می‌خواهد یا دوست دارید روی شن‌ها خنک کویری راه بروید و رد ستاره‌ها را دنبال کنید؟ شاید هم دوست دارید در روستایی آرام قدم بزنید یا اوج زیبایی برخی شهرها را در سومین فصل سال ببینید. هر سلیقه‌ای که دارید، دالاهو برای‌تان پیشنهادی خواهد داشت. اینجا برای‌تان از بهترین پیشنهادها برای تور داخلی در پاییز گفته‌ایم.

پاییز امسال کجا باید بروم؟

داشتن یک لیست از مقاصد سفرهای پاییزی یکی از بهترین کمک‌ها به مسافران در این فصل است. تورهای پاییز به شکل‌های مختلفی برگزار می‌شوند تا بتوانند پاسخگوی سلایق مختلف افراد باشند. در ادامه با انواع تورهای پاییزی آشنا می‌شوید که می‌توانید برای شرکت در آنها به راحتی برنامه‌ریزی کرده و زیباترین سفرهای پاییزی را تجربه کنید.

تور داخلی

تور طبیعت گردی در پاییز

افرادی که به بودن در دل طبیعت علاقه دارند می‌توانند بهترین تجربه‌ها را در تور طبیعت گردی در پاییز داشته باشند. از جمله تورهای طبیعت گردی که در قالب تور پاییز برگزار می‌شوند موارد زیر هستند:

طبیعتگردی در پاییز تجربه‌ای است که از تکرارش خسته نخواهید شد

دره شمخال تا آبشار اخلمد

تور داخلی دره شمخال تا آبشار اخلمد مسافران را به سرزمین کرمانج‌ها یا همان خراسان می‌برد. دیدن دره شمخال و دیواره‌ها و صخره‌های بی‌نظیرش و تماشای آبشار اخلمد یکی از بهترین تجربه‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. این تور طبیعت گردی 3.5 روزه برگزار می‌شود و برای شرکت در آن لازم است کفش مناسب طبیعت گردی به همراه داشته باشید.

ییلاق فیلبند

این تور طبیعت گردی در پاییز در قالب یک تور یک روزه شما را به میان ابرها و بر روی آسمان‌ها می‌برد تا تجربه اقیانوس ابر را داشته باشید. این تور در فیلبند استان مازندران برگزار می‌شود و برای شرکت در آن کفش مناسب کوه‌پیمایی و یک کوله یک روزه لازم است.

ییلاق سوباتان

در این تور داخلی می‌توان به تماشای گلزارهای وحشی و سبزه‌زارهای دامنه کوه‌های تالش نشست و از آنجا به تماشای دره «ساری داش» و آبشار زیبای «ورزان» رفت. این تور طبیعت گردی در پاییز یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افراد علاقه‌مند به طبیعت است که در 2.5 روز برگزار می‌شود. برای شرکت در این تور داخلی حتماً کفش پیاده‌روی مناسب و کیسه‌خواب به همراه داشته باشید.

بهشت گمشده تا تنگ گمبیل

در این تور طبیعت گردی در پاییز هم از دل تنگ گمبیل می‌گذرید و هم می‌توانید به دیدن آبشار تنگ بستانک رفته و یا از بافت قدیمی ایزدخواست دیدن کنید. این تور 3.5 روزه است و در استان فارس اجرا می‌شود. برای شرکت در این تور داخلی حتماً کفش کوه‌پیمایی و یک کوله سبک به همراه داشته باشید.

تنگ شیرز تا مخملکوه

تنگ شیرز یکی از زیباترین پدیده‌های طبیعی در داخل ایران است که می‌توانید در این تور داخلی به دیدنش بروید. پیاده‌روی در کنار رودخانه و تماشای دیواره‌های این تنگه که زیبایی بی‌نظیری دارند این تور پاییز را بسیار منحصربه‌فرد می‌سازند. این تور در لرستان و در 2.5 روز اجرا می‌شود و حدود 4 ساعت رودخانه پیمایی در رودخانه کم‌عمق دارد. برای شرکت در این تور طبیعت گردی در پاییز حتماً صندل طبیعت گردی و یک کوله یک روزه به همراه داشته باشید.

