تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

فیلیپین

26 رای شما هم امتیاز بدهید!

 

آیا تور فیلیپین را برای سفر می‌پسندم؟

افرادی که اهل طبیعت منحصربه‌فرد و ماجراجویی و تجربه فرهنگ جدید هستند امکان ندارد از تور فیلیپین لذت نبرند. فیلیپین کشوری است که تلفیقی از سنت و مدرنیته در آن قابل‌دیدن می‌باشند و تنوع افرادی که در آن زندگی کرده‌اند هویت خاصی به آن بخشیده است. در فیلیپین شما می‌توانید فرهنگ‌های مختلفی را مشاهده کنید که هنوز به آداب‌ورسوم دیرینه خود پایبند هستند. نکته‌ای که گردشگران بسیاری را برای دیدن این فرهنگ‌های کهن به سمت این کشور می‌کشاند. جدای فرهنگ، طبیعت بی‌نظیر فیلیپین و جزایر آن، از دیگر جاذبه‌های این کشور هستند. جزیره پالوان، تراس‌های برنج بانائوئه، جزیره میندورو و بسیاری مناطق دیگر با زیبایی خود تفسیری تازه از زیبایی‌های طبیعت را به شما ارائه می‌کنند. اگر اهل همه این جاذبه‌های دیدنی هستید تور فیلیپین برای شما واجب و ضروری است.

فیلیپین کجاست؟

فیلیپین در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته و در واقع یک مجمع‌الجزایر است. این کشور در غرب اقیانوس آرام و بین دریای فیلیپین و دریای جنوبی چین واقع شده است. فیلیپین بیش از ۷ هزار جزیره دارد و این نکته باعث منحصربه‌فرد شدن این کشور می‌شود. از میان این جزایر حدود ۱۰۰ جزیره قابل‌سکونت هستند؛ اما بیشتر جمعیت آن در ۱۱ جزیره زندگی می‌کنند؛ ۱۱ جزیره‌ای که می‌تواند برای شما بسیار دیدنی باشد.
فیلیپین حدود ۳۰ هزار سال پیش با مهاجرت ساکنان مجمع‌الجزایر اندونزی قابل‌سکونت شد و سال‌ها محلی مناسب برای زندگی تاجران چینی، مهاجران مغولی، و اسپانیایی‌ها بود. ازآنجاکه این کشور سال‌ها در استعمار اسپانیا قرار داشت، به‌ افتخار پادشاه فیلیپ دوم اسپانیا، فیلیپین نام‌گذاری شد. زبان مردم فیلیپین «تاگالوگ» (Tagalog) است؛ هر چند زبان انگلیسی نیز در این کشور بسیار رایج می‌باشد و می‌تواند برای توریست‌ها نکته‌ای بسیار مثبت به شمار رود.
برای آشنایی بیشتر با تور فیلیپین و نکات بسیار مهم در مورد آن می‌توانید از مقاله «از پایتخت فیلیپین بیشتر بدانید» استفاده کنید.

 

پرواز به تور فیلیپین چگونه انجام می‌شود؟

راحت‌ترین راه رسیدن به کشور فیلیپین پرواز به این کشور است؛ هر چند اگر اهل ماجراجویی هستید می‌توانید از طریق کشورهای دیگر نیز خود را به فیلیپین برسانید. برای مسافرانی که تور فیلیپین را انتخاب می‌کنند این سفر با هواپیما امکان‌پذیر خواهد بود. در حال حاضر هواپیمای قطر ایرویز این پرواز را ارائه می‌دهد؛ هرچند تور فیلیپین با پروازهای دیگری همچون هواپیمایی امارات، عمان ایر و ترکیش نیز امکان‌پذیر است. این پرواز چیزی در حدود ۱۳ ساعت و ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد و به طور معمول یک توقف در بین راه دارد.

