تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

کویر مرنجاب

41 رای شما هم امتیاز بدهید!

تجربه همسفران
شما می‌توانید 9,598 اُمین نفر باشید که با دالاهو به این سفر می‌رود. این تور 381 بار اجرا شده‌است. مشاهده سوابق
خبرم کن!
برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد اما چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای دالاهو به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای داخلی

کویر مرنجاب کجاست؟

بی شک شما هم با دیدن عکس کویر مرنجاب و جاذبه‌های آن، مشتاق رفتن به این کویر زیبا می‌شوید. کویر مرنجاب در استان اصفهان، شهر کاشان و شمال شهرستان آران و بیدگل قرار گرفته است. مرنجاب نام یک کاروانسرا و قنات متعلق به دوران صفویه بوده و مناطق کویری اطراف آن هم به همین نام شهرت پیدا کرده‌اند. در شمال آن دریاچه نمک آران و بیدگل،در غرب آن کویر مسیله، دریاچه نمک حوض سلطان وحوض مره، در شرق  کویر بند ریگ و پارک ملی خبر و جنوب آن شهر آران و بیدگل قرار دارند. مسیرهای مختلفی برای رفتن به کویر مرنجاب وجود دارد مانند مسیر خالدآباد از توابع شهرستان ابوزیدآباد در جنوب شرقی کاشان، یا مسیر گرمسار. اما بهترین و متداول‌ترین راه برای رفتن به این منطقه از سمت شهر کاشان است.

 

تجربه دل‌انگیز قدم زدن در تپه‌های شنی مرنجاب!

فاصله آران و بیدگل تا کاشان

فاصله آران بیدگل تا کاشان حدود 13 کیلومتر است. وقتی به جاده خاکی بین دو شهر برسید، فاصله آران و بیدگل تا کاشان را می‌توانید در 20 دقیقه طی کنید. برای رفتن از تهران به کاشان، ابتدا باید از طریق آزادراه تهران-قم وارد آزادراه قم-کاشان شوید. بعد از حدود 230 کیلومتر به مجتمع خدمات رفاهی قائم که نشانه اصلی آن پمپ بنزین است می‌رسید. وارد ورودی این مجتمع شده و از زیرگذری که بعد از آن قرار دارد عبور کنید و به سمت چپ بروید. از این طریق وارد جاده قدیم کاشان می‌شوید. در این جاده اولین تقاطع به سمت راست بپیچید و در بلوار قطب راوندی تا میدان منتظری بروید. دور میدان از خیابان کارگر تا میدان آزادگان رفته و وارد بلوار آیت­ الله عاملی شوید. بعد از گذشتن از پادگان ارتش (سمت راست) و جاده کارخانه فولاد، جاده اصلی تمام می‌شود. وقتی از مسجد هلال‌بن علی بگذرید، وارد یک مسیر باریک به سمت جاده خاکی مرنجاب می‌شوید. ابتدای این جاده خاکی یک تابلو و یک کیوسک قرار دارد که مسیر جاده را نشان می‌دهند. از اینجا کافیست فاصله آران و بیدگل تا کاشان را طی کنید تا به کویر مرنجاب برسید. این فاصله حدود 13 کیلومتر است. وقتی به جاده خاکی بین دو شهر برسید، فاصله آران و بیدگل تا کاشان را می‌توانید در 20 دقیقه طی کنید.

وجه تسمیه مرنجاب

وجه تسمیه مرنجاب، مانند بسیاری از مکان‌ها و بناهای دیگر متعلق به عصر صفوی جالب است. شاه عباس صفوی این کویر را «مرد رنج آب» نامیده. زیرا کندن چاه و قنات در این کویر دشوار بوده و برای رسیدن به آب شیرین، مردم رنج زیادی میکشیدند. به مرور زمان این نام به مرنجاب تبدیل شد.

