تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

کویر مصر

93 رای شما هم امتیاز بدهید!

تجربه همسفران
شما می‌توانید 6,600 اُمین نفر باشید که با دالاهو به این سفر می‌رود. این تور 257 بار اجرا شده‌است. مشاهده سوابق
خبرم کن!
برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد اما چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای دالاهو به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای داخلی

کویر مصر کجاست؟

حتما گمان می‌کردید کویر مصر در جایی میان صحرای مصر قرار دارد. باید بگوییم اشتباه می‌کنید. کویر مصر در همین نزدیکی در استان اصفهان کشور خودمان، در دل دشت کویر قرار دارد. کویر مصر در روستای مصر و در نزدیکی خور و بیابانک، از توابع استان اصفهان، قرار دارد. اگر بخواهید بدانید دقیقا کویر مصر کجاست، در فاصله کمتر از 50 کیلومتری شهرستان جندق و 30 کیلومتری شهرستان خور است. با پیمودن فاصله بسیار اندکی از میان مزارع امیرآباد به روستای خشت و گلی مصر می‌رسید. این منطقه در دشت کویر واقع شده است. تور کویر مصر از تهران، اصفهان و دیگر مراکز استان‌های کشور برگزار می‌شود.

سفر به کویر مصر یک تجربه ناب است

چرا کویر مصر؟

در مورد کویر مصر و روستای مصر داستان‌های زیادی وجود دارد. برخی از این داستان‌ها بنیانگذار کویرمصر را چوپانی به نام یوسف می‌دانند. شاید نتوانیم با اطمینان بگوییم کدام بخش از این داستان‌ها واقعی است، اما مطمئنا ماجراهای شنیدنی و پر رمز و راز در مورد تاریخچه و نام این روستا به زیبایی و شگفت‌انگیزی آن اضافه کرده است. دریای شنی مصر نامی آشنا برای بسیاری از گردشگران است. رمل‌های کویر در کنار وسعت چشم‌اندازهای مصر هر بیننده‌ای را شگفت‌زده می‌کند. پشته‌های ماسه‌های روان در گوشه و کنار این کویر سرک کشیده‌اند و آسمان پرستاره شب راز افسون آن است. برای کشف این راز باید از نزدیک کویر مصر را دید.

چی می‌بینیم؟

مطمئنا در تور کویرمصر مقصد شما خود کویر است. منطقه‌ای وسیع با چشم‌اندازهای دیدنی و آرامش‌بخش. زیبایی کویر مصر از هم‌نشینی شن‌ها با درختچه‌های گز و نیزاری است که کمی آن طرف‌تر ایجاد شده‌اند. شاید دیدنی‌ترین جاذبه کویر مصر اصفهان رمل‌هایش باشد اما زیبایی‌های کویرمصر به همین جا ختم نمی‌شود، در تور دالاهو کویر مصر و تمام زیبایی‌های اطرافش را ببینید:

دریاچه نمک خور: این دریاچه یکی از بزرگ‌ترین دریاچه‌های نمک فصلی در ایران است. در این منطقه، شما پوشش گیاهی و زندگی جانوری نخواهید دید زیرا زمین نمکی آن برای زندگی جانوران و گیاهان مناسب نیست. اما شگفت‌انگیزترین چیزی که در این دریاچه خواهید دید پلی‌گون‌های آن است. پلی‌گون‌ها پنج ضلعی‌های نمک هستند که در زمستان به رنگ تیره در می‌آیند و در تابستان یک سر سفیدند.

گشتی در پلی‌گون‌های دریاچه نمک.

تپه‌های شن‌های روان: یکی دیگر از جاذبه‌هایی که در تور کویر مصر دالاهو می‌بینید؛ این تپه‌هاست. وسعت زیبایی رمل‌ها و تپه‌های شن‌های روان قابل توصیف نیست. باید از نزدیک با چشم خودتان آنها را ببیند. تجربه تماشای تپه‌های شن‌های روان را به لامسه‌تان هم منتقل کنید: فقط کافیست کمی روی این شن‌های روان قدم بزنید تا لذتی بی‌نظیر به سراغ‌تان بیاید. تجربه‌ای آرام و فراموش نشدنی.