تور فیلیپین ویزا می‌خواهد؟

برای سفر به این کشور بسیار زیبا شما نیاز به ویزای فیلیپین خواهید داشت. شما برای دریافت ویزا به مدارکی همچون اصل گذرنامه با ۶ ماه اعتبار، اسکن ویزاهای قبلی، رزرو هتل، رزرو بلیت هواپیما، گواهی اشتغال در ایران، گواهی تمکن مالی و... نیاز خواهید داشت. اگر سفر به فیلیپین با آژانس دالاهو را انتخاب می‌کنید این آژانس تمام نکات موردنظر در مورد ویزای فیلیپین را با شما در میان خواهد گذاشت و امور مربوط به آن را انجام خواهد داد. باید در نظر داشت که جدای امور مربوط به ویزا، حضور شما برای مصاحبه در سفارت الزامی خواهد بود. برای آگاهی بیشتر می‌توانید مقاله «ویزای فیلیپین» را مطالعه نمایید.

 

بهترین وقت سفر به فیلیپین کی است؟

فیلیپین آب‌وهوای متغیری دارد. این کشور به دلیل واقع‌شدن در خط استوا پوشش گیاهی استوایی دارد و همیشه سرسبز و خوش آب‌وهواست. به طور معمول آب‌وهوای فیلیپین گرم است. گرم‌ترین روزهای سال به ماه‌های مارچ و می اختصاص دارد. از ماه ژوئن تا اکتبر بارندگی‌ها در این کشور آغاز می‌شود و برای سفر این نکته را باید در نظر داشت. سردترین و خنک‌ترین روزهای سال نیز نوامبر تا فوریه هستند که می‌توان گفت بهترین زمان سفر به این کشور پرجزیره می‌باشند. این بازه زمانی چیزی در حدود ماه‌های آبان تا بهمن است که در طی آن مسافران با آب‌وهوای معتدلی روبرو خواهند بود.

تورهای آینده دالاهو برای این مقصد
  • 12 شهریور 1403
    • 12 روزه
    • 78,000,000 تومان + 1,700 دلار
    • موجود
    جزئیات سفر
مــشاهــده هــمه تــورها

 

جاذبه‌های تور فیلیپین چیست؟

تور فیلیپین با رسیدن به «مانیل» پایتخت این کشور آغاز می‌شود. بافت تاریخی «اینترامورُس»، موزه و کلیسای سنت آگوستین (بنای ثبت جهانی) و قلعه سانتیاگو از جمله دیدنی‌های این شهر هستند که در هنگام تور فیلیپین آنها را خواهید دید. با پرواز به سمت «بوهول» دیدنی‌هایی همچون «کلیسای باکلایون»، مجموعه تاریخی پیمان خون، جنگل ماهوگانی، تپه‌های شکلاتی، پناهگاه میمون‌ها و قایق‌سواری در رودخانه بول را تجربه خواهید کرد. پس از پرواز به پاولان، دیدن این جزیره شگفت‌انگیز و پارک ملی و غار سنت پائول از دیگر جاذبه‌های تور فیلیپین هستند که شما می‌توانید از آنها لذت ببرید و خاطره‌های منحصربه‌فردی را با خود به کشور بیاورید.
برای آگاهی بیشتر از دیدنی‌های این کشور، خواندن مقاله «فیلیپین، کشور جزیره‌ها» می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

فستیوال‌ها و جشن‌های مهم تور فیلیپین چه هستند؟

در فیلیپین هر ساله جشنواره‌های فرهنگی، ملی و مذهبی زیادی برگزار می‌شود. یکی از این جشنواره‌ها «کادایاوان» نام دارد که همراه با رقص و موسیقی برگزار می‌شود. جشنواره دیگری به نام «سینولوگ سنتا نینو» از دیگر فستیوال‌های معروف فیلیپین است که نوعی جشنواره فرهنگی مذهبی به شمار می‌رود و با کارناوال‌های خیابانی همراه است. جشنواره‌های دیگری نیز در این کشور برگزار می‌شوند و شما می‌توانید با تحقیق پیش از سفر، در زمان برگزاری آنها به تور فیلیپین سفر نمایید.