چرا کویر مرنجاب خاص است؟

مرنجاب در مسیر جاده ابریشم قرار دارد و کاروانسرای آن در گذشته مسیر ارتباطی میان خراسان و اصفهان بوده است. این کویر جزو معدود کویرهایی است که گونه‌های جانوری و پوشش گیاهی مختلف در آن می‌بینید زیرا شرایط اقلیمی ‌این منطقه باعث می‌شود آب و غذای کافی برای زندگی حیوانات و گیاهان تامین شود؛ حیواناتی مانند روباه شنی، گربه شنی، بزمجه، آفتاب‌پرست، تیهو، عقاب، شاهین و پوشش گیاهی شامل گیاهان شورپسند مانند درخت‌های گز، تاق، ارته، اسکنبیل، دم‌گاوی و بوته‌های قیچ از جمله این حیوانات و گیاهان هستند. عکس کویر مرنجاب با تپه‌های شنی بلند و درختچه‌های تاق و گز، هر بیننده‌ای را مشتاق به سفر به این منطقه می‌کند. همچنین، دریاچه‌ نمک و آسمان پرستاره شب ترکیب زیبایی‌های مرنجاب را کامل کرده‌اند. دیدن مرنجاب یکی از بهترین خاطرات را در سفر به کویرهای ایران برای‌تان می‌سازد.

پوشش گیاهی مرنجاب که شامل درختچه‌های تاق و گز است.

جاذبه‌های کویر مرنجاب کدامند؟

وقتی وارد جاده خاکی به سمت مرنجاب بشوید تا زمانی که به کاروانسرای عباسی منطقه برسید حدودا 40 کیلومتر راه در پیش دارید. در این مسیر درختچه‌های گز و تاق را می‌بینید که برگ‌هایی شبیه به ماکارونی دارند و داخل آن‌ها پر از آب است. شترهای این منطقه برای رفع تشنگی از آب درختان استفاده می‌کنند. زیر این درخت‌ها به دلیل خنکی محل زندگی بزمجه‌ها و ریشه آنها غذای این حیوانات است. در میانه این مسیر به شیب تندی می‌رسید که به آن «خطب‌شکن» می‌گویند. پس از خطب‌شکن نمکزاری به نام چاه کنجه قرار دارد. در ادامه مسیر، به دوراهی دریاچه نمک می‌رسید. یکی از این راه‌ها برای عبور کامیون‌های حامل نمک‌های تصفیه‌نشده احداث شده. این دریاچه وسیع پوشیده از نمک است. با هر بار بارش و پس از تبخیر آب، نمک‌های دریاچه کرت‌بندی‌های زیبایی به وجود می‌آورند که به آن‌ها شش ضلعی‌های نامنظم بلورهای نمک می‌گویند. این شکل‌ها از بی‌نظیرترین دیدنی‌های دریاچه است. بعد از دیدن دریاچه نمک، دورنمای جزیره سرگردان پیش چشم‌تان خودنمایی می‌کند. بعد از جزیره به کاروانسرای عباسی می‌رسید. در فاصله 4 کیلومتری شرق این کارونسرا هم چاه دستکن، یکی دیگر از جاذبه‌های کویر مرنجاب قرار دارد. در این چاه به‌دلیل وجود فیلترهای عظیم ماسه‌ای که شورابه‌های زیرمینی را تصفیه می‌کنند، آب شیرین وجود دارد.

 

کاروانسرای عباسی، نگینی در قلب کویر.

لذت قدم زدن در چندضلعی‌های نمک، با موزیک متن صدای خورد شدن نمک‌ها!

 

تفریحات کویر مرنجاب

تفریحات کویر مرنجاب، باتوجه به جاذبه‌های فراوانی که دارد، زیاد و متنوع‌اند. تماشای زیبایی‌ها و شگفتی‌های طبیعت در دل کویر مرنجاب بروید. دیدن پوشش گیاهی و جانوری متنوع، آسمان پرستاره کویر، دریاچه نمک، چاه‌های دستکن و جزیره سرگردان از تفریحات کویر مرنجاب برای عاشقان طبیعت است. همچنین، شترسواری، موتور چهارچرخ و آفرود از دیگر تفریحات کویر مرنجاب برای افرادیست که به دنبال فعالیت‌های هیجان‌انگیز در سفرند، است.