وسعت زیبایی رمل‌ها و تپه‌های شن‌های روان قابل توصیف نیست.

قلعه و بافت قدیمی بیاضیه: حال که تا دل کویر مصر اصفهان آمده‌اید بهتر است از قلعه و بافت قدیمی بیاضه هم دیدن کنید. اگر نمی‌دانید روستای بیاضه کویر مصر کجاست، کافیست حدود 50 کیلومتر به سمت جنوب شرقی شهر خور بروید. روستای بیاضیه بافتی سنتی دارد و در بخش کویری اصفهان قرار گرفته است. دیدنی‌های این روستا ترکیبی است از نخلستان‌ها و آثار تاریخی. یکی از این آثار تاریخی قلعه بیاضیه است. می‌گویند این بنا بیش از هزار سال قدمت دارد و معماری آن به سبک بناهای دوران ساسانی است. در تور کویر مصر دالاهو، می‌توانید تاریخچه آن را از زبان راهنمای تور بشنوید.

قدم زدن در بافت قدیمی بیاضیه تجربه دل‌انگیزی خواهد بود.

روستای گرمه کویر مصر 

روستای گرمه در شهرستان خور و بیابانک و در دل کویر مصر قرار دارد. مردم گرمه به اصیل‌ترین و قدیمی‌ترین زبان ایرانیان یعنی زبان پهلوی صحبت می‌کنند. در سفرتان به کویر مصر به این روستا نیز سر بزنید و از نخلستان و برکه‌های زیبایش گرفته تا قلعه باستانی زمان ساسانی آن دیدن کنید. همچنین از دیگر دلایل سفر گردشگران به این روستا، اقامتگاه آتشونی است. در این اقامتگاه علاوه بر تجربه زندگی در خانه‌ای سنتی می‌توانند از تفریحاتی چون شترسواری در کویر مصر، برپا کردن آتش و چادر و موسیقی سنتی لذت ببرند.

کِی بریم؟

هوا که رو به سردی می‌گذارد، کم کم فصل سفر به کویرهای ایران آغاز می‎‌شود. برای رفتن به کویر مصر نیمه دوم سال بهترین انتخاب است. از اواسط پاییز تا اوایل بهار فرصت خوبی برای دیدن کویر مصر اصفهان است. یادتان باشد در تابستان دمای هوا در مناطق کویری بسیار بالاست. هر چند در این فصل هم چیزی از دیدنی‌های کویر کم نمی‌شود. آخرین فرصت بری استفاده از تور کویر مصر دالاهو، نوروز است. تعطیلی این ایام از یک طرف و از طرفی دیگر آب و هوای مساعد کویر که کم کم رو به گرمی خواهد رفت، تور کویر مصر نوروز را به یکی از پرطرفدارترین تورهای دالاهو تبدیل کرده است. پس برای لذت بردن از طبیعت زیبای کویرمصر، تور مصر نوروز ۹۹ را در برنامه تعطیلات خود قرار دهید. تور کویر مصر از تهران اجرا می‌شود و گاهی امکان هماهنگی مسافران برای پیوستن به تور در بین راه وجود دارد.

چی ببریم؟

برای رفتن به کویر مصر سبک سفر کنید. به دلیل سفر گردشگران، در این منطقه امکانات رفاهی نسبتا خوبی وجود دارد. پس فقط کافیست لوازم ضروری و داروهای شخصی‌تان را بردارید. اما حتما کفش مناسب پیاده‌روی بپوشید چون یک کویرنوردی به یادماندنی در انتظارتان است. شب‌های کویری ممکن است کمی سرد باشد، پس بهتر است یک دست لباس اضافه هم داشته باشید تا با خیال راحت به تماشای آسمان حیرت‌انگیز کویر در شب بنشینید.

همچنین در سفر به کویر مصر بهتر است نکات ایمنی سفر به کویر را نیز رعایت کنیم. و اما نکته‌ آخر: کویر مصر اصفهان منطقه‌ای منحصر به فرد و جزو مناطق ارزشمند طبیعت ایران است؛ مراقب زیبایی و ارزش این منطقه باشیم و حتما کیسه‌ زباله همراه ببریم. مثل هر گردشکر حرفه‌ای، در سفرهای‌مان فقط ردپای مهربانی و صدای خنده به جا بگذاریم و فقط عکس و خاطره خوش به یادگار برداریم.