 

شکم گردی و غذای تور فیلیپین چگونه است؟

بسیاری مواقع افرادی که به کشورهای واقع شده در شرق آسیا سفر می‌کنند نسبت به تغذیه خود کمی نگران‌اند؛ اما باید بدانید که در کشور فیلیپین با خوشمزه‌های بسیاری مواجه می‌شوید. از جمله غذاهای بسیار معروف فیلیپینی می‌توان به غذاهایی همچون آدوبو، پانسین، لومپیا، و لچون اشاره کرد. غذای آدوبو نوعی خورش مرغ یا گوشت قرمز است که در سس سویا، سیر، برگ‌بو و دانه فلفل پخته می‌شود. لومپیا غذای دیگری است که شامل یک اسپرینگ رول ترد و لذیذ پر از گوشت، سبزی‌ها، پنیر یا میوه است. تنوع و تفاوت غذاها و دسرهای تور فیلیپین بسیار زیاد است. شما می‌توانید مطمئن باشید که غذاهایی را با ترکیب گوشت، حیوانات دریایی، مرغ، سبزی‌ها و میوه‌ها به‌آسانی می‌توانید پیدا کنید و طعم لذیذ آنها را تجربه نمایید.
برای آشنایی بیشتر با «فیلیپین و ۱۰ خوراکی جذابش» می‌توانید مقاله‌ای به همین نام را مطالعه نمایید.

 

نکات مهم که پیش از تور فیلیپین باید بدانید

-پیش از سفر به فیلیپین به دلیل امکان ابتلا مسافران به حصبه، زدن واکسن این بیماری به مسافران توصیه می‌شود؛ به‌خصوص اگر اهل رفتن به مناطق روستایی یا خوردن مواد غذایی خیابانی هستید.
- اگر در ماه‌های گرم به این کشور سفر می‌کنید احتمال گزیدگی با پشه وجود دارد هرچند بیماری مالاریا در این کشور کنترل شده است.
- بهتر است پیش از سفر واکسن‌های هپاتیت A، هپاتیت B، هاری و آنفولانزای فصلی را زده باشید.
- مسافرت زنان به‌تنهایی برای مردم فیلیپین کمی عجیب است؛ زیرا مسافرت انفرادی مردانه در میان آنها رواج دارد؛ بااین‌وجود خطر خاصی زنان را تهدید نمی‌کند.
- در تور فیلیپین اکثر مراکز خرید و فروشگاهی دلار آمریکا پذیرفته می‌شود و شما می‌توانید از این ارز استفاده کنید.
- برای بردن غذای تازه یا یخ‌زده فراوری نشده به این کشور باید احتیاط کنید؛ زیرا حتی مقادیر در حد استفاده شخصی، بدون گرفتن مجوز از وزارت کشاورزی فیلیپین قابل ورود به این کشور نخواهد بود.

هزینه‌های جانبی در هنگام سفر به فیلیپین

در فیلیپین صرف غذا در یک رستوران نه‌چندان گران و معمولی در حدود سه تا ۵ دلار هزینه دارد. برای نوشیدن یک فنجان کاپوچینو ۳ دلار و یک بطری آب‌معدنی تقریباً یک دلار باید هزینه کنید. برای خرید طرح ماهانه تلفن همراه با امکان تماس و 10 گیگابایت به‌علاوه داده، حدود 40 دلار باید بپردازید. اگر می‌خواهید بلیت یک طرفه حمل و نقل عمومی را خریداری کنید چیزی در حدود نیم دلار باید هزینه کنید.

کاتالوگ تور فیلیپین

کاتالوگ تور فیلیپین





بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل

سفرهای فیلیپین رو دیدی؟

1

فیلیپین

12 شهریور 1403
مشاهده سفر