جزیره سرگردان

جزیره سرگردان از شگفت‌آورترین قسمت‌های کویر مرنجاب، در میان دریاچه نمک است. اطراف این کوه کم‌ارتفاع را یک لایه سفید نمک به طور کامل پوشانده. این جزیره از سنگ‌های متخلخل آتشفشانی تشکیل شده و هیچ پوشش گیاهی در آن دیده نمی‌شود. در دامنه این جزیره همیشه ابری از غبار وجود دارد و خطای دید باعث می‌شود شبیه به یک کشتی سرگردان در دریا به نظر برسد. به همین دلیل هم به آن جزیره سرگردان می‌گویند. همچنین، زمین‌های اطراف جزیره سرگردان باتلاقی‌اند و برای نزدیک شدن به آن باید احتیاط کنید. 

زمین‌های اطراف جزیره سرگردان باتلاقی‌اند و برای نزدیک شدن به آن باید احتیاط کنید. 

محل اقامت در کویر مرنجاب (هتل کویر مرنجاب)

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که طبق عادت به دنبال هتل کویر مرنجاب به‌عنوان محل اقامت در کویر مرنجاب هستید، باید کمی الگوی سفرتان را تغییر دهید. در کویر مرنجاب نمی‌توانید برای اقامت و استراحت به هتل بروید. اما پس از بازدید از زیبایی‌های طبیعی کویر مرنجاب می‌توانید در کاروانسرای مرنجاب؛ مروارید کویر استراحت کنید. کاروانسرای عباسی مرنجاب، یکی از کاروانسراهای باقیمانده از دوران صفویان در دل کویر مرنجاب است. این کاروانسرا که در گذشته محلی برای استراحت و توقف کاروانها بوده، امروزه بهعنوان اقامتگاه سنتی، بهترین محل اقامت در کویر مرنجاب است. 

کِی به کویر مرنجاب برویم؟

سفر به کویر در هر فصلی زیبایی‌های خاص خود را دارد. اما با خنک شدن هوا سفر به این منطقه طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. بهترین زمان سفر به کویر به طور کلی اواسط پاییز و اواخر آبان‌ماه است زیرا مسیر خشک و هوا مطبوع است. در کل، از ابتدای پاییز تا اوایل بهار زمان مناسبی برای سفر به مرنجاب به شمار می‌رود زیرا هوا در این زمان در مقایسه با ماه‌های دیگر معتدل‌تر و خنک‌تر می‌شود.

در سفر به مرنجاب چه چیزهایی با خود ببریم؟

قبل از سفر به هر منطقه‌ای، مخصوصا مناطق کویری، بهتر است ابتدا در مورد نکات و توصیه‌های مهم هنگام سفر اطلاعات کافی داشته باشید و با آمادگی کامل سفر خود را آغاز کنید. برای سفر به منطقه کویر مرنجاب حتما از راهنمایان این منطقه کمک بگیرید توصیه ما این است که هرگز به تنهایی به کویر سفر نکنید. سفر با تور انتخاب مناسبی برای دیدن کویر است. در سفر به مرنجاب کفش مناسب پیاده‌روی یا صندل طبیعت‌گردی به همراه داشته باشید. به جز غذا و آب آشامیدنی، به همراه داشتن مواد مغذی سبک مانند مغز بادام برای چنین سفرهایی مناسب است. در سفر به مرنجاب، مخصوصا در فصل سرد، حتما لباس گرم و مناسب به همراه داشته باشید. به علاوه، هر زمان که به کویر سفر می‌کنید عینک آفتابی یا کلاه نقاب‌دار هم همراه خود ببرید. البته دوربین عکاسی هم یادتان نرود؛ با گرفتن عکس کویر مرنجاب، خاطرات خوش سفر را برای خودتان ثبت کنید.