 

نسخه انگلیسی تور کویر مصر: (Mesr (Iran Deserts


  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
سوالات متداول "کویر مصر"
آیا شما تور کیش یا مشهد دارید؟

خیر.

آیا تورهای شما به صورت چارتر است و شامل شرایط تخفیف می شود؟

خیر، تورها به صورت انفرادی بوده و تاریخ و نحوه سفر با توجه به درخواست شما اجرا خواهد شد.

مسیرهای هوایی تورهای انفرادی با چه پروازهایی( ایرلاین) انجام می‌شود؟

همه ایرلاین‌ها از طرف دالاهو  بررسی و کلیه پروازهای موجود در مسیر انتخابی سفر به شما  اعلام می‌شود. شما می‌توانید با توجه به ظرفیت، ساعت پرواز، قیمت بلیط و شرایط خاص خود، پرواز مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تورهای همه روزه شما در تمامی ایام اجرا می شود؟

تورهای انفرادی دالاهو با توجه به درخواست شما در هر تاریخی قابل اجراست. بدیهی‌ست اجرای تور به امکان‌پذیر بودن رزرو "اقامتگاه" و "وسیله نقلیه" مورد نظر شما دارد.

هزینه سفر را به چه روشی می توانم پرداخت نمایم؟

شما می‌توانید هزینه سفر خود را به صورت حضوری در دفتر دالاهو، واریز به حساب، انتقال وجه از طریق کارت به کارت و یا ثبت‌نام آنلاین پرداخت کنید.

اگر به اشتباه پول زیادتری به حساب دالاهو واریز نمودم، چگونه می‌توانم آن را پس بگیرم؟

با دالاهو تماس بگیرید و مشخصات فیش واریزی خود را اعلام کنید. همکاران ما در بخش حسابداری، مازاد واریزی شما را در اولین فرصت به حساب شما عودت خواهند داد.

اگر سفری را کنسل کنم، مبلغ پرداختی چگونه و در چه مدتی عودت داده می شود؟

مبلغ پرداختی شما پس از کسر هزینه‌های کنسلی، حداکثر ظرف 1 هفته به حساب شما عودت داده خواهد شد.

آیا دالاهو مسافران خود را بیمه می کند؟

بله. کلیه مسافران دالاهو بیمه مسئولیت مدنی با شرایط اعلام شده در قسمت سایر خدمات می‌گردند.

اقامت در تورهای دالاهو چگونه است؟(هتل، خانه محلی، چادر)
  • اقامت در هتل: در سفرهای گروهی، اقامت در هتل‌ها تا آنجا که امکانات هتل و شرایط سفر اجازه دهد، در اتاق‌های 2 یا 3 نفره صورت می‌گیرد. اولویت تخصیص اتاق‌های 2 نفره در سفرهای دالاهو با زوجین است.
    اگر تنها سفر می‌کنید، شما با همسفران دیگر هم ‌اتاق خواهید شد. اقامت به صورت انفرادی با توجه به شرایط هتل مقصد و با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه‌های مربوطه امکان‌پذیر است.
  • اقامت در خانه محلی: به علت محدودیت اتاق‌ها در خانه‌های روستایی،  استقرار و استراحت خانم ها و آقایان در اتاق های جداگانه و به صورت گروهی است. بدیهی‌ست تعداد همسفرانی که در یک اتاق مستقر شده و از فضای مشترک استفاده می‌کنند به مراتب بیشتر از هتل خواهد بود. در این نوع اقامت، معمولا امکان اختصاص اتاق خصوصی به همسفران وجود ندارد.
  • اقامت در چادر: چادر‌های دالاهو، به صورت دوپوش با ظرفیت 3 الی 4 نفر است که بر روی زیرانداز ضدآب برپا می‌گردد. کلیه امور مربوط به کمپ، از جمله تامین "چادر دوپوش"، "مکان‌یابی محل مناسب کمپینگ"، "حمل و برپایی چادرها"، "تهیه امکانات اولیه کمپ"  و ... بر عهده دالاهو می‌باشد. اختصاص چادرها حتی‌المقدور با توجه به روابط همسفران صورت می‌گیرد.
    در ضمن شما می‌توانید با هماهنگی قبلی با دالاهو، چادر شخصی به همراه بیاورید.
حمل بار شخصی مسافران در برنامه های چند روزه چگونه است؟

تقریبا در تمام سفرهای چندروزه دالاهو که پیاده‌روی و کوهپیمایی دارند، همسفران فقط "کوله یک روزه" خود را که نیازهای یک روزشان را برطرف می‌کند حمل خواهند کرد. حمل مابقی لوازم به وسیله اتوبوس، وانت، چهارپا و ... به محل اقامت شبانه، توسط دالاهو انجام می‌گیرد.

