تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

بهترین راه رسیدن به بیوک آدا کدام است؟

بهترین راه رسیدن به جزیره بیوک آدا با توجه به روحیات، صرف زمان و هزینه هر شخصی متفاوت است. بعضی‌ها دوست دارند خیلی راحت از هتل محل اقامت‌شان به بیوک آدا برسند. بعضی دیگر استانبول‌گردی در مسیر هتل تا اسکله را می‌پسندند. شاید هم عده‌ای باشند که بخواهند چند روزی در جزیره اقامت داشته باشند. بنابراین مدیریت زمان هنگام رسیدن به جزیره بیوک آدا برای آن‌ها چندان مهم نخواهد بود. شما جز کدام دسته از این افراد هستید؟

گشت جزیره بیوک آدا

اگر دوست دارید به راحتی به جزیره بیوک آدا برسید

اگر دوست دارید در سفر یکروزه به بیوک آدا زمان‌تان به خوبی برنامه‌‌‌ریزی شود و شما و همسفران‌تان براحتی به این جزیره زیبا برسید بهتر است از خدمات گشت‌های یکروزه بیوک آدا استفاده کنید. شما با انتخاب این گشت‌ها برای رسیدن به این جزیره رویایی از خدماتی شامل: ترانسفر از هتل محل اقامت، تورلیدر و راننده فارسی زبان، تهیه بلیط اتوبوس‌های دریایی، ناهار، گشت جزیره، درشکه سواری، بازگشت از جزیره بیوک آدا به استانبول استفاده خواهید کرد. معمولا در سفرهای یکروزه هنوز چشم به هم نگذاشته‌‌‌اید باید مبدا سفرتان برگردید. پس زمان صرف شده خصوصا برای رفت و آمد به جزیره بیوک آدا و دیدن جاذبه‌های دیدنی این جزیزه بسیار اندک است.    

با استفاده از خدمات گشت‌های یکروزه در زمان خود صرفه جویی کنید.

سفری ماجراجویانه به بیوک آدا

برای بعضی‌ها سفر کردن با جستجو و شناخت راه‌های رسیدن به مقصد و انتخاب بهترین گزینه از این راه‌ها هیجان‌انگیزتر است. مثلا اگر در استانبول باشند و بخواهند به جزیره بیوک آدا بروند اسکله مورد نظرشان را انتخاب می‌کنند و بعد جستجو می‌کنند از چه طریقی به این اسکله بروند استفاده از حمل و نقل عمومی در استانبول معمولا گزینه انتخابی آنهاست. دیدن بعضی جاذبه‌های استانبول در مسیر بخشی از زیبایی‌های سفر برای این افراد است.‌ آن‌ها از این‌‌که خودشان در صف‌های طولانی تهیه بلیط برای حمل و نقل یا برای استفاده از تفریحات جزیره بیوک آدا انتظار بکشند کلافه نمی‌شوند. وقتی در حال جزیره‌گردی در بیوک آدا هستند سعی می‌کنند با محلی‌ها سر صحبت را باز کنند و از آن‌ها درباره تاریخ، فرهنگ و آداب رسوم اهالی بیوک آدا اطلاعاتی که به واقعیت نزدیکترند را خودشان به دست آورند.  

ماجراجویی در بیوک آدا تجربه منحصر به فردی خواهد بود.

اگر علاقمندید در جزیره بیوک آدا بمانید

از گذشته تا کنون جزیره بیوک آدا محلی برای گذران اوقات فراغت چند روزه مسافران بوده است. وجود ویلاها و عمارت‌های سرسبز و زیبا و همچنین تعداد قابل توجه هتل‌های مختلف این موضوع را تایید می‌کند. جزیره بیوک آدا در تابستان و به‌خصوص روزهای پایانی هفته بسیار شلوغ است. شما اگر قصد دارید چند روزی را در جزیره بیوک آدا اقامت داشته باشید برای آمدن به این جزیره زیبا آرام‌تر راهی خواهید شد. چون نگران بازگشت‌تان در ساعات انتهایی روز نخواهید بود. می‌توانید قبل از شروع سفر از سایت‌های معتبری مثل بوکینگ دات کام (booking.com) بهترین هتل‌های جزیره بیوک آدا را بشناسید و از هتل مورد نظرتان اتاق رزرو کنید. دیدن مناظر جزیره بیوک آدا از تراس اتاق‌تان در هتل وقتی دارید یک فنجان چای ‌می‌نوشید لذت بخش خواهد بود. 

 

تور هوایی استانبول



1398/05/14 | کد مطلب: 4573
برچسب‌ها: نکات سفراستانبول

گردآوری و تنظیم: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


  • به اشتراک بگذارید:



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.