سفر به کویر مرنجاب با خودرو شخصی

اگرجزو آن دسته از افراد هستید که ترجیح می‌دهید با خودرو شخصی به کویر مرنجاب حرکت کنید، خوب است به برخی نکات توجه کنید. 

  1. برای سفر به کویر مرنجاب با خودرو شخصی بهتر است از شهرستان آران و بیدگل راه کویر را پیش بگیرید.
  2. هزینه‌ی ورود به کویر، برای خودرو‌های شخصی و غیر شاسی بلند 5000، برای خودرو‌های آفرود و شاسی بلند 10000 تومان است.
  3. سفر به کویر مرنجاب با خودرو شخصی امکان‌پذیر است؛ اما خودروهای غیر شاسی بلند استهلاک زیادی داشته و خطر جا ماندن در جاده در آنها بیشتر است. بهتر است حداقل با دو ماشین سفر کنید و وسایل بُکسل کردن نیز همراه داشته باشید.
  4. اگر بدون راهنمای محلی سفر می‌کنید، از مسیرهای اصلی خارج نشوید. 
  5. حتما برای چند روز بیشتر از روزهای سفر خود آب و حداقل یک روز بیشتر، غذا به‌همراه داشته باشید.
  6. تنها در محدوده 30 کیلومتری کاروانسرای مرنجاب موبایل آنتن می‌دهد. پس اگر دچار مشکل شدید از راه‌های دیگری مانند آتش زدن لاستیک برای کمک گرفتن استفاده کنید. 

و اما نکته‌ آخر: کویر مرنجاب گنجینه‌ طبیعی ایران است. مانند یک گردشگر حرفه‌ای از این گنجینه مراقبت کنیم و یادمان باشد حتما کیسه‌ زباله همراه‌ داشته باشیم تا کویرمان پاکیزه بماند.

 

نسخه انگلیسی تور کویر مرنجاب: (Maranjab (Iran Deserts


  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
سوالات متداول "کویر مرنجاب"
هزینه سفر را به چه روشی می توانم پرداخت نمایم؟

شما می‌توانید هزینه سفر خود را به صورت حضوری در دفتر دالاهو، واریز به حساب، انتقال وجه از طریق کارت به کارت و یا ثبت‌نام آنلاین پرداخت کنید.

اگر به اشتباه پول زیادتری به حساب دالاهو واریز نمودم، چگونه می‌توانم آن را پس بگیرم؟

با دالاهو تماس بگیرید و مشخصات فیش واریزی خود را اعلام کنید. همکاران ما در بخش حسابداری، مازاد واریزی شما را در اولین فرصت به حساب شما عودت خواهند داد.

اگر سفری را کنسل کنم، مبلغ پرداختی چگونه و در چه مدتی عودت داده می شود؟

مبلغ پرداختی شما پس از کسر هزینه‌های کنسلی، حداکثر ظرف 1 هفته به حساب شما عودت داده خواهد شد.

آیا دالاهو مسافران خود را بیمه می کند؟

بله. کلیه مسافران دالاهو بیمه مسئولیت مدنی با شرایط اعلام شده در قسمت سایر خدمات می‌گردند.

ساعت بازگشت به تهران در تورهای یک روزه، چه زمانی‌ست؟

معمولا بین ساعت 9 تا 11شب میباشد، البته ساعت برگشت به ترافیک جاده نیز بستگی دارد.