آیا دالاهو کیسه خواب به مسافرین می‌دهد؟ من کیسه خواب ندارم. چه کار کنم؟

خیر. کیسه خواب وسیله شخصی‌ست و دالاهو امکان ارائه آن به مسافرین را ندارد. در صورتی که "کیسه خواب"‌ از وسایل ضروری یک سفر باشد، شما باید شخصا نسبت به خرید یا قرض از دوستان و آشنایانتان اقدام فرمایید. لازم به ذکر است قیمت یک کیسه خواب معمولی، از 80هزار تومان شروع می‌شود.

چرا با دالاهو سفر کنیم؟ برتری دالاهو نسبت به دیگر شرکت‌ها چیست؟

نمی‌توانیم بگوییم ما از دیگران برتریم اما ویژگی‌هایی که به آنها مفتخریم عبارتند از:

  • شیوه متفاوت: ما به شیوه‌ای متفاوت سفر می‌کنیم.
  • قیمت‌های متناسب با خدمات: معتقدیم قیمت‌های متناسبی با توجه به خدمات ارائه شده داریم.
  • تنوع سفر: سفرهای بسیار متنوعی داریم و گمان می‌کنیم سلایق همه سفردوستان را برآورده کرده‌ایم.
  • بهترین مسیرها: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا کلیه مسیرهای انتخابی برای سفر، بهترین و جذاب‌ترین مسیرهای ممکن باشند.
  • تورلیدرهای مجرب: همه تورلیدرهای دالاهو، آموزش‌دیده و دارای کارت "راهنمای تور" از "سازمان میراث فرهنگی و گردشگری" هستند. همچنین دالاهو برنامه‌های منظم و مدون آموزشی درون سازمانی برای تورلیدرهای خود دارد.
  • تجربه بالا: دالاهو تا به امروز(مردادماه 1396) قریب به 16هزار روز در سفر بوده‌ایم و در این سفرها افتخار همراهی بیش از 110هزار نفر را در این سفرها داشته است.
در صورت نارضایتی از هر یک از واحدهای فروش و اجرایی تور، شکایت یا انتقاد خود را به چه صورت به اطلاع مدیرعامل دالاهو برسانم؟

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت دالاهو، روی لینک "شکایت" در بالای صفحه کلیک کنید و شکایت خود را مطرح نمایید. کلیه پیام‌ها مستقیما توسط مدیریت بررسی می‌شوند. همچنین میتوانید با شماره‌های دالاهو تماس گرفته و با واحد امور مشتریان مشکل خود را مطرح نمایید.

در صورتیکه پیشنهاد و یا ایده ای داشته باشم و بخواهم آن را به اطلاع مدیریت دالاهو برسانم چه باید کنم؟

شما می‌توانید از طریق فرم "تماس با ما" در وبسایت دالاهو، اقدام به ارسال پیشنهادات خود نمایید و یا با واحد امور مشتریان دالاهو تماس گرفته و پیشنهاد خود را اعلام کنید.

وسایل سفرم را از کجا می‌توانم تهیه کنم؟

مراکز متعددی در سطح شهر برای عرضه لوازم سفر وجود دارند اما بورس اصلی فروش لوازم سفر و طبیعت‌گردی خیابان ولیعصر، حد فاصل میدان منیریه تا خیابان امام خمینی(چهارراه سپه) است.
در ضمن، پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید لوازم سفر، مطالب منتشر شده در پرتال خبری دالاهو را مطالعه بفرمایید.

