تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

کوبا

36 رای شما هم امتیاز بدهید!

 

آیا تور کوبا را برای سفر می‌پسندم؟

تور کوبا می‌تواند به شما تجربه مواجهه با فرهنگی خاص و متفاوت از مردم آسیا را ببخشد. در تور کوبا شما می‌توانید به شهرهای معروف کوبا یعنی هاوانا، سینفگوئس، ترینیداد و... سفر کنید و جاذبه‌های معماری و داستان‌های عجیب هر کدام از این شهرها را از نزدیک لمس نمایید. اگر اهل تفریحات شبانه و رقص و آواز هستید کلاب‌ها و تفریحات شبانه این کشور می‌توانند برای شما بسیار جذاب و دیدنی باشند. مشاهده حیات‌وحش مانند کروکدیل‌های کوبایی در حال انقراض، و تجربه آرامش در سواحل بسیار زیبای کوبا از دیگر تفریحات این کشور هستند. همه این دلایل می‌توانند باعث شوند که تور کوبا تجربه‌ای بی‌نظیر برای هر فردی باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله «آیا کوبا را برای سفر دوست خواهم داشت؟» را مطالعه کنید.

کشور کوبا کجاست؟

کوبا کشوری است که در قاره آمریکا قرار گرفته است. این کشور در سال ۱۴۹۲ توسط کریستف کلمب در دریای کارائیب کشف شد و پس از آن به استعمار امپراتوری اسپانیا درآمد. کوبا در واقع یک جزیره است که در میان دریای کارائیب و غرب اقیانوس اطلس شمالی جای گرفته و در جنوب تنگه فلوریدا، شرق خلیج مکزیک و شمال آبراهه بادگیر و «تنگه یوکاتان» قرار دارد. تنها مرز زمینی این کشور با پایگاه دریایی ایالات متحده است که به آن خلیج گوانتانامو می‌گویند. کوبا پس از ۴۰۰ سال استعمار توسط اسپانیا، در سال ۱۹۵۲ میلادی استقلال خود را اعلام کرد و به‌عنوان جمهوری کوبا به حیات خود ادامه داد.
برای آشنایی بیشتر با این کشور خواندن مقاله «سفری به کوبا سرزمین چهارفصل» به شما پیشنهاد می‌شود.

 

پرواز در تور کوبا چگونه انجام می‌شود؟

در تور کوبا برای رفتن به این سرزمین چهارفصل در ابتدا شما باید به شهر مسکو یا استانبول پرواز کنید و پس از آن راهی شهر ساحلی هاوانا، بزرگ‌ترین بندر و پرجمعیت‌ترین شهر این کشور شوید. خطوط هوایی مختلفی همچون ایرفلوت و ترکیش این پرواز را ارائه می‌دهند. مدت‌زمان طول پرواز با توجه به نوع خطوط هوایی متغیر است؛ با پرواز ترکیش چیزی در حدود ۲۲ ساعت و با پرواز ایرفلوت چیزی در حدود ۴۱ ساعت پرواز به طول خواهد انجامید.

آیا تور کوبا ویزا می‌خواهد؟

شما برای شرکت در تور کوبا باید ویزای توریستی این کشور را دریافت کنید. ویزای این کشور نیاز به مدارکی دارد که باید حتماً تهیه شوند و در اختیار سفارت قرار گیرند. حدود دو ماه قبل باید برای درخواست ویزا اقدام کنید و حضور مسافر در سفارت کوبا برای انجام مصاحبه الزامی است. می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر مطلب «ویزای کوبا» را مطالعه کنید.

نقشه تور کوبا

 

بهترین زمان سفر برای شرکت در تور کوبا چه زمانی است؟

تور کوبا به طور معمول از اوایل آبان‌ماه تا اواسط فروردین اجرا می‌شود. در این مدت‌زمان مسافران تور کوبا شانس بیشتری دارند تا در روزهای آفتابی و هوای مناسب به تماشای این کشور بپردازند. از اوایل اردیبهشت تا اواخر شهریور فصل بارانی کوبا آغاز می‌شود که چندان بازه زمانی مناسبی برای اجرای تور کوبا نمی‌باشد.