چرا با دالاهو سفر کنیم؟ برتری دالاهو نسبت به دیگر شرکت‌ها چیست؟

نمی‌توانیم بگوییم ما از دیگران برتریم اما ویژگی‌هایی که به آنها مفتخریم عبارتند از:

  • شیوه متفاوت: ما به شیوه‌ای متفاوت سفر می‌کنیم.
  • قیمت‌های متناسب با خدمات: معتقدیم قیمت‌های متناسبی با توجه به خدمات ارائه شده داریم.
  • تنوع سفر: سفرهای بسیار متنوعی داریم و گمان می‌کنیم سلایق همه سفردوستان را برآورده کرده‌ایم.
  • بهترین مسیرها: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا کلیه مسیرهای انتخابی برای سفر، بهترین و جذاب‌ترین مسیرهای ممکن باشند.
  • تورلیدرهای مجرب: همه تورلیدرهای دالاهو، آموزش‌دیده و دارای کارت "راهنمای تور" از "سازمان میراث فرهنگی و گردشگری" هستند. همچنین دالاهو برنامه‌های منظم و مدون آموزشی درون سازمانی برای تورلیدرهای خود دارد.
  • تجربه بالا: دالاهو تا به امروز(مردادماه 1396) قریب به 16هزار روز در سفر بوده‌ایم و در این سفرها افتخار همراهی بیش از 110هزار نفر را در این سفرها داشته است.
در صورت نارضایتی از هر یک از واحدهای فروش و اجرایی تور، شکایت یا انتقاد خود را به چه صورت به اطلاع مدیرعامل دالاهو برسانم؟

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت دالاهو، روی لینک "شکایت" در بالای صفحه کلیک کنید و شکایت خود را مطرح نمایید. کلیه پیام‌ها مستقیما توسط مدیریت بررسی می‌شوند. همچنین میتوانید با شماره‌های دالاهو تماس گرفته و با واحد امور مشتریان مشکل خود را مطرح نمایید.

در صورتیکه پیشنهاد و یا ایده ای داشته باشم و بخواهم آن را به اطلاع مدیریت دالاهو برسانم چه باید کنم؟

شما می‌توانید از طریق فرم "تماس با ما" در وبسایت دالاهو، اقدام به ارسال پیشنهادات خود نمایید و یا با واحد امور مشتریان دالاهو تماس گرفته و پیشنهاد خود را اعلام کنید.

وسایل سفرم را از کجا می‌توانم تهیه کنم؟

مراکز متعددی در سطح شهر برای عرضه لوازم سفر وجود دارند اما بورس اصلی فروش لوازم سفر و طبیعت‌گردی خیابان ولیعصر، حد فاصل میدان منیریه تا خیابان امام خمینی(چهارراه سپه) است.
در ضمن، پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید لوازم سفر، مطالب منتشر شده در پرتال خبری دالاهو را مطالعه بفرمایید.

اگر سوالی دارم که در لیست فوق وجود ندارد چگونه می‌توانم سوالم را مطرح نمایم؟

شما می‌توانید با دفتر دالاهو تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید. همکاران دالاهو با کمال میل منتظر شنیدن صدای گرم شما هستند: 41663000

آیا می‌توان همراه با تور با وسلیۀ نقلیۀ شخصی و یا به تنهایی سفر کرد؟

خیر،ما خواهان حضور شما در وسیلۀ نقلیه خودمان هستیم تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم؛ اما اگر تمایل دارید این سفر را شخصی انجام دهید برای داشتن اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

لباس مناسب طبیعت گردی چه لباسی است؟

لباس مناسب طبیعت‌گردی لباسی است که برای پیاده‌روی و کوه‌پیمایی ایجاد مزاحمت نکند و طبیعت‌گرد در آن احساس راحتی داشته باشد، مقاومت خوبی نسبت به آّب، باد، خاک و ساییدگی داشته باشد؛ رنگی متناسب با طبیعتی که در آن قرار می‌گیریم داشته باشد.

آیا می‌توانیم محل نشستن خود در وسیلۀ نقلیه را از قبل مشخص کنیم؟

خیر، با توجه به گروهی بودن سفر و مقتضیات اینگونه سفرها، این امکان وجود ندارد.