اگر سوالی دارم که در لیست فوق وجود ندارد چگونه می‌توانم سوالم را مطرح نمایم؟

شما می‌توانید با دفتر دالاهو تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید. همکاران دالاهو با کمال میل منتظر شنیدن صدای گرم شما هستند: 41663000

آیا می‌توان همراه با تور با وسلیۀ نقلیۀ شخصی و یا به تنهایی سفر کرد؟

خیر،ما خواهان حضور شما در وسیلۀ نقلیه خودمان هستیم تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم؛ اما اگر تمایل دارید این سفر را شخصی انجام دهید برای داشتن اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

لباس مناسب طبیعت گردی چه لباسی است؟

لباس مناسب طبیعت‌گردی لباسی است که برای پیاده‌روی و کوه‌پیمایی ایجاد مزاحمت نکند و طبیعت‌گرد در آن احساس راحتی داشته باشد، مقاومت خوبی نسبت به آّب، باد، خاک و ساییدگی داشته باشد؛ رنگی متناسب با طبیعتی که در آن قرار می‌گیریم داشته باشد.

آیا می‌توانیم محل نشستن خود در وسیلۀ نقلیه را از قبل مشخص کنیم؟

خیر، با توجه به گروهی بودن سفر و مقتضیات اینگونه سفرها، این امکان وجود ندارد.

آیا لزوما برای سفر باید کولۀ حرفه ای داشت؟

برای سفرهای یک روزه لزوما نیاز به کولۀ حرفه‌ای نیست، اما کوله‌ای که موجب سخت شدن پیاده‌روی شود پیشنهاد نمی‌شود.





بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
ناشناس
1403/02/21 15:36
بسیار سفر خوبی هست واقعا بسیار منظم و شاد بود خیلی لیدر زحمت میکشه توصیه میکنم
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1403/02/23 15:24
دوست عزیز
سلام

خوشحالیم تجربه خوبی داشتین. امیدواریم در سفرهای آینده هم افتخار همراهی شما را داشته باشیم.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1402/01/20 16:06
سلام برای تعطیلی عید فطر سال ۱۴۰۲ تور کویر مصر دارین از اصفهان؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1402/01/31 09:53
دوست عزیز
سلام

با توجه به گذشتین فصل کویر گردی؛ مجددا تورهای کویر گردی و کویر مصر از اوایل پائیز روی سایت قرار خواهند گرفت.

با تشکر از پیام شما

حسین بهاری ورزنه
1401/08/17 12:12
چرا کویر ورزنه تور ندارید هم نزدیک هست هم بهتره نسبت به کویرهای دیگر و دارای سایت می باشد هیچکدام از کویرهای دیگر دارای سایت نمی باشند .
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1401/08/19 08:54
دوست عزیز
سلام

برای اواسط آذرماه تور کویر ورزنه در نظر گرفته شده است که می‌توانید ثبت نام بفرمایید.

با تشکر از پیام شما

مریم مسلمی
1401/02/14 22:31
سلام برای اردیبهشت تور کویر مصر ندارید؟
پاسخ دهید...
ناشناس
1401/02/19 11:06
دوست عزیز مقاصد کویری بعد از نیمه فرودین از نظر اب و هوایی دیگه مناسب نیستند و اجرای این مقاصد به پاییز اتی موکول میشه.
ناشناس
1399/11/28 10:59
سلام خسته نباشین ۲۷ اسفند ماه به بعد تور ندارین برای کویر مصر؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/11/30 08:58
دوست عزیز
سلام

لطفا تورهای نوروز 1400 ما را که در سایت بارگذاری شده بررسی بفرمایید:
https://dalahoo.com/norouz.cfm

با تشکر از پیام شما

خانه دار
1399/11/27 14:53
با سلام و عرض ادبدر کویر حیوانات بسیار وحشی زندگی می کنند (علی الخصوص در کویر مصر) که دوستان باید توجه بسیار ویژه ای به موضوع حفاظت انفرادی بفرمایند. که ممکن است جانورانی مانند عقرب و هزارپای زهرآلود به آن ها صدمه جبران ناپذیری وارد کنند. این نوع خطرات عموما مربوط به اواخر فصل زمستان است.
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/11/30 08:49
دوست عزیز
سلام

به همین خاطر توصیه می‌کنیم از کمک لیدرهای محلی استفاده کنید یا با تور سفر کنید تا مشکلی پیش نیاد.