دیدن تنگه شیرز در پاییز را از دست ندهید

دریاچه سوها تا آبشار لاتون

اگر به پیمایش جنگلی و خوابیدن در کلبه روستایی علاقه دارید این تور پاییز باید انتخاب شما باشد. در این تور طبیعت گردی در پاییز می‌توانید بیننده دریاچه زیبا و کوهستانی سوها و آبشار رفیع لاتون باشید و به کوه‌پیمایی در جنگل‌های بکر تالش بپردازید. این تور در 2.5 روز در اردبیل برگزار می‌شود و آمادگی برای کوه‌پیمایی در شیب زیاد و شیب متوسط از شرایط شرکت در آن است. برای حضور در این تور پاییز داشتن یک کفش کوه‌پیمایی و کیسه‌خواب الزامی است.

شروان دره تا جهنم‌دره

اگر به طبیعت گردی از نوع دره نوردی علاقه دارید این تور طبیعت گردی در پاییز که به شکل 3.5 روزه در اردبیل برگزار می‌شود مناسب شما است. در این تور داخلی مسافران می‌توانند برکه «آت گولی» را ببینند و در شروان دره  و جهنم‌دره به پیمایش بپردازند و غرق در زیبایی طبیعت این دو دره بسیار معروف و سنگی شوند.

تور جنگل‌گردی در پاییز

بخشی از طبیعت گردی در فضای سبز جنگل‌ها می‌گذرد. شروع پاییز باعث زیبایی جنگل‌ها به شکل دیگری می‌شود و همین مسئله دلیلی است تا مسافران بسیاری در پاییز به سراغ جنگل‌ها و رنگ قرمز و نارنجی برگ‌های آنها بروند. از جمله تورهای جنگل‌گردی موارد زیر هستند:

برای تور داخلی پاییز دیدن جنگل‌های زیبا را از دست ندهید

جنگل الیمستان

تور طبیعت گردی در پاییز می‌تواند تور جنگل الیمستان باشد. در این تور پاییز می‌توانید به جنگل‌پیمایی در تور جنگل‌ الیمستان بپردازید و دور نمای قله دماوند را تماشا کنید. این سفر یک روزه در استان مازندران اجرا می‌شود. برای شرکت در این تور پاییز حتماً کفش کوه‌پیمایی مناسب و کوله یک روزه به همراه ببرید.

جنگل بلیران

در این تور طبیعت گردی در پاییز می‌توانید در تور جنگل بلیران پیاده‌روی کنید و به صدای درختان و پرندگان گوش فرا دهید. این سفر یک روزه فرصتی کوتاه اما بی‌نظیر است تا بتوانید انرژی دوباره‌ای را از دل طبیعت مازندران بگیرید. برای شرکت در این تور پاییز کفش کوه‌پیمایی و کوله یک روزه را فراموش نکنید.

خلخال تا اسالم

خلخال تا اسالم یک پیمایش جنگلی ناب در طبیعت بی‌نظیر جنگل‌های ثبت شده جهانی هیرکانی است. در این تور داخلی می‌توان به تماشای مناظر زیبای ییلاقات مسیر خلخال تا اسالم نشست و در کلبه روستایی اقامت کرد و با مردم محلی به صحبت نشست. این تور پاییز در مدت زمان 2.5 روز در استان‌های اردبیل و گیلان برگزار می‌شود و برای شرکت در آن کفش کوه‌پیمایی و کوله یک روز لازم است.

اولنگ تا اپرت

اولنگ تا اپرت  در 2.5 روز مسافران را به دل جنگل‌های اولنگ می‌برد و در نهایت تماشای مناظر زیبای صخره اپرت را برای آنها در تور داخلی امکان‌پذیر می‌کند. این سفر با حال و هوای پاییز می‌تواند تجربه‌ای متفاوت در دل زندگی روزانه باشد. تور پاییز اولنگ تا اپرت در استان‌های سمنان و مازندران اجرا می‌شود و برای شرکت کردن در آن داشتن یک کفش راحت مناسب پیاده‌روی و کوله یک روزه لازم است.

جنگل ابر تا آبشار مجن

تور جنگل ابر تا آبشار مجن همان‌طور که نامش نشان می‌دهد در دل جنگل ابر و زیبایی‌های آن می‌گذرد. این تور پاییز در کنار طبیعت گردی امکان بازدید از مقبره بایزید بسطامی را برای مسافران فراهم می‌کند و در نهایت آنها را به کنار آبشار مجن می‌رساند. این تور در 2 روز در استان سمنان به اجرا در می‌آید و برای اینکه بتوانید راحت‌تر در آن شرکت کنید باید یک کفش کوه‌پیمایی مناسب به پا داشته باشید.

جنگل ارفع ده و چشمه پراُو

این تور طبیعت گردی در پاییز باز هم مناسب کسانی است که به جنگل پیمایی علاقه دارند. در این تور پاییز مسافران می‌توانند به جنگل پیمایی در منطقه سوادکوه و ارفع ده بپردازند و در زیبایی مسیر غرق شوند. این تور پاییز یک روزه برگزار می‌شود تا افراد بتوانند یک جنگل‌گردی کوتاه مدت را در استان مازندران تجربه کنند. کفش کوه‌پیمایی و یک کوله یک روزه برای شرکت در این تور داخلی فراموشتان نشود.

پیمایش جنگل ابر تا شیرین آباد

در این پیمایش جنگلی که در دسته تور پاییز قرار می‌گیرد مسافران به جنگل‌پیمایی در جنگل‌های ثبت جهانی هیرکانی می‌پردازند. در ادامه جنگل‌پیمایی مسافران به دیدن آبشار شیرآباد خواهند رفت تا در خنکای قطرات این آبشار روح خود را تازه کنند. این سفر 2.5 روزه در استان سمنان به اجرا در می‌آید و برای شرکت در آن باید حتماً یک کفش کوه‌پیمایی، کوله سبک و یک دست لباس اضافه مناسب به همراه داشت.

تور روستاگردی در پاییز

یکی از انواع تور داخلی تور روستاگردی است که مسافران را به دیدن روستاهای خاص در ایران می‌برد. از جمله تورهای روستاگردی آژانس گردشگری دالاهو موارد زیر هستند:

در تور داخلی پاییز بهترین فرصت را برای دیدن اوج زیبایی روستاها دارید

ارسباران تا کنداون

اگر می‌خواهید در کنار روستاگردی و دیدن روستای سنگی کندوان تجربه دیدن جنگل‌های ارسباران، شهر جلفا و یکی از کلیساهای معروف به نام سنت استاپانوس در ایران را داشته باشید حتماً در این تور داخلی شرکت کنید. این تور 3.5 روزه در استان آذربایجان شرقی به اجرا در می‌آید و برای شرکت در آن حتماً یک کفش مناسب پیاده‌روی و لباس گرم به همراه داشته باشید.

اسفراین تا بلقیس

این تور داخلی 3.5 روزه مسافران تور پاییز را به دل دیدنی‌های بسیار خاص و متفاوتی می‌برد. بازدید از دره میلانلو، غار انوشیروان، روستاهایی همچون «بیدواز» و «اسطرخی» و آبشار «شارشار» از جمله فعالیت‌هایی است که می‌توان در دل این تور پاییز تجربه کرد.

قره کلیسا تا دالامپر

این تور داخلی مسافران را به گوش چپ گربه ایران می‌رساند. در این تور طبیعت گردی در پاییز می‌توان به تماشای دریاچه و سد بارون، دریاچه مرزی دالامپر و چشم‌انداز زیبای کلیسای ثبت جهانی «زور زور» نشست و زیبای آنها را برای همیشه در خاطر ثبت کرد.  این تور داخلی 3.5 روزه است و در استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود. برای راحتی بهتر یک کفش مناسب پیاده‌روی حتماً به پا داشته باشید و لباس گرم فراموشتان نشود.

ماسال

بهشت گمشده گیلان یا همان ماسال در پاییز هم دیدنی است و به همین دلیل جزو تور طبیعت گردی در پاییز به شمار می‌رود. برای دیدن ماسال که در استان گیلان قرار گرفته به 2.5 روز وقت نیاز دارید. در این سفر مسافران تور داخلی به ارتفاعات ماسال خواهند رفت و به تماشای مناظر زیبای ییلاقات این ناحیه خواهند نشست. کفش پیاده‌روی، کوله یک روزه و یک دست لباس گرم فراموشتان نشود.

ورکانه و همدان

ورکانه به روستای سنگی ایران معروف است و می‌توانید در این تور داخلی به دیدن این شهر زیبا و عجیب با خانه‌های سنگی بروید. امکان دیدن جاذبه‌های همدان همچون شهر تاریخی هگمتانه و غار علی‌صدر در این تور پاییز وجود دارد و باعث می‌شود یک تور سرشار از تنوع و جاذبه داشته باشید. این تور دو روزه در استان همدان اجرا می‌شود و برای راحتی بیشتر بهتر است یک کفش پیاده‌روی حتماً به پا داشته باشید.

تور آبشار در پاییز

یکی از زیبایی‌های طبیعت، آبشارهای آن است و به همین دلیل امروزه تورهای آبشارگردی بسیاری برگزار می‌شوند. از جمله تورهای آبشار گردی که در قالب تور پاییز برگزار می‌شوند موارد زیر هستند:

آبشارهای لرستان

تور آبشارهای لرستان سفر به سرزمین آبشارها است. در این تور 2.5 روزه مسافران تور طبیعت گردی در پاییز می‌توانند به دیدن آبشارهای مختلفی همچون آبشار بیشه، آبشار گریت و سرکانه بروند و همچنین از گرداب سنگی خرم آباد و دورنمای قلعه فلک الافلاک لرستان دیدن کنند. برای شرکت در این تور بهتر است یک کفش پیاده‌روی مناسب و صندل طبیعت گردی به پا داشته باشید و یک دست لباس اضافه در کوله پشتی خود قرار دهید.

لفور تا هفت آبشار

لفور تا هفت آبشار به عنوان تور پاییز یک روزه می‌تواند برای مسافران بسیار جذاب و دیدنی باشد و آنها را به دل طبیعت برساند. در این تور داخلی مسافران می‌توانند در جنگل‌های لفور به جنگل‌پیمایی بپردازند و به بازدید از هفت آبشار در منطقه جنگلی سوادکوه بروند. داشتن یک کفش پیاده‌روی مناسب و یک کوله‌پشتی برای این سفر الزامی است.

آبشار پونه زار تا آب سفید

این تور داخلی مسافران را به کنار آبشار آب سفید الیگودرز و آبشار پونه زار می‌رساند. در این سفر امکان دیدن دورنمای قله اشترانکوه، غار چال نخجیر و ارگ تاریخی گوگد نیز وجود دارد. این سفر برای  2.5 روز برنامه‌ریزی شده و برای شرکت در آن یک کفش کوه‌پیمایی مناسب به همراه یک کوله و یک دست لباس اضافه ضروری است.

رفتینگ و رودخانه نوردی در پاییز

اگر به هیجان آب‌ها علاقه‌مندید باید در تور رودخانه نوردی فصل پاییز شرکت کنید.  