تجربه همسفران
شما می‌توانید 45 اُمین نفر باشید که با دالاهو به این سفر می‌رود. این تور 6 بار اجرا شده‌است. مشاهده سوابق
تورهای آینده دالاهو برای این مقصد
  • 12 شهریور 1403
    • 11 روزه
    • از 90,000,000 تومان + 2,100 دلار
    • موجود
    جزئیات سفر
مــشاهــده هــمه تــورها

 

جاذبه‌های تور کوبا چیست؟

تور کوبا در ۱۲ روز توسط آژانس دالاهو برگزار می‌شود. در ابتدای سفر و پس از رسیدن به هاوانا دیدن بافت قدیم هاوانا، کلیسای جامع سن کریستوبال، موزه انقلاب، و میدان آرماس، آغازگر سفر هستند. مشاهده مزارع تنباکو و سیگار برگ، رفتن به منطقه «پینار دل ریو» و دیدن منظره یاسمن‌ها و نقاشی دیواری پیش از تاریخ در ادامه سفر تجربه می‌شود. برای علاقه‌مندان به ادبیات دیدن خانه «ارنست همینگوی» جاذبه‌ای تکرارنشدنی است. در ادامه سفر روستای ترینیداد با بافت رنسانسی و تاریخی خود می‌تواند برای شما جذاب باشد. در نهایت نیز آرامیدن در سواحل دریای کارائیب در شهر «وارادرو» می‌تواند برای کسانی که می‌خواهند آرامش را تجربه کند و یا هیجان چتربازی، سافاری و... را داشته باشند، بسیار جذاب خواهد بود.
اگر می‌خواهید بیشتر در مورد جاذبه‌های تور کوبا بدانید مقاله «کوبا؛ ۲۲ جاذبه کوبا که نباید از دست داد» را مطالعه کنید.

فستیوال‌ها و رویدادهای مهم در تور کوبا کدام‌اند؟

در تور کوبا شما می‌توانید انواع فستیوال‌های فرهنگی یا جشن‌های خیابانی را از نزدیک تجربه کنید. یکی از معروف‌ترین فستیوال‌های مهم کوبا «کارناوال سانتیاگوی کوبا» است که بزرگ‌ترین و رنگارنگ‌ترین کارناوال این ناحیه محسوب می‌شود. این جشنواره در اواخر ماه جولای برگزار می‌شود و ترکیبی از رژه مجسمه‌های بزرگ، رقص، خوردن، نوشیدن و فعالیت‌های دیگر است. جدای از این کارناوال، فستیوال بین‌المللی موسیقی جز، فستیوال بین‌المللی فیلم «سین پبره»، و فستیوال بین‌المللی باله هاوانا، از جمله فستیوال‌های معروفی هستند که در کوبا برگزار می‌شوند و در صورت هم‌زمانی با تور کوبا دیدن آنها می‌تواند بسیار جذاب باشد.
برای آشنایی بیشتر با فستیوال‌های کوبا خواندن مقاله «فستیوال‌ها و رویدادهای مهم کوبا کدام‌اند؟» را از دست ندهید.

 

شکم گردی و غذا در تور کوبا چگونه است؟

در کشوری که جزیره محسوب می‌شود باید انتظار غذاهای دریایی را بسیار داشته باشید. تور کوبا برای افرادی که به دنبال تجربه‌های غذایی هستند توری جذاب خواهد بود. غذاهای سنتی کوبا هنوز توانسته‌اند جای خود را در میان غذاهای کوبایی حفظ کنند. این غذاها از تنوع بالایی برخوردارند و به دلیل حکومت اسپانیا در این کشور، رنگ و بویی اسپانیایی دارند. در کشور کوبا می‌توانید انواع غذاهای دریایی و گوشتی را که با سبزی‌ها تهیه شده‌اند امتحان کنید. تعدادی از غذاهای خوشمزه‌ای که می‌توانید در تور کوبا بچشید عبارت‌اند از ساندویچ‌های کوبایی مدیانوچه، رُپا ویجا، و الوته. برای اینکه از غذاهای کوبا بیشتر بدانید خواندن مقاله «غذاهای خوشمزه کوبایی کدام‌اند؟» به شما بسیار کمک می‌کند.

 

نکات مهم که پیش از سفر تور کوبا باید بدانید

شما در مقاله «آنچه باید پیش از سفر به کوبا بدانید» می‌توانید اطلاعات مهمی را در مورد ارز رایج این کشور، بودجه ضروری، نحوه حمل‌ونقل و مواردی این چنین به دست آورید. چند نکته مهم دیگر نیز وجود دارد که در ادامه با آنها آشنا می‌شوید:
- بهتر است در هنگام سفر با تور کوبا پول نقد همراه خود داشته باشید؛ زیرا در کوبا تکنولوژی‌های روز مانند وای‌فای و کارت‌های اعتباری چندان عمومیت ندارند.
- لباس مناسب با مناطق گرمسیر را حتماً با خود به همراه ببرید؛ زیرا آب‌وهوای کوبا به طور معمول گرم است.
- این کشور از امنیت بالایی برخوردار است؛ اما بهتر است هنگام سفر به آن مراقب اموال و وسایل شخصی خود باشید.