با تشکر از شما

ناشناس
1399/10/27 20:58
سلام    تور کویر مصر ۲روزه از خمینی شهرکِی هستش؟ از کحای خمینی شهر باید سوارشد؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/10/29 10:48
دوست عزیز سلام

متاسفانه خمینی شهر در مسیر تور کویر مصر ما قرار ندارد. تور ما از مبدا تهران و میدان ونک برگزار می‌شود.

با تشکر از پیام شما

سیده ناهید قبله زاده
1398/11/15 22:01
سلام.تور کویر مصر رو اواخر اسفند ندارین؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/11/16 09:34
دوست عزیز
سلام

بله داریم، به زودی داخل سایت بارگذاری خواهد شد.

با تشکر از پیام شما

Dayanigolnoosh@gmail.com
1398/10/12 00:21
سلام میخواستم ببینم برای شرکت در تور چه مدارکی لازم هست
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/10/12 10:52
دوست عزیز
سلام

کارت شناسایی باید داشته باشین. قبل از حرکت تور مشخصات شما بررسی خواهد شد.

با تشکر از پیام شما

نرگس دین محمدی
1398/10/05 16:36
شب نشینی دور آتش در شب و دیدن ستاره ها در تور شما اجرا میشود؟؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/10/07 09:47
دوست عزیز
سلام

در تور کویر مصر شب نشینی ندارم اما می توانید در تور رصد بارش شهابی که به روستای قلعه بالا و رضاآباد می روند، ثبت نام کنید و از شب نشینی در کویر و تماشای ستاره‌ها لذت ببرید.

با تشکر از پیام شما

احسان
1398/08/07 06:45
سلام دختر ۵ ساله دارم و تقریبا سازگار با محیط و شرایط است ،به نظر شما مناسب است که بیاییم؟
پاسخ دهید...
ناشناس
1398/08/08 12:09
دوست عزیز
سلام

در تور کویر مصر دالاهو از پذیرش کودکان زیر هفت سال معذوریم.

با تشکر از پیام شما

Hossein
1398/07/02 16:56
چه ماهی از سال بهترین ماه برای سفر به کویر مصر هستش؟
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/07/09 17:01
دوست عزیز، سلام
نیم دوم سال بهترین زمان برای سفر به کویر مصر است.
با تشکر از پیام شما
محمدصادق
1398/04/01 17:53
درود.. من فقط بخاطر دیدن ستاره‌ها مشتاق تور کویر هستم.. واقعا آسمون شبش به اون قشنگی که تعریف میکنن هست؟ میشه کهکشانو دید؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1398/04/09 11:20
با سلام
در فصول پاییز و زمستان می‌توانید در تورهای کویر با دالاهو همراه شوید. آسمان شب کویر، از آنچه تعریف می‌کنند زیباتر است.
به قول عطار:
وصفت چگونه گویم؛ کاندر زبان نگنجد...
علیرضا
1398/06/13 11:54
کهکشان فقط نیمه اول سال دیده میشه و از اواخر شهریور به بعد غروب میکنه.
سارا
1398/01/21 01:22
سلامدر ارديبهشت تور كوير برگزار ميشود؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1398/01/23 16:39
با سلام و احترام
به احتمال زیاد خیر مگر اینکه آب و هوا همچنان خنک باقی بمونه.
رحمان هاشمی
1398/01/18 17:15
همه میگن خوبه منم مشتاق رفتن شدم ببینم چطوره
پاسخ دهید...
سعید
1397/12/17 12:42
فوق العاده هست حتما بروید و ببینید
پاسخ دهید...
جمال صادقیان
1397/11/15 14:21
سلام واقعا جای دیدنیه من با خانواده ام چهار بار تعطیلات عید رفتیم خیلی خوش گذشت مخصوصاً میزبانی مردمان خوب وبا صفاش وهزینه کمی که صرف میشه کلا همه چیز عالیه
پاسخ دهید...
غلامرضا ثابتی ازاد
1392/09/28 20:52
بسیارزیباست
پاسخ دهید...

در حال حاضر تور کویر مصر نداریم اما اگر مشخصات تماست رو ثبت کنی، قول می‌دیم وقتی سفر جدید برنامه‌ریزی کردیم، قبل از همه بهت خبر بدیم.

نفر