اوایل پاییز هنوز فرصت رفتینگ و رودخانه‌نوردی را با تیم‌ حرفه‌ای دالاهو خواهید داشت

رودخانه نوردی پلنگ‌دره

رودخانه نوردی پلنگ‌دره در قالب تور طبیعت گردی در پاییز به مسافران اجازه می‌دهد تا در دل رودخانه پلنگ‌دره پیش بروند و زیبایی‌های جنگل‌های ثبت جهانی هیرکانی را از نزدیک تماشا کنند. این تور داخلی برای یک روز برنامه‌ریزی شده و برای شرکت در آن باید حتماً کفش پیاده‌روی و یک دست لباس اضافه به همراه داشت.

تور غارنوردی در پاییز

غارها یکی از زیباترین جلوه‌های طبیعت هستند و برای دیدن زیبایی‌های آنها تورهای غارنوردی برنامه‌ریزی می‌شوند. اگر دلتان می‌خواهد به سکوت درون غارها سفر کنید تورهای زیر مناسب شما هستند:

کوهرنگ تا غار یخی چما

کوهرنگ تا غار یخی چما یک تور 2.5 روزه در دل استان چهارمحال‌وبختیاری است. در این تور داخلی مسافران به تماشای غار یخی چما و آبشار شیخ علی خان خواهند رفت و همچنین تماشای ایل بختیاری و تونل کوهرنگ از دیگر جاذبه‌های این سفر هستند. اگر می‌خواهید در این تور پاییز شرکت کنید یک کفش پیاده‌روی مناسب، لباس گرم و یک دست لباس اضافه را فراموش نکنید.

کوهرنگ در اوایل پاییز بسیار زیبا و تماشایی برای تور داخلی است

غار آبی علیصدر تا شهر سفال لالجین

 وقتی صحبت از غارهای ایران می‌شود نمی‌توان نامی از غار آبی علی‌صدر نبرد. تور طبیعت گردی در پاییز غار آبی علی‌صدر یک تور یک روزه است که علاوه بر غار علی‌صدر مسافران تور داخلی را به دیدن لالجین همدان نیز می‌برد.

تور شهرگردی در پاییز

دیدن شهرها و آثار تاریخی آنها بخش مهمی از جاذبه‌های سفر است. همان قدر که بودن در طبیعت می‌تواند دوست‌داشتنی باشد بودن در شهرهایی که قدمت تاریخی دارند لذت‌بخش است. از جمله تورهای شهرگردی که به عنوان تور پاییز برگزار می‌شوند موارد زیر هستند:

تور شیراز

سفر به شهری که آرامگاه حافظ و سعدی را در بر گرفته نمی‌تواند دوست‌داشتنی نباشد. در کنار فضای عرفانی شیراز، عظمت تخت‌جمشید، پاسارگاد و نقش رستم شکوه شیراز را بیشتر از بسیاری از شهرهای دیگر می‌کند. اگر به سفر در کنار مردمی خونگرم و دوست‌داشتنی علاقه دارید تور شیراز می‌تواند انتخاب شما باشد؛ فقط یک کفش پیاده‌روی مناسب در کوله‌بارتان بگذارید.

شیراز در پاییز پر از زیبایی و شگفتی خواهد بود

تبریز، کندوان و جلفا

تبریز، کندوان و جلفا سه نقطه دیدنی در آذربایجان شرقی هستند که برای تور پاییز دیدن آنها توصیه می‌شود. دیدار از تبریز و خانه مشروطیت، مسجد کبود، ارگ علی‌شاه، مجموعه ثبت جهانی کلیسای سنت استاپانوس و سفر به روستای صخره‌ای کندوان تنها بخشی از فعالیت‌های این تور داخلی هستند. دیدنی‌های این تور پاییزی 3.5 روزه بسیارند پس حتماً یک کفش مناسب پیاده‌روی به پا داشته باشید.

گراوان تا تخت سلیمان

این تور داخلی هم طبیعت گردی را برای مسافران ممکن می‌کند و هم آنها را به دیدن آثار تاریخی بسیار مهمی می‌برد. بازدید از چشمه رنگی گراوان، آبشار طبقاتی شلماش، مجموعه ثبت جهانی آتشکده آذرگشنسب (تخت سلیمان) و زندان سلیمان از مهم‌ترین فعالیت‌های این تور هستند. تور داخلی گراوان تا تخت سلیمان  3.5 روزه است تا مسافران بتوانند از تمام جاذبه‌های این منطقه به راحتی دیدن کنند.

اردبیل و سرعین

این تور داخلی 3.5 روزه را سفر به دیار ساوالان نیز می‌نامند. در این تور می‌توان به دیدن گردنه حیران، دریاچه شورابیل و جاذبه‌های شهر اردبیل مانند مجموعه ثبت جهانی شیخ صفی الدین اردبیل رفت. آبگرم‌های سرعین نیز بخش جذاب دیگر این تور داخلی هستند که بسیاری از افراد به آنها علاقه دارند. 

تور کردستان

اگر می‌خواهید به سرزمین خورشید سفر کنید تور پاییز 3.5 روزه کردستان مناسب شما است. در این تور داخلی مسافران به منطقه ژیوار می روند و از دیدنی‌های مختلف این منطقه دیدن می‌کنند. بازدید از روستای ثبت جهانی پلکانی اورامان تخت و بازار سنندج از دیگر جاذبه‌های این تور است. یک کفش پیاده‌روی مناسب به پا داشته باشید تا بتوانید از تمام جاذبه‌های این تور به راحتی دیدن کنید.

تور یزد

شهر بادگیرها را نباید در فصل پاییز فراموش کرد. تور داخلی یزد 2.5 روزه برنامه‌ریزی شده و در آن مسافران می‌توانند به بازدید از شهر باستانی یزد (ایساتیس)، زندان اسکندر و آتشکده زرتشتیان در شهر یزد بروند. اگر می‌خواهید در بافت قدیمی یزد قدم بزنید و سوغات و شیرینی‌های خوشمزه این شهر را خریداری کنید این تور مناسب شما است.

تور یزد در پاییز از بهترین انتخاب‌ها برای اهالی سفر و گردشگری است

رصدخانه مراغه تا قلعه ضحاک

یکی دیگر از تورهای داخلی پاییز که شما را به دل جاذبه‌هایی در استان آذربایجان شرقی می‌برد این تور است. در این تور پاییز مسافران به دیدن قلعه ضحاک، معبد نور، بازار مراغه  و بسیاری دیدنی‌های دیگر می‌روند و با کوله باری از خاطرات خوش به تهران باز می‌گردد. حتماً یک کفش راحت پیاده‌روی به پا داشته باشید؛ چون دیدنی‌های این تور 2.5 روزه بسیار هستند.

دالاهو تا بیستون

دالاهو تا بیستون به مسافران اجازه می‌دهد تا دورنمای کوه دالاهو را تماشا کنند و  به سراغ گور دخمه دکان داوود، طاق‌بستان و مجموعه ثبت جهانی بیستون بروند. اگر به جاذبه‌های تاریخی علاقه دارید این تور بسیار مناسب شما است.

ساتیاری تا پاوه

تور ساتیاری تا پاوه را سفر به «سرزمین هیتمان» نیز می‌نامند. در این تور پاییز مسافران به دیدن شهر پلکانی پاوه می‌روند و می‌توانند در بازارچه مرزی آن به خرید بپردازند. دیدن معبد آناهیتا کنگاور و اجرای برنامه موسیقی محلی کردی از جاذبه‌های دیگر این سفر هستند. این تور 3.5 روزه فرصتی مناسب برای آشنایی با فرهنگ مردم کرد به شمار می‌رود.

طبس تا کال‌جنی

این تور شهرگردی مسافران را به دل شهر طبس می‌برد و به آنها اجازه می‌دهد از زیبایی‌های اطراف آن همچون بقایای قلعه اسماعیلیه، سروهای قدیمی خرو و دره کال جنی دیدن کنند. این تور داخلی طبس برای 3.5 روز در خراسان جنوبی اجرا می‌گردد.

تور طبس در پاییز از زیباترین انتخاب‌ها برای تور داخلی است

تور کویرگردی در پاییز

اگر به راه رفتن بر روی شن‌های گرم و دیدن آسمان پرستاره شب علاقه دارید تور کویر مناسب شما است. از جمله تورهای کویرگردی که در پاییز برگزار می‌شوند موارد زیر هستند:

تور کویر در پاییز چند بار و به مقاصد متنوع اجرا خواهد شد

تور کویر مصر تا نیزار

تور پاییز کویر مصر تا نیزار یکی از تورهای بسیار جذاب پاییز است که در آن مسافران به کویر مصر در استان اصفهان سفر می‌کنند. پیاده‌روی بر روی تپه‌های شن روان، دیدن منظره نیزار و دور همنشینی در کنار آتش از جمله برنامه‌های این تور پاییز هستند. برای این سفر یک کفش پیاده‌روی و کوله یک روزه لازم است.

تور کویر کاراکال

اگر به دنبال یک تور پاییز محبوب هستید حتماً با تور کویر کاراکال سفر کنید. در این سفر مسافران تور داخلی می‌توانند لذت سکوت کویر را درک کنند و در کنار آن به دیدن بافت قدیمی فهرج و بافت تاریخی ارگ سر یزد بروند. این سفر 2.5 روزه است و برای شرکت در آن حتماً یک کفش پیاده‌روی مناسب، کوله یک روزه و لباس گرم به همراه داشته باشید.

ریگ زرین و خرانق تا عقدا

در این تور پاییز مسافران به کویر طلایی سفر خواهند کرد. این تور در قالب 2.5 روز برگزار می‌شود و مسافران می‌توانند در آن به دیدن بافت تاریخی خرانق و بافت قدیم عقدا بروند و بر روی تپه‌های شنی ریگ زرین پیاده‌روی کنند. یک کفش مناسب پیاده‌روی و یک کوله یک روزه برای شرکت در این تور داخلی حتماً به همراه داشته باشید.

کویر ورزنه

اگر به دنبال یک تور طبیعت گردی در پاییز هستید که بسیار خاص باشد می‌توانید تور کویر ورزنه را انتخاب کنید. این تور داخلی 2 روزه برنامه‌ریزی شده و در استان اصفهان اجرا می‌شود. در این سفر مسافران به دیدن رمل‌های کویر ورزنه خواهند رفت و همچنین از قلعه قورتان دیدن خواهند کرد.

تور داخلی با دالاهو

اولین قدم در انتخاب یک تور داخلی توجه به سلایق خود و تناسب آنها با فعالیت‌هایی است که در تور در نظر گرفته شده‌اند. برای اینکه کار مسافر تور داخلی برای این کار راحت‌تر شود داشتن لیستی که تفریحات را بر اساس نوع آنها برنامه‌ریزی کرده باشد می‌تواند کمک بسیاری کند. با آگاهی از تورهای مختلف در گروه‌های متفاوت و نوع تفریحات آنها افراد می‌توانند با آگاهی بهتری در این تورها شرکت کنند و به این ترتیب لذت بیشتری را از سفر خود ببرند.

اگر در مورد تورهای داخلی که توسط آژانس گردشگری دالاهو برگزار می‌شوند سؤالی دارید با مشاوران آژانس گردشگری دالاهو مشورت کنید.



1403/07/02 | کد مطلب: 5077
برچسب‌ها: جاذبه‌های دیدنی
یاسمن شکرگزار
نویسنده، علاقمند به سفر، گردشگری، کتاب و موسیقی


  • به اشتراک بگذارید:



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.