هزینه‌های جانبی تور کوبا

در تور کوبا یک وعده غذا در رستوران‌های معمولی ۵ تا ۸ دلار، یک فنجان کاپوچینو حدود 1.5 دلار و یک بطری آب‌معدنی در حدود یک دلار است. برای خرید بلیت یک‌طرفه حمل‌ونقل عمومی باید چیزی در حدود 0.20 دلار و برای خرید طرح ماهانه تلفن همراه با امکان تماس و 10 گیگابایت به‌علاوه داده، حدود 40 دلار باید بپردازید.

کاتالوگ تور کوبا

کاتالوگ تور کوبا

  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر




بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
پیام
1402/10/24 01:57
واقعا کشور خیلی خوبی برای عاشقان تاریخ و ماشین بازای قدیمیه و سیگارای برگش خدا قسمت همه بکنه
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1402/11/01 10:12
دوست عزیز
سلام

ممنون که قت گذاشتین، مطلب را مطالعه کرده و نظر خود را با ما به اشتراک گذاشتین.

با تشکر از پیام شما

مهدی
1401/08/13 13:51
عاشق کوبا و سیگارهای بی نظیرش و طبیعت بکر هستم
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1401/08/15 12:57
دوست عزیز
سلام

ممنون که وقت گذاشتین و نظر خودتان را با ما به اشتراک گذاشتین.

با تشکر از پیام شما

Ladybird
1401/06/06 22:46
سلاممیشه بگید شغل های مورد نیاز کوبا چیه و چه شرایطی برای مهاجرت داره؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1401/06/07 10:37
دوست عزیز
سلام

متاسفانه اطلاعی در زمینه امور مهاجرت به کوبا نداریم لطفا با دفاتر مربوطه تماس بگیرید.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1400/05/28 08:33
سلام من میخوام با این تور بیام میشه
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/05/31 10:34
دوست عزیز
سلام

در حال حاضر تور کوبا نداریم.

با تشکر از پیام شما

احسان
1401/04/18 18:44
سلام شمارت رو بزار باهم بریم
ahdmohebi@gmail.com
1400/02/01 16:02
سلام وقت بخیر ببخشید میشه راهنمایی کنید می خواستم درخواست کنم که ریس تور که کوبا میره میشه چند برند سیگار خریداری کنه بیاره پول هم جلو می دهم بنده شراط کاری ام نمی زاره به آبان به کوبا بیام تشکر
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/02/02 12:01
دوست عزیز
سلام

ما به هیچ عنوان امکان چنین کاری را نداریم.

با تشکر از پیام شما

بهشاد
1398/10/15 21:29
سلام وقت شما به خیر و خوشی باشه.میخواستم بدونم برای یه سفر دلچسب و فول علاوه 2090 دلار هزینه تور ما 1000 دلار دیگه هم داشته باشیم کفایت میکنه؟؟؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/10/19 09:40
دوست عزیز
سلام

این موضوع بستگی به سبک سفر شما و کارهایی دارد که تمایل دارید در سفر انجام دهید. اگر خیلی تمایلی به خرید ندارد یا انجام فعالیت های اختیاری در تور ندارید، هر نفر 1000 دلار می تواند رقم خوبی باشد.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1398/09/07 01:49
سلام وقتتون به خیر لطفا هزینه تور را بفرمایید ..
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/09/09 11:50
دوست عزیز
سلام
هزینه تور کوبا 2090 دلار است که اگر در جشنواره ثبت نام کنید حداقل می تونید 5% تخفیف ارزی هم بگیرید. البته اگر از مسافرهای قدیمی دالاهو باشین 5% دیگه هم اضافه میشه و در مجموع 10% تخفیف خواهید داشت.
با تشکر از پیام شما
من
1397/08/14 22:09
سلام ارزانترین تور برای کوبا چقدر میشه هزینش؟ سپاس
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوا دالاهو
1397/08/22 14:23
دوست عزیز، سلام
لطفا برای اطلاع از جزئیات تورها به وبسایت دالاهو مراجعه کنید یا با همکاران ما تماس بگیرید.
با تشکر.
asrashakiba7698@gmail.com
1398/06/18 15:22
سلام ببخشید شما اطلاع دارید ارزان ترین تور به کشور کوبا چقدر میشه؟و از چه کشوری بروم ارزان تر میشه؟!!
حيدرخانى
1398/08/23 17:56
حداقل هزينه سفر به كوبا رو ميفرماييد

سفرهای کوبا رو دیدی؟

1

کوبا

12 شهریور 1403
مشاهده سفر