آیا لزوما برای سفر باید کولۀ حرفه ای داشت؟

برای سفرهای یک روزه لزوما نیاز به کولۀ حرفه‌ای نیست، اما کوله‌ای که موجب سخت شدن پیاده‌روی شود پیشنهاد نمی‌شود.





بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
ناشناس
1402/08/02 14:28
باسلام آیا آخر هفته کویر مرنجاب باز هستش
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1402/08/03 14:48
دوست عزیز
سلام

تور به مقصد کویر مرنجاب و کاشان ویژه شب یلدا به زودی روی سایت قرار می‌گیره و می توانید ثبت نام بفرمایید.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1402/07/09 00:13
سلام برای تعطیلات ۱۱ مهر تور برای مرنجاب دارید ؟؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1402/07/12 09:15
دوست عزیز
سلام

متاسفانه تور یک روزه اجرا نداریم.

با تشکر از پیام شما

parvinshahvaladi22@gmail.com
1402/06/11 09:29
سلام . برای تاریخ 15 شهریور تور کویر برگزار میشه؟ هزینه ش چقدر هست؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1402/06/18 17:01
دوست عزیز
سلام

فعلا فصل مناسب سفر به کویر نرسیده و اگر توری برای کویر داشته باشیم از طریق سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

با تشکر از پیام شما

دهنو
1402/04/31 13:50
سلام.برای 5و6مردادماه رصد آسمان رو می‌خوام رزرو کنم ممنون میشم راهنمایی کنید؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1402/05/01 13:42
دوست عزیز
سلام

در لینک زیر می توانید مقاصد مختلفی که برای بارش شهابی داریم را ببینید.
https://dalahoo.com/destination.cfm?loc=1&id=18677
سپس از طریق سایت می‌توانید رزرو آنلاین انجام دهید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند یا خرید آنلاین انجام دهید.

با تشکر از پیام شما

مرادی
1402/04/17 17:41
سلام وقت بخیر.هزینه تور چقدره و چند روزه هستش.چطور میشه از الان ثبت نام کنیم؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1402/04/19 11:19
دوست عزیز
سلام

در حال حاضر فصل مناسب سفر به کویر نیست. احتمالا این تور اوایل پاییز اجرا خواهد شد. بعد از قرار گرفتن تور روی سایت می توانید به صورت آنلاین خرید بفرمایید.

با تشکر از پیام شما

zhajikhani@yahoo.com
1402/02/01 14:11
سلام وقت بخیر تور مرنجاب دارید برای دوروز تعطیل عید فطر
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1402/02/09 11:16
دوست عزیز
سلام

زمان اجرای تورهای کویری از اوایل پائیز تا اوایل ماه فروردین است.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1401/01/25 17:16
امروز و فردا تور کویر مرنجاب دارید و هزینه ش چند؟؟
پاسخ دهید...
ناشناس
1401/02/31 15:10
دوست عزیز
سلام

تورهای کویر مرنجاب در بهار و تابستان اجرا ندارند. به دلیل نامناسب بودن فصل سفر به این مناطق.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1400/04/17 06:26
باسلام ..همه رفتن ب کویر شیشه ک بالا پشب بوم بخوابی و آسمون رو نگاه کنی شما میگی شب نمیمونید ..دیگه حال نمیده فداتشم
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/04/17 10:49
دوست عزیز
سلام

تورهای دیگه کویر گردی داریم که شب مانی داشته باشیم مثل کویر لوت و رصد آسمان کویر. اما تور کویر مرنجاب یک روزه برگزار میشه.

با تشکر از پیام شما

mohammadhiseyntkd3@gmail.com
1400/03/20 11:50
سلام   شب در کجا اقامت داریم ؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/03/22 08:57
دوست عزیز
سلام

تورهای کویر مرنجاب ما یک روزه هستند و حوالی عصر به تهران برمی‌گردیم.

با تشکر از پیام شما

آرین
1399/12/20 13:23
سلام از اصفهان تور کویر مرنجاب میخوام ، لطفا راهنمایی کنید
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/12/23 15:06
دوست عزیز
سلام

تورهای ما از مبدا تهران هستن اما اگر تمایل دارید از شهر دیگری به تورها ملحق شوید لطفا برای انجام هماهنگی لازم با دفتر دالاهو تماس بگیرید:
02141663000

با تشکر از پیام شما

مهدی
1399/10/13 21:42
سلام وقت بخیر،من یه مقدار از شن کویر مرنجاب لازم دارم،برای تولید یه جنسی نیاز دارم ولی مطمعن نیستم ک حتما ب کارم میاد یا نه،شما ک تور میذارید و اونجا زیاد رفت و امد دارید میتونید ی مقدار برای من تهیه کنید؟؟هزینشم هرچقدر ک باشه درخدمتم
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/10/14 09:55
دوست عزیز
سلام

به هیچ عنوان چنین کاری انجام نخواهیم داد و امکانش را هم نداریم.

با تشکر از پیام شما

حسین بهاری
1401/10/14 09:12
سلام من میتونم برای شما از شنهای کویر بیارم اگر لازم دارید.
محسن توحیدی
1399/07/19 02:01
سلام وقت بخیربرای آخر هفته آینده یا دو هفته بعد تور مرنجاب نمیذاریدما حداقل ۱۲ نفریمترجیحا ۲ شب باشهممنون میشم اطلاع بدید
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/07/19 08:56
دوست عزیز
سلام

لطفا بادفتر دالاهو برای هماهنگی لازم تماس بگیرید:
02141663000

با تشکر از پیام شما

ایران
1399/06/09 00:10
سلام برای اخر هفته تور کویر دارین .؟؟؟؟ ۱۲ شهریور ۹۹
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/06/10 09:55
دوست عزیز
سلام

لطفا برای اطلاعات دقیق درباره تورهای دالاهو به لینک زیر در وبسایت ما مراجعه کنید:
https://dalahoo.com/tourlist.cfm?type=2

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1399/03/11 22:48
سلام. برای چهارشنبه و پنج شنبه این هفته تور دارین. قیمت هارو هم اصلا نزدین. تورهارو کجا میشه دید؟؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/03/19 10:38
دوست عزیز
سلام

برای تمام آخر هفته ها تور داریم بعلاوه تعطیلات رسمی. بریا اطلاعات بیشتر حتما وبسایت ما رو چک کنید.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1398/07/24 01:06
موبایل آنتن داره اونجا؟؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/07/29 09:40
دوست عزیز
سلام

داخل کویرهایی قسمت‌هایی 9هست که موبایل آنتن میده اما بخش‌هایی هم بدون آنتتن هست. داخل اقامتگاهی که در تور ما هست، آنتن موبایل مشکلی نداره.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1398/04/21 15:39
سلام با تور چند روزه به این کویر می شود سفر کرد ودز تابستان هم این امکان هست
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/04/22 12:35
دوست عزیز، سلام
شما در تور یکروزه می‌توانید از این کویر بازدید کنید. بهترین فصل بازدید از کویر مرنجاب پاییز و زمستان است.
با تشکر از پیام شما
سمانه مشایخی
1398/01/05 08:37
با عرض سلام آیا سفر به مرنجاب با دو فرزند 3 و 6 ساله مقدور هست یا برای بچه ها مشکل ؟ممنون
پاسخ دهید...
احمد انتظارخیر
1398/01/10 01:47
برای بچه ها فوق العاده می تونه جالب باشه. به شرطی که کاملا همراه والدین باشه.
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/01/10 11:31
دوست عزیز، سلام
در قسمت اطلاعات تکمیلی تورها، شرایط سنی کودکان ذکر شده است. کودکان بالای 3 سال می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.
با تشکر از پیام شما

در حال حاضر تور کویر مرنجاب نداریم اما اگر مشخصات تماست رو ثبت کنی، قول می‌دیم وقتی سفر جدید برنامه‌ریزی کردیم، قبل از همه بهت خبر بدیم